וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבושון עזר. לקבוצה השניה: הרצליה הפסידה לכפ"ס

רומן רוזנבלט

10.3.2007 / 17:44

שחקני הרצליה לא התאוששו מהטיול לצפון, וחטפו 3:1 בבית מהפועל כפ"ס. שיימן: "מוכן להחתים מחר את פרדי דוד לעוד שנתיים"

אחרי הגיבושון שאליו יצאה הקבוצה בנצרת עלית, קיוו במכבי הרצליה לראות תוצאות כבר היום (שבת) ולשבור את רצף ארבעת ההפסדים במשחק מול הפועל כפר-סבא בבית.

אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. החניכים של אלי אוחנה דרסו את הקבוצה של פרדי דוד החל מהפתיחה, כשעלו ליתרון כבר בדקה השניה. המשחק למעשה הוכרע עוד לפני תום המחצית הראשונה, כשהירוקים עלו ל-1:3 אחרי 40 דקות. הרצליה מסתבכת במאבקי התחתית, הקבוצה של אוחנה למעשה איבדה עניין בליגה מכיוון שאין סיכוי שתרד ליגה או לחילופין תתמודד על תואר.

מהלך המשחק

עוד לפני שריקת הפתיחה הדליקו אוהדי הפועל כפ"ס אבוקה ירוקה ביציע.

האורחים מכפר סבא עלו ליתרון מוקדם כבר בדקה 2: בעיטה חופשית לזכות כפ"ס מ-30 מטר, טלקר הרים כדור לרחבה ובסוף לירון זרקו עלה מעל כולם ונגח לפינה השמאלית הגבוהה של שקל.

בדקה ה-15 שער מרהיב של הרצליה, שהגיעה להתקפה עם כדור במרחק של כ-20 מהשער. בוקסנבוים ניסה לבעוט כדור שנבלם על ידי יעוזה אבו-בקרי. קמאנן עצר איכשהו באוויר את הכדור עם העקב, הסתובב ובעט מדוייק מצד שמאל לפינה הימנית של השער. 1:1.

בדקה ה-20 איבוד כדור של בוקסנבוים במרכז המגרש הוביל למתפרצת של כפ"ס, שבסיומה ישראלביץ' הגביה כדור מצד שמאל של הרחבה לצד ימין, כנפו הקדים את טרטצקי ומ-4 מטר דחק את הכדור פנימה, לפני שיוסי שקל הספיק להגיע. 1:2 לכפר סבא.

בדקה ה-23 הזדמנות נוספת לכפ"ס, כאשר איבוד כדור של הגנת הרצליה הגיע לרגלי יבואה, שרץ מול השוער אך בעט ישר לגוף של שקל.

בדקה ה-24 ראדי בעט קרן להרצליה, בוקסנבוים נגח מ-10 מטר מצויין לפינה אך כנפו הרחיק מקו השער.

בדקה ה-40 כנפו הרים קרן לזכות כפ"ס, הכדור הגיע עד זרקו שנגח מקצה הרחבה לכיוון השער, שני מטר מהמסגרת יבואה הגיע לכדור, ההגנה של הרצליה נרדמה ויבואה דחק פנימה, 1:3.

בדקה ה-43 בוקסנבוים הרים כדור מ-25 מטר מצד שמאל של הרחבה, קאמנן נגח למשקוף.

במחצית השניה הקצב נרגע, כפ"ס יצאה מדי פעם למתפרצות אך לא כבשה. בתום 45 דקות נטולות אירועים שרק חיים יעקב לסיום.

הרכב מכבי הרצליה: יוסי שקל, ארז אליאב, פטי יהיה, חיים מלכה, רגב וולק, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, אייל טרטצקי, שי ביטון, שלומי טולדו, יאנק קמאנן.

הרכב הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, עופר טלקר, דגלאס דה-סילבה, לירון זרקו, עידן שום, אביחי ידין, יעוזה אבו-בקרי, גישרמו ישראלביץ', אבי כנפו, סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

"אם פרדי ירצה- מחר נחתום לעוד שנתיים"

אלי אוחנה אמר לוואלה! ספורט לאחר המשחק: "כל משחק הוא משחק חדש, למרות שכבר ניצחנו את הרצליה פעמיים העונה. אנחנו בדרך כלל לא מבקיעים במחצית הראשונה, אבל היום הבקענו שלושה שערים. המטרות שלנו משתנות כל הזמן. לפני מספר שבועות המטרה היתה להבטיח את ההישארות, עכשיו אנחנו רוצים להתקדם כמה שיותר בטבלה. בשבוע הקרוב יש לנו את חצי גמר גביע הטוטו ואולי נצליח להשיג תואר במפעל הזה".

מאמן הרצליה, פרדי דוד, ששוחח בסיום המשחק עם אריאל שיימן אמר לתקשורת: "דיברתי עם היו"ר, ואמרתי לו שאם אני הבעיה אז אין בעיה, אחרי חמישה הפסדים רצופים הבהרתי שאני מוכן לקחת את האחריות". על המשחק עצמו אמר: "כפר סבא הרגו אותנו מהמצבים הנייחים".

שיימן עצמו התייחס לדברי המאמן: "בכל הנוגע לפרדי דוד, אם הוא ירצה – מחר נשב ואני אחתים אותו לעוד שנתיים, הוא לא הבעיה של מכבי הרצליה. הבעיה היא הפציעות של השחקנים. אחרי הנצחונות על מכבי חיפה ובת"ר ירושלים, גם בגלל התקשורת, השחקנים וכל הצוות המקצועי היו באופוריה שהכל יסתדר, ואז הגיעו הפציעות הרבות".

שיימן הוסיף שהקבוצה לא מצליחה למצוא מחליף הולם לדייהו דייויס. שחקן בקבוצה חיזק לאחר ההפסד את דבריו של היו"ר: "יש לנו לא מעט פצועים לאחרונה, אבל כשדייויס לא נמצא זה משפיע מאוד, נקוה שבמשחקים הקרובים מול קבוצות באזור שלנו נצליח לחזור לעצמנו".

עוד הוסיף שיימן: "יש אצלנו הרבה שחקנים שמשכורת הבסיס שלהם לא גבוהה ורוב החוזה שלהם מורכב מנקודות, אז בטח לא נעים להם לקבל תלוש משכורת עם נקודה אחת. הם לא רוצים לנצח? הם רוצים, אבל לא הולך להם ואין מה לעשות. מה אתם רוצים שאני אעשה? להתחיל לצעוק ולהשתולל ולערוף ראשים תשעה מחזורים לסוף. לא אעשה את הדברים האלה. זה הקאדר, זה הסגל, זו ההחלטה הסופית ואני מקווה שנסתדר".

הקבוצה תחזור להתאמן כבר ביום ראשון. הבלם שי מימון צפוי להיות כשיר לשבוע הבא. דייהו דיויס עשוי לחזור לאימונים לקראת סוף השבוע הבא, אבל נמצא עדיין בספק למשחק. עדן בן בסט שחזר להתאמן ולא היה בסגל הקבוצה במשחק הערב יחד עם איגור מוסטרליץ' הפצוע, עשוי גם הוא לחזור לסגל הקבוצה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully