וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד ורונאלדו רעבים ללחם

11.3.2007 / 11:30

מהפכה באנגליה: מועדוני הענק רוצים להגביל את שכר הכוכבים. שערוריות חדשות בווסטהאם: והפעם שוחד ואוהדים גזענים תוקפים שחקנים שחורים

אוהדי המועדונים הגדולים באנגליה כנראה יתבקשו לערוך בקרוב מגבית להשלמת הכנסה לכוכבי הקבוצות שלהם.

המגה-קבוצות של הפרמיירשיפ, על פי "אובזרוור", החליטו לסגור קצת את הברז ולהעמיד תקרת שכר של 100 אלף ליש"ט בשבוע לשחקנים שלהן. בליגה האנגלית נהוגים תשלומים גבוהים יותר מאשר בשאר הליגות בעולם, שלא ממש מצליחות לעמוד בתחרות.

ברקע המהלך נמצאת כנראה דרישתו של ג'ון טרי לחוזה חסר תקדים בצ'לסי. המגן דרש מהמיליונרים עיסקה שתבטיח לו שב-9 השנים הבאות הוא יהיה המרוויח הבכיר במועדון. חוזה כזה יבטיח לטרי לפחות 60 מליון ליש"ט בבנק, ומקום בסגל הכחולים עד גיל 35.

שני סופרסטארים כבר צפויים להינזק כלכלית מהמהלך. לפרנק למפארד, שנמצא במו"מ עם צ'לסי, וכריסטיאנו רונאלדו, שעובד על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד, "אין סיכוי" לקבל את שדרוג השכר שהם דורשים – זה מה שמצהירים מנהלי הקבוצות, פיטר קניון מסטמפורד ברידג' ודייויד גיל מאולד טראפורד.

בהתחשב בערך ובמעמד שיש לכוכבי העל במועדונים – למפארד זכה במקום השני בהצבעה לשחקן השנה בעולם אשתקד, ורונאלדו הוגדר לאחרונה על ידי אלכס פרגוסון "השחקן הטוב בעולם כרגע" – ההחלטות להוריד בשכרם מהווה איתות ברור בנוגע לגישה שהליגה מתכוונת לאמץ. שחקנים כמו רונאלדו, למפארד, טרי ודומיהם - שבחלק מהמקרים מרוויחים הרבה יותר מ-100 אלף ליש"ט בשבוע, יצטרכו להדק את החגורה. במקרה של רונאלדו, העניין רק שופך שמן על מדורת שמועות העזיבה האפשרית שלו בקיץ.

חוסכים על קשר, משקיעים במגן

אחרי הקיצוצים בשכרו של למפארד, נשאר לצ'לסי כנראה כסף לביזבוזים ועכשיו מנסים להביא לסטמפורד ברידג' את מגן ולנסיה ונבחרת פורטוגל, מיגל בן ה-27.

לאלופה האנגלית היו בעיות בהגנה לאורך כל העונה כאשר פציעות הדגישו את חוסר העומק שלה בחלק האחורי, וכעת המנהל הטכני פרנק ארנסן שם בראש רשימת הקניות את השחקן שעלותו 10.5 מיליון ליש"ט.

מיגל, שהפך למגן הימני הפותח של נבחרת פורטוגל, רוצה מאוד לעבור ללונדון אולם גם יובנטוס וריאל מדריד מתחרות על שירותיו.

תן לי כמה מליונים מקופה קטנה

ה"ניוז אוף דה וורלד" חושף ששניים מבעלי ווסטהאם לשעבר ניסו להתעשר ממכירת המועדון. לדברי העיתון, הנשיא לשעבר טרנס בראון והמנהל שעבד איתו פול אלדרידג' היו משלשלים לכיסם 9.3 מיליון ליש"ט אם המועדון היה נמכר לאיש העסקים ממוצא איראני, קיאה ג'ורבאצ'יאן. דובר של הליגה אישר כי "יש בידינו טיוטות חוזים שמפרטות מה הם היו מרוויחים מהשתלטות של ג'ורבאצ'יאן". על פי המסמכים, בראון היה אמור לקבל 1.5 מליון ליש"ט עם העברת הבעלות, ואז לשלש את שכרו למליון וחצי נוספים במשך כל אחת משלוש השנים הבאות.

אלדרידג' היה מקבל חבילה נאה משלו, מיליון ליש"ט כמענק חתימה ועוד הטבות שכר בעיסקה שסכומה הכולל 3.3 מליון ליש"ט. בסופו של דבר, התכנית לא יצאה אל הפועל מכיוון שבראון הבין שהוא עלול להיתפס בהפרה של תקנות הבורסה – עניין שעליו הוא ניסה להתגבר בעזרת המלצה לג'ורבאצ'יאן להעלות את הצעת המחיר שלו לרכישת המועדון ב-5 מליון ליש"ט.

"האוהדים רצו להרוג את ריו-קוקר וניוטון"

ואלה לא הכותרות השליליות היחידות של ווסטהאם. כוכבי המועדון, נייג'ל ריו-קוקר ושון ניוטון, הרגישו על בשרם את מצבה הקשה של הקבוצה כאשר נפלו קרבן להתקפות גזעניות של אוהדי הפטישים ונאלצו להימלט על נפשם.

במהלך משחק הבית האחרון נגד טוטנהאם, כ-30 אוהדים זועמים תקפו את השניים, שלא היו בסגל וישבו ביציע, איימו עליהם וקיללו אותם עד שהם עזבו את המקום.

אחד מיושבי היציע סיפר בחלחלה: "אני באמת חושב שהם חששו לחייהם ועשו את הדבר הנכון כשברחו משם. אף פעם לא ראיתי דבר כזה במשחק כדורגל, זה היה פשוט רשע טהור. ראיתי רצח בעיניים של האוהדים האלה, הם רצו להרוג אותם".

השחקנים הגישו תלונה למועדון, שהבטיח לחקור את העניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully