וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבית"ר ירושלים לא ידברו על שיפוט"

לי בוץ

11.3.2007 / 15:02

בהפועל ת"א כועסים על טענות אנשי המנורה, כאילו הם ניצחו באופן לא חוקי: "כולם זוכרים איך בית"ר 'זכתה' באליפות ב-1998"

בהפועל תל-אביב כועסים היום (ראשון) על הטענות של אנשי בית"ר ירושלים, לפיהן האדומים ניצחו באופן לא חוקי ת אשדוד. "במקומם לא היינו מדברים", אמר לוואלה! ספורט אחד השחקנים, "הרי רק בשבוע שעבר הם גנבו נקודה מאשדוד בגלל השופט שלא שרק פנדל, ולפני שלושה שבועות גנבו שלוש נקודות מהפועל פ"ת בגלל שפסלו שער חוקי של אלנתן סלמי. עדיף שהם יסתכלו על עצמם ולא ידברו על שיפוט ביתי וטעויות שיפוט, כי רוב טעויות השיפוט השנה קורות במשחקים שלהם".

שחקן אחר שלח עקיצה לזכר משחק השרוכים המפורסם: "כולם זוכרים איך בית"ר 'זכתה' באליפות האחרונה שלה. מי הם בכלל שידברו על דברים לא חוקיים? שיתביישו להם".

חלק מהשחקנים העדיפו לשמוח בחלקם ולא להעתסק בהערות שהגיעו מהבירה: "כיף לפתוח את השבוע במקום הראשון, אנחנו מקווים להישאר עם ההרגשה הזאת גם בהמשך השבוע". חניכיו של ניר לוין, שעלו אמש לראש הטבלה לראשונה מזה ארבע שנים, לא מסתירים את העובדה שיחזיקו אצבעות הערב למכבי חיפה, ומקווים שהאלופה היוצאת לא תזלזל במשחק בטדי.

"חיפה כבר לא תיקח אליפות העונה ולא תרד ליגה, כך שהמשחק הזה לא מעניין אותם", הסביר שחקן בהפועל. "מה גם שהראש שלהם בגומלין מול אספניול. הדבר היחיד שמשחק לטובתנו זה שחיפה רוצה לנקום על התבוסה שקיבלה מבית"ר בקרית אליעזר".

האדומים זכו היום ליום חופש, כשרק יוסי אבוקסיס הגיע למתחם האימונים בוולפסון על מנת לערוך אימון אישי. הקשר חזר בשבוע שעבר מבלגיה, שם קיבל תחבושת אלסטית מיוחדת מפרופסור מרטנס, שאמורה לעזור לו בהחלמה מהפציעה בטורניר הערוץ הרוסי הראשון. הקפטן אמור להתאמן מחר יחד עם יתר הקבוצה, ובהפועל מקווים כי הוא יהיה כשיר למפגש מול מכבי חיפה בשבוע הבא בקרית אליעזר.

לוין יחסר מול חיפה את אליניב ברדה ושי אבוטבול המוצהבים, כשעדיין לא ברור מי ימלא את מקומם בהרכב. על מקומו של ברדה בהתקפה יתחרו גילי ורמוט ולוסיאנו דה ברונו, בעוד שאת המקום בקישור האחורי צפוי לתפוס וולינגטון דה אוליביירה, אלא אם אבוקסיס יימצא כשיר. ברוך דגו, שספג אתמול צהוב חמישי, לא ישחק מול מכבי פ"ת בבלומפילד בעוד שבועיים.

מחר צפויות מספר אוהדות של הקבוצה להגיש תלונה במח"ש בגין הטרדה מינית בעקבות הבדיקות הלא שגרתיות שעברו בכניסה לאצטדיון הקופסא לפני כשבועיים. אותן אוהדות טוענות כי השוטרות במקום נגעו בהן באיברים מוצנעים ואף הפשיטו אותן שלא לצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully