וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשיה נתנה ליובה בראש

10.3.2007 / 19:49

הביאנקונרי חטפו שלישיה מסראפיני והפסידו 3:1. דידייה דשאן חולם על סטיבן ג'רארד בדלה-אלפי, במילאן מפנטזים על רונאלדיניו

יובנטוס חטפה בומבה כואבת לאגו, כשהובסה היום (שבת) 3:1 על ידי ברשיה, שקיבלה שלושער מסראפיני. הנסיך דל-פיירו כבש את הגול של הביאנקונרי.

נאפולי נראית מועמדת בטוחה לעלייה לליגה העליונה, ואחרי שסיימה בתיקו 1:1 עם רימיני היא מפגרת אחרי יובה בנקודה אחת בלבד בטבלה.

בינתיים, יובנטוס ממשיכה להתנהג כמו ילד בחנות ממתקים, ולנסות לקנות כל מה שהיא רואה. עכשיו המנג'ר דידייה דשאן חושף שהוא מעריץ את סטיבן ג'רארד, אבל אין לו כסף להביא אותו לדלה-אלפי.

קפטן ליברפול נחשב למועמד מצויין לחיזוק הקבוצה מטורינו (טוב, למי לא), אולם דשאן פסל את העניין: "ג'רארד הוא שחקן מעולה, אלא שהוא עולה יותר מדי בשבילנו", מנסה המאמן לשלוח מסרים להנהלה.

דשאן גם הדגיש כמה הוא מאמין בשוער שלו שזכה במונדיאל עם נבחרת איטליה, ג'יג'י בופון. "אני בחיים לא אעביר אותו, אפילו לא תמורת ג'רארד", התייחס דשאן לשמועות על מעבר אפשרי של סופון, שמתרוממות כבר מאז הקיץ.

המאמן דיבר גם על השמועות לגבי מעמדו שלו, שמדברות על כך שמרצ'לו ליפי עשוי לחזור לעמדת מנג'ר יובה ולהדיח אותו: "הספקולציות האלה לא מטרידות אותי. אני מצפה לאמן את הביאנקונרי בעונה הבאה בסרייה A, ולא קיבלתי שום איתותים שמעידים אחרת".

* במשחק יחיד שנערך ביום שבת במסגרת המחזור ה-28 של הסרייה A נפרדו סמפדוריה וקליארי בתיקו 1:1. לסאמפ כבש אנגלו פאלומבו בדקה ה-40. דויד סואזו הישווה בדקה ה-63 והביא נקודה לזכות הקבוצה מסרדיניה.

לא רק בופון, גם רונאלדיניו

למרות ההכחשות של דשאן, יש מי שטוען שבופון ימצא לעצמו בית חדש, ועוד איך, בעונה הבאה. נשיא מילאן סילביו ברלוסקוני, שרוצה לחזור לראשות הממשלה באיטליה דרך הטיקט של הצלחת הרוסונרי, מתכנן רכש מאסיבי לקראת העונה הבאה.

אחרי העונה הקשה שעוברת על האדומים-שחורים, ברלוסקוני החליט שהוא לא ייתן לזה לקרות לו שוב כל כך מהר. לדבריו, הוא מנסה להביא לסן סירו גם את בופון וגם את כוכב ברצלונה, רונאלדיניו. "זו קבוצה שונה מאוד מזו שהתחילה את העונה, לאחר שהוספנו את מאסימו אודו ורונאלדו", אומר הנשיא המוחצן. "כמעט הבאנו את זלטאן איברהימוביץ' וג'יאנלוקה זמברוטה בחלון ההעברות, אבל בסוף זה לא הסתדר".

אדריאנו גליאני, המנהל הראשי של מילאן, מבהיר שהמו"מ עם השוער דידה תקוע בגלל "פער בין מה שהוא רוצה למה שאנחנו מציעים, אבל הוא שוער מצויין אז אנחנו מוכנים לחכות". בנוסף הצהיר גליאני שקרלו אנצ'לוטי ימשיך בוודאות לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully