וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו חייבים לדבר על אליפות

לי בוץ ורומן רוזנבלט

10.3.2007 / 21:53

אחרי ה-1:2 על נתניה אלי כהן אומר: "אנחנו בתמונה", וגם לוני לא מכחיש: "המטרה היא המקום הראשון". עטר שהורחק: "אמרתי לליאני שהוא חוצפן"

במשך 18 משחקים אלי כהן חייך, אבל כשהוא קפץ על מיליאן מרדיקוביץ', כובש שער הניצחון על מכבי נתניה (1:2), זו כבר הייתה תמונה שמכניסים לאלבום של אליפות. למרות הכל, מאמנה של מכבי תל אביב ניסה שלא להיסחף יותר מדי אחרי הניצחון, אבל כשבית"ר ירושלים והפועל תל אביב כל כך קרובות, קשה לשמור על איפוק.

ג'ובאני רוסו, שהיה אמור לפתוח בהרכבו של אלי כהן איחר לאסיפת הקבוצה לפני המשחק. המאמן, שלא אהב בלשון המעטה את האיחור של הקרואטי, העניש אותו בכך שהושיבו על הספסל ושלח את רועי דיין לפתוח במקומו.

כהן הנרגש אמר בסיום המשחק: "בליגה של השנה כל ניצחון זה לידת עכוז. תפסנו את נתניה בתקופה מצוינת, היא קבוצה חזקה מאוד, וידענו להבקיע את השערים למרות הקושי. עד סיום העונה אני לא מאמין שיהיה לנו משחק אחד קל, ולפחות פתחנו פער שיבטיח לנו להיות כמה שיותר קרובים למקום הראשון.

הקבוצה שלנו לא סתם במשך כל העונה בצמרת, קרובה מרחק מזערי מהמקום הראשון. זאת היתה השאיפה שלנו כל הזמן. אנחנו נמצאים בתמונה של כל האפשרויות, ורוצים כל הזמן להמשיך".

על כובש שער הניצחון שלו אמר כהן: "למרדיקוביץ' היתה בצורת יותר קצרה מאחרים. חלוץ צריך ביטחון, והוא נתן גול מדהים. גם במשחקים שהוא לא שיחק כי הוא היה פצוע, אני בטוח שהוא היה כובש אם הוא היה משחק".

דיאן איליץ', שהיה המצטיין במשחק, אמר: "כל שבוע אנו נשאלים אם אנחנו נאבקים על האליפות, והתשובה תמיד זהה. אנחנו באים לנצח בכל משחק. היריבות שרצות לאליפות טובות מאוד. ניאבק עד הסוף. הבקעתי שער יפה, אבל יותר חשוב שניצחנו. בהמשך רק נלך ונשתפר".

אבי יחיאל: "ניצחון חשוב ואנחנו ממשיכים קדימה. נשארו עוד תשעה משחקים. אין שום סיבה שלא נרוץ לאליפות אם הגענו עד כאן. אנחנו מאוד קרובים. רואים שההפרש בין שלוש קבוצות הצמרת לא גדול. עכשיו זה מלחמה, עצבים ואופי ונצטרך להוכיח את עצמנו בחלק הזה. היום היינו יותר מרוכזים גם בהגנה וגם בהתקפה".

קפטן מכבי ת"א אבי נמני: "לכל הקבוצות מצפים משחקים קשים. ידענו שגם היום אנחנו הולכים למשחק קשה. הקבוצה והשחקנים שהבקיעו קיבלו הרבה ביטחון. כל משחק מעכשיו הוא כמו גמר גביע עבורנו. סיכומים אי אפשר לעשות עכשיו, לא לטוב ולא לרע. אם יהיה מקום באירופה נוכל לדעת רק בסוף העונה".

על האפשרות שהאליפות תוכרע בדרבי במחזור האחרון, אמר נמני: "עד הדרבי יש כל כך הרבה משחקים שצריך לעבור. הלוואי ונגיע למצב כזה".

הבעלים של מכבי ת"א לוני הרציקוביץ': "למאבק בצמרת יש מטרה אחת והיא המקום הראשון. אף אחד לא נאבק בצמרת בשביל פחות זה, אבל יש רק מקום ראשון אחד. אני חושב שמעבר להכל הכדורגל היום היה טוב. אני מאוד מאושר ומקווה שיהיו עוד ניצחונות, אבל הדרך איך משיגים ניצחון, לא פחות חשובה. הקהל רוצה לראות כדורגל שמח".

משה מישאלוף, שנפצע בחזה בדקה ה-38 ופונה לבית החולים איכילוב עבר בדיקות בהן לא התגלה לו שבר. השחקן התלונן על כאבים וביום ראשון יעבור בדיקה נוספת אצל רופא מומחה, כשאחריה תקבע חומרת הפציעה וזמן ההחלמה.

עטר: "האווירה בבלומפילד משפיעה"

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר הסביר מה בדיוק קרה עם השופט הרביעי לירן ליאני, לפני שהורחק מהמשחק: "זה ששופט רביעי בא כל הזמן למאמן ומציק על המטר אני כבר רגיל, אבל היה קטע שהוא כבר בא אלי ועשה איזה תנועת יד, וכעסתי על זה מאוד. עניתי לו שהוא חתיכת חוצפן, אבל לא קיללתי". בעקבות המקרה צפוי המאמן להיות מוזמן לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

על המשחק עצמו אמר עטר: "הבנתי שבגול השני היה אופסייד, זה משהו שמאפיין את המשחקים בבלומפילד. כנראה שהאווירה כאן משפיעה. בסך הכל שיחקנו טוב, הגענו להזדמניות, אבל לא כבשנו. נשתדל לעשות יותר טוב בשבוע הבא מול פתח תקוה, לפחות זה לא בבלומפילד, זה בנתניה".

בקבוצה לא אהבו את ההרחקה של ראובן עטר. יצוין כי זו לא הפעם הראשונה שעטר והשופט אלי חכמון 'לא מוצאים שפה משותפת'. לפני כשנה במשחק של הקבוצה נגד מכבי חיפה הרחיק חכמון שחקן ונתן פנדל לחיפה, שבנתניה מחו עליו.

אחד השחקנים אמר בתום המשחק: "אם היינו לוקחים נקודה אף אחד לא היה אומר שגנבנו אותה. למרות שגם מכבי ת"א שיחקה טוב".

אמיר טגה, שסבל מזעזוע מוח יחזור בקרוב לאימוני הקבוצה. זאנו בונדאה שהוחלף ייבדק שוב כדי להבין את חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully