וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרחים להפסיק לזגזג

אסף שקד ורומן רוזנבלט

10.3.2007 / 9:43

חיפה ובית"ר מחפשות את הניצחון שייצב את המערכת. רוני לוי ידריך את חניכיו למרות האסון המשפחתי, מזרחי יבצע חמישה שינויים בהרכב

בית"ר ירושלים השלימה אתמול (שבת) את ההכנות האחרונות למשחק המסקרן מחר בשעה 20:50 מול מכבי חיפה. יוסי מזרחי ושחקניו מגיעים להתמודדות מול האלופה לאחר 2 תוצאות תיקו לא משכנעות וכעת יודעים בבית"ר כי כל תוצאה פרט לניצחון, תכניס את הקבוצה הלחוצה לסיטואציה לא נעימה ואולי אף לאובדן המקום הראשון.

מזרחי שלמד כנראה את הלקח מהמשחק הקודם מול אשדוד (תיקו 1:1 בבית), מבצע לקראת המשחק מחר 5 שינויים בהרכב הבלם אריק בנאדו יחזור להרכב לאחר תקופה ארוכה על הספסל, במקום שמעון גרשון שירצה עונש השעיה לאחר שספג חמישה כרטיסים צהובים. שינוי נוסף בחוליית ההגנה תהיה חזרתו של דוד אמסלם להרכב לאחר חודשיים שבהם היה פצוע, כשמי שישלם את המחיר וירד לספסל יהיה רוני גפני.

בחוליית הקישור יבצע מזרחי שני שינויים נוספים. גל אלברמן שלא שותף במשחק מול אשדוד חוזר להרכב ויפתח כקשר אחורי לצידו של דרק בואטנג, ואילו מילובאן מירוסביץ שנכנס במחצית מול אשדוד והביא לשינוי ביכולת הקבוצה, ישוב להרכב ויתפקד כקשר ימני. עמית בן שושן וזוזה רמאליו יעשו את הדרך מההרכב לספסל במקומם.

בחוליית החוד יבצע המאמן את השינוי החמישי והאחרון. החלוץ הברזילאי רושל "טוטו" ירד לספסל, ואת מקומו בהרכב יתפוס קלאבר שוונק שזכה רק לעשר דקות משחק מול מ.ס אשדוד.

ברק יצחקי שהיה פצוע בחודשיים האחרונים, ישוב לסגל ויפתח על הספסל כשהמטרה של מזרחי תהיה לשלבו במהלך המשחק.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, יואב זיו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, קלאבר שוונק, טוטו תמוז.

* קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים השיגה אתמול ניצחון שמיני ברציפות, הפעם מול נצרת עלית. שחקניו של גיא עזורי נקלעו לפיגור מוקדם אך החלוץ עומר מולאי השלים שלושער פרטי בדרך למהפך מדהים 1:3. חמישה מחזורים לתום העונה, מוליכה בית"ר את הטבלה בפער של 15 נקודות.

מזל רע פקד את חיפה

מכבי חיפה קיימה אמש את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב נגד בית"ר ירושלים. האימון עמד בצל הטרגדיה המשפחתית של המאמן רוני לוי, כשבסיום נודע לו כי ראובן בן חמו, גיסו, נהרג בתאונת דרכים באזור באר שבע. שני ילדיו של בן חמו נפצעו קשה בתאונה. לפיכך, לא הצטרף המאמן אל שחקניו ללון בבית המלון בירושלים. למרות הטרגדיה, צפוי לוי להגיע לטדי ולהדריך את שחקניו. התאונות לא הפסיקו לפקוד את הקבוצה, כשגם אוטובוס השחקנים היה מעורב בתאונת דרכים קלה בדרכו לבית המלון. המקרה המצער נגמר בלי נפגעים, אך אוטובוס הקבוצה התעכב כחצי שעה בטרם המשיך בדרכו.

מבעיות בדרכים לבעיות משמעת. אלן מסודי לא הגיע גם אתמול לאימון, לאחר שהובהר לו שלא יורשה להתאמן. הפגישה בין הסוכנים של מסודי, ג'קי בן דהאן ודדה חדד, לבין הנהלת חיפה נדחתה ליום שני הבא. מבחינת רוני לוי, מסודי סיים את דרכו בקבוצה, אך מחר נציגיו של השחקן ינסו להבהיר עם ההנהלה היכן יוכל להתאמן הקונגולזי. על פי חוקי פיפ"א, חיפה חייבת לאפשר לו להתאמן בשורותיה.

מבחינה מקצועית, רוני לוי לא תרגל את ההרכב הפותח. עיקר ההתלבטות של המאמן היא בין הרצון לתת מנוחה למספר שחקנים לפני הגומלין מול אספניול, לבין הרצון להציב את ההרכב החזק ביותר שלו במטרה לשמור על הכבוד מול בית"ר ירושלים, אחרי התבוסה 3:0 שנחלו הירוקים במפגש הקודם בקרית אליעזר. ביתו של החלוץ רוברטו קולאוטי נפרץ ונזק לא קטן נגרם בשל כך.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי (אייל משומר), דקל קינן, שאבייר אנדרסון, חיים מגרלשווילי; עבאס סואן, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully