וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לא צריכה טובות

10.3.2007 / 21:11

כמה שעות אחרי טעות השיפוט שסידרה ליריבה העירונית ניצחון, הצהובים גברו בבלומפילד על מכבי נתניה 1:2. אוקצ'ה העלה ליתרון זמני, איליץ' ומרדקוביץ' הפכו. עטר הורחק

אחרי ניצחון כל כך חשוב, מי בכלל זוכר שזה היה משחקה ה-19 ברציפות ללא הפסד של מכבי תל אביב? היריבה העירונית ניצחה את מכבי נתניה בשבוע שעבר והשבוע נהנתה מטעות שיפוט, שסידרה לה 3 נקודות נוספות מול אשדוד.

במכבי תל אביב ידעו שכל תוצאה פרט לניצחון הייתה מפרקת את המשולש שכולל גם את בית"ר ירושלים והפועל תל אביב. זה היה מתיש, אבל בסופו של דבר המלאכה נעשתה עם ניצחון 1:2 על מכבי נתניה, שדווקא היא זו שנפרדה מהצמרת.

דווקא הקבוצה של ראובן עטר הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-42, משער של אייזק אובודו אוקוצ'ה. דיאן איליץ' הקרואטי לא רצה לרדת עם הראש למטה לחדר ההלבשה במחצית והישווה בתוספת הזמן.

במחצית השניה הקצב נחלש מעט ואז הגיעה גם הרחקתו של ראובן עטר בגלל חילופי דברים עם השופט הרביעי. האירוע הזה השפיע לרעה על מכבי נתניה, שראתה את אותו איליץ' מבשל נהדר למרדיקוביץ', שכבש את שער הניצחון בדקה ה-78.

משה מישאלוף ממכבי תל אביב נפגע בחזה מכניסה של זנו בונדאה בדקה ה-38 ופונה מייד לצילום בבית החולים "איכילוב", שם גילו כי לא מדובר בשבר.

מהלך המשחק

דקה 11 - ההזדמנות הראשונה של מכבי תל אביב במשחק. אבי נמני הרים כדור נהדר לדיאן איליץ', שנגח ממרכז הרחבה. שטראובר הדף לקרן.

דקה 15 - יובל שפונגין הרים כדור מימין למרכז הרחבה, יוסי שבחון בעט מהאוויר ופיספס בסנטימטרים את החיבורים.

דקה 20 - אוקוצ'ה שיחרר כדור לתמיר כהן, שבעט מ-18 מטר מעל לשער.

דקה 30 - שפונגין הרים כדור מדויק מימין למרדיקוביץ', שנגח מחמישה מטרים מעל למשקוף.

דקה 33 - הרמה נוספת של שפונגין מצאה הפעם את יוסי שבחון שנגח לכיוון השער, לירן שטראובר הדף לקרן.

דקה 38 - משה מישאלוף נפגע בחזה מכניסה חזקה של זנו בונדאה ולא יכל להמשיך.

דקה 40 - יוסי שבחון הטעה שני שחקנים ובעט מ-18 מטר, שטראובר עצר.

דקה 42 - גול! אופיר חיים הכניס כדור נהדר לאוקוצ'ה, שפרץ לרחבה והכניע את קאלה. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 45 - גול! דיאן איליץ' זיהה רפיון בהגנה של נתניה ושיחרר טיל מ-18 מטר כדי להשוות ל-1:1 בתוספת הזמן.

דקה 57 - אבי נמני ניסה להפתיע את לירן שטראובר בבעיטה מ-20 מטר, השוער של נתניה היה מוכן.

דקה 59 - שכטר הוציא כדור מתוך הרחבה לאוקוצ'ה, שבעט מ-16 מטר לשער, הכודר יצא לקרן דרך שחקן מכבי תל אביב.

דקה 67 - מאמן מכבי נתניה ראובן עטר הורחק מהמשחק בגלל חילופי דברים עם השופט הרביעי לירן ליאני.

דקה 75 - הזדמנות נדירה לאופיר חיים שמצא את עצמו מול קאלה, גילגל חלש לכיוון השער וההגנה של הצהובים השתלטה על הכדור.

דקה 78 - גול! דיאן איליץ' הכניס כדור נהדר ממרכז המגרש למיליאן מרדיקוביץ', שפרץ משמאל ובועט ברגל שמאל לפינה הרחוקה של שטראובר. 1:2 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: קאלה טברטקו, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, משה מישאלוף (שירן ייני, 41), דיאן איליץ' (ארז מסיקה, 83), יוסי שבחון, רועי דיין (ג'ובאני רוסו, 61), אבי נמני, מיליאן מרדיקוביץ'.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אבי סטרול, לואיס מרין, אורי אוזן, תמיר כהן, מזואה אנסומבו, זנו בונדאה (אלמוג כהן, 65), אופיר חיים, איתי שכטר, אובודו אוקוצ'ה (דלה ימפולסקי, 71).

"אין שום סיבה שלא נרוץ לאליפות"

מאמן מכבי תל אביב אלי כהן אמר בסיום המשחק: "בליגה של השנה כל ניצחון זה לידת עכוז. תפסנו את נתניה בתקופה מצוינת, היא קבוצה חזקה מאוד, וידענו להבקיע את השערים למרות הקושי. עד סיום העונה אני לא מאמין שיהיה לנו משחק אחד קל, ולפחות פתחנו פער שיבטיח לנו להיות כמה שיותר קרובים למקום הראשון. הקבוצה שלנו לא סתם במשך כל העונה בצמרת, קרובה מרחק מזערי מהמקום הראשון.

זאת היתה השאיפה שלנו כל הזמן. אנחנו נמצאים בתמונה של כל האפשרויות, ורוצים כל הזמן להמשיך". על כובש שער הניצחון שלו אמר כהן: "למרדיקוביץ' היתה בצורת יותר קצרה מאחרים. חלוץ צריך ביטחון, והוא נתן גול מדהים. גם במשחקים שהוא לא שיחק כי הוא היה פצוע, אני בטוח שהוא היה כובש אם הוא היה משחק".

דיאן איליץ' שהיה המצטיין במשחק אמר: "יש לנו עוד 9 משחקים, ננסה לנצח כל אחד מהם, ואז נראה בקשר לאליפות".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר הסביר מה בדיוק קרה עם השופט הרביעי לירן ליאני: "זה ששופט רביעי בא כל הזמן למאמן ומציק על המטר אני כבר רגיל, אבל היה קטע שהוא כבר בא אלי ועשה איזה תנועת יד, וכעסתי על זה מאוד. עניתי לו שהוא חתיכת חוצפן, אבל לא קיללתי".

אבי יחיאל: "ניצחון חשוב ואנחנו ממשיכים קדימה. נשארו עוד תשעה משחקים. אין שום סיבה שלא נרוץ לאליפות אם הגענו עד כאן. אנחנו מאוד קרובים. רואים שההפרש בין שלוש קבוצות הצמרת לא גדול. עכשיו זה מלחמה, עצבים ואופי ונצטרך להוכיח את עצמנו בחלק הזה. היום היינו יותר מרוכזים גם בהגנה וגם בהתקפה".

על המשחק עצמו אמר עטר: "הבנתי שבגול השני היה אופסייד, זה משהו שמאפיין את המשחקים בבלומפילד, כנראה שהאווירה כאן משפיעה. בסך הכל שיחקנו טוב, הגענו להזדמניות אבל לא כבשנו. נשתדל לעשות יותר טוב בשבוע הבא מול פתח תקוה, לפחות זה לא בבלומפילד, זה בנתניה".

הבעלים של מכבי ת"א לוני הרציקוביץ': "למאבק בצמרת יש מטרה אחת והיא המקום הראשון. אף אחד לא נאבק בצמרת בשביל פחות זה, אבל יש רק מקום ראשון אחד. אני חושב שמעבר להכל הכדורגל היום היה טוב. אני מאוד מאושר ומקווה שיהיו עוד ניצחונות, אבל הדרך איך משיגים ניצחון, לא פחות חשובה. הקהל רוצה לראות כדורגל שמח".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully