וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "אף אחד לא יגרום לי להרגיש נחות"

לי בוץ

11.3.2007 / 9:11

אלון חזן תקף את אסף קינן אחרי ה-1:2 של הפועל ת"א על אשדוד: "יותר קל לשרוק נגדנו. אין לי בעיה שיסמנו אותי". אנטבי: "הלחץ על בית"ר"

עמי שומן

הפועל ת"א ניצחה אתמול (שבת) בשיניים את מ.ס. אשדוד 1:2 בבלומפילד במשחק דרמטי. החניכים של ניר לוין לא הרשימו, אבל עשו את שלהם בכך שהשיגו את שלוש הנקודות והעפילו למקום הראשון, לפחות עד משחקה של בית"ר, ביום ראשון מול מכבי חיפה. המשחק הדרמטי הוכרע בדקת הסיום של המשחק עם שער ניצחון שערורייתי של האדומים, שספק אם עבר את קו השער. לאלון חזן, מאמן אשדוד, היו טענות קשות כלפי השופט, אסף קינן, שאישר את השער (המונולוג של חזן - בהמשך).

צילום ועריכה: דרור פיקלני

לוין: "לא הגיע לנו לנצח"

מאמן מוליכת הליגה, ניר לוין: "אנחנו שמחים להיות במקום הראשון, למרות שאם להיות כנים לא הגיע לנו היום לנצח. אשדוד הגיעו להזדמנויות. שביט לקח מצב של אחד על אחד. בכל חלקי המשחק היו לנו בעיות. גם בחלק האחורי וגם בקדמי. לא יצרנו מספיק מצבים וגם כשיצרנו לא הבקענו. אבל קבוצה צריכה אופי לשחק עד השניה האחרונה וצריך לדעת לקחת את הנקודות. אומרים שעם מזל לא צריך שכל, והמזל היה היום איתנו. בשבוע הבא נפגוש את חיפה, וכמו שהם נראו מול אספניול ואיך שאנחנו נראינו היום - לא יהיה קל".

"קשה היה לי לראות מה היה בשער השני שלנו", אמר לוין על מה שיכול להיות הגול של האליפות, "אני ראיתי החלטיות אצל הקוון קרסיקוב, שהיה בעמדה הכי טובה. עבירה בטוח לא הייתה, בטלוויזיה נראה אם הכדור עבר או לא. מגיע לאלון חזן כל הכבוד על המשחק של אשדוד, בהמשך ישיר ליכולת שלהם מול בית"ר".

שביט אלימלך: "היה משחק מטורף בחצי השעה האחרונה. הייתה הרגשה של גמר גביע שחייבים לנצח. בסופו של דבר המזל שיחק לטובתנו. אשדוד היו יוצאים מן הכלל. אני שמח שעברנו אותם".

יגאל אנטבי, מגינה השמאלי של האדומים, זרק את הכדור לפתחה של בית"ר: "לא הייתי אומר שגנבנו גול. היה משחק קשה, ואלוהים היה איתנו. לא היינו טובים, אבל אי אפשר להגיד שלא נלחמנו, עשינו הכל כדי לנצח. עכשיו הלחץ על בית"ר, ונקווה שחיפה יעשו משהו מחר".

חזן: "השופטים צריכים להיות אמינים"

אלון חזן וקבוצתו זעמו על השופט ולא ידעו נפשם מרוב צער על ההפסד שלא הגיע להם. חזן לא חסך במילים מאסף קינן: "אם נראה שקינן שגה, נוסיף את זה לאוסף הטעויות של שופטים נגדנו. נמאס לי מכל הקטע הזה. לא בכיתי במשחק הקודם ואני גם לא בוכה עכשיו. אם זה גול אז זה גול. השוער שלנו היה צריך למנוע את כל הבלאגן הזה. אני אומר שברחה לה נקודה, אבל בעצם ברחנו לנו שלוש. עם כל הכבוד להפועל, הקבוצה שלי הייתה ראויה לשלוש נקודות. הפגנו כדורגל שמהנה לראות".

חזן המשיך במונולוג המשתפך: "יש לי טענות לאסף קינן. כעת כולם ישמרו עליו. אסף קינן שופט ותיק, אבל הגיע הזמן שיתחיל לשפוט לא לפי צבע החולצה והסמל שעליה. קינן יודע איזה החלטות קיבל גם בעבר".

"שופט צריך לשפוט לפי מה שהוא רואה", המשיך חזן, "לא ייתכן שהוא ישמור על הפועל ת"א ואותנו הוא יעניש. אני גאה בקבוצה שלי. הוא לא יגרום לי להיות נחות. אם הגענו לכל כך הרבה מצבים ולא הבקענו, אז החוקים הלא כתובים של הכדורגל עבדו היום".

"לאורך כל המשחק היו שריקות קטנות שצריך לקבל הסבר עליהן. חייבים 'להחמיא' לשופט ולצוות שלו, בייחוד לקוון שהזכיר לו כל הזמן על עבירות וגם דאג לקרב את הכדור החופשי של הפועל".

מאמן אשדוד, שכבר ריצה עונש הרחקה בן שלושה משחקים, לא חשש: "אני לא חושב שאני אומר דברים חמורים. קיבלתי כבר עונש שלא הייתי צריך לקבל. נענשתי, ואם רוצים, שיענישו אותי גם הפעם. השופטים צריכים להיות אמינים, כנים וגברים. בכדורגל של שנות ה-2,000 אנשים שמים מיליונים, משקיעים מזמנם ואי אפשר שהדברים יוכרעו לפי מצב רוחו של שופט או איש צוות שלו. יש דברים שאני לא מוכן לעבור עליהם לסדר היום. יכולים לסמן אותי ואין לי בעיה עם זה".

חזן הוסיף בראיון לגלי צה"ל: "בשבוע שעבר נעשתה נגדנו טעות אנוש ולא פציתי פה. אבל עכשיו אותו אסף קינן אומר "אמר עליי דברים קשים. שיבוא קינן לקוון, מנשה משיח עמד בסמוך אליי, ושיגיד את האמת. אם היו צריכים להחליט החלטה כזו למ.ס. אשדוד אני משוכנע במאה אחוז שלא היו פוסקים על שער. יותר קל להתמודד מול אנשים אחרים שלא חזקים במקומות מסוימים. לא אסף קינן ולא אף אחד במגרש יגרום לי ולשחקנים שלי להרגיש נחותים. אף אחד לא יכול לחייב אותי להפסיד."

עידן שריקי, שכבש את שער השיוויון הזמני, אמר: "אני גאה בכל החברים שלי ובכל מי ששייך למ.ס. אשדוד. היינו צריכים לנצח והשופט גנב לנו שלוש נקודות".

"הייתה לנו אפשרות לנצח וגם נגד בית"ר רצינו לנצח", המשיך החלוץ. "עצם העובדה שאנחנו באים לבלומפילד מול 12,000 איש ושיפוט ביתי מובהק ועושים בית ספר להפועל ת"א, מוכיח איזה קבוצה אנחנו. כל הכבוד לנו".

עדכון ראשון: 10.3.07, 15:58
עדכון אחרון: 11.3.07, 09:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully