וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת הסיום של הפועל פ"ת?

10.3.2007 / 19:05

הפועל פתח תקוה חילצה 1:1 מול בני יהודה (לוזון 85, בטורינה 38), אבל המשיכה להסתבך. לחמן: "קבוצות אחרות היו מזמן נשברות"

בני יהודה משחקת היטב כבר זמן רב, אבל מאבקי התחתית עדיין לא הסתיימו לחלוטין עבורה. חמש דקות לפני הסיום הערב (שבת) מול הפועל פתח תקוה היה נדמה שהחניכים של ניצן שירזי יוכלו סוף סוף להפסיק לחשוש מהירידה ולהתחיל להסתכל למעלה, אבל שער מאוחר של יניב לוזון איזן ל- 1:1, והשאיר את שתי הקבוצות עם נקודה כל אחת. אז אולי הם סופרים כבר 12 משחקים רצופים ללא הפסד, אבל הקו האדום עדיין מרוחק תשע נקודות בלבד מהזהובים.

את אייל לחמן הנקודה הזו כנראה כבר לא תושיע. הצעירים שלו נלחמו ונלחמו, אבל לא הצליחו לכבוש יותר משער בודד, ויאלצו לקוות לנס סטייל כפר סבא אשתקד כדי להישאר בעונה הבאה בליגת העל.

האוהדים שהגיעו לאיצטדיון האורווה קיבלו משחק מהיר וקצבי, שסיפק בעיטות מסוכנות רבות לשני השערים. מי שפרץ את הסכר היה מטה בטורינה, שכבש בבעיטה מצוינת מהאוויר בדקה ה-38 אחרי בישול של סאלם אבו סיאם. אחרי אינספור החמצות הצליח יניב לוזון להשוות חמש דקות לסיום, שהשאיר לפחות נקודה אחת למקומיים.

מהלך המשחק

דקה 3 - מטה בטורינה הקפיץ נהדר ליישה ודראן, שבעט חזק משבעה מטרים, אבל רפי כהן הצליח להדוף.

דקה 19 - שמעון אבו חצירא שלח בעיטה טובה מקצה הרחבה, אבל הכדור ליד הקורה.

דקה 30 - יניב לוזון נשאר לבדו 20 מטר מהשער, אבל בעט חלש לידיים של אניימה.

דקה 33 - גם רמי עמאר הצטרף לנסיונות הכיבוש מרחוק, אבל גם את הבעיטה שלו אניימה הצליח להדוף.

דקה 38 - גול! סאלם אבו סיאם חטף כדור באגף שמאל והרים ישר לרגל של מטה בטורינה שהפציץ מהאוויר לרשת - 0:1 לבני יהודה.

דקה 43 - עומרי קנדה הרים מימין, אבו חצירא נגח מעל המשקוף.

דקה 51 - ראובן עובד פרץ מימין, סיחרר את כל הגנת פתח תקוה והרים על פי השער, אבל לא הצליח למצוא ראש שידחק פנימה.

דקה 53 - ליאור אסולין נפל על סף הרחבה, מאיר לוי לא קנה את ההצגה ושלף לו צהוב על התחזות.

דקה 59 - אניימה התמהמה בביצוע בעיטת שוער, מאיר לוי פסק על בעיטה לא ישירה לזכות פתח תקוה, אותה בעט מאור בוזגלו סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 64 - אברימה סילה המחליף הכין מצוין למאור בוזגלו, שהצליח להחמיץ בשלומיאליות מארבעה מטרים.

דקה 70 - ראובן עובד שוב חתך את ההגנה וסידר כדור טוב לליאור אסולין, שסחט הצלה מרפי כהן.

דקה 75 - אסולין שוב הגיע למצב מצוין בתוך הרחבה, והפעם הדביק את הכדור לקורה.

דקה 85 - גול! סילה שוב בישל מצוין מהאגף, ויניב לוזון הקפיץ את הספסל הכחול עם שער יקר - 1:1.

הרכב הפועל פתח תקוה: רפי כהן, עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמייה, מהרן אבו ריא; יניב לוזון, רמי עמאר, שגיב כהן (מרסל מרסיגליה 68), מאור בוזגלו, שמעון אבו חצירא (אברימה סילה 46), מוטי קקון (אלנתן סלמי 46).

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, יישה ודראן, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, קובי דג'אני, אימורו לוקמן (אלי אברבנל 61), מטה בטורינה (אלי ביטון 72), אסי בלדוט, ראובן עובד (ברק בדש 88), ליאור אסולין.

לחמן: "אני מרגיש הרבה כאב"

אייל לחמן אמר בסיום: "יצאתי מסוחרר מהמשחק הזה לגמרי. נתנו את המקסימום שלנו היום. כל מה שיש בנו. ניסינו להתקיף בכל הזוויות האפשריות. היינו צריכים להכריע את המשחק מהתחלה. הגענו למצבים, גם בני יהודה. במחצית הראשונה היינו מסודרים, אבל ספגנו"

"כשמדברים על ניסיון, אין מכונה שמודדת, אבל זה מאופיין בקבלת החלטות, באיבודים. עשינו כל מה שיכולנו עם כמות גדולה של שחקני בית ושחקנים צעירים. חבל, היום היינו צריכים את הנקודות. אני מרגיש הרבה כאב. באנו כהרגלנו מוכנים ובתקופה טובה, שוב לא הפסדנו, אך סיימנו בתיקו עם קינוח של החמצה בדקה ה-94. אנחנו יכולים להישאר בליגת העל אם ננצח. הפועל פ"ת, כמו שהיא בנויה, מגיעה תוססת. קבוצות אחרות היו מזמן נשברות. אנחנו לא אנמיים, אלא קצביים. המשחקים שלנו מהנים מאוד".

גם ניצן שירזי לא היה מרוצה: "אנחנו יוצאים מאוכזבים כי בשלוש הדקות האחרונות היינו צריכים להכריע את המשחק, אבל גם קצת מרוצים כי בסוף יצאנו בשן ועין עם הזדמנות אחרונה של פתח תקוה עם הבאזר, אבל בגדול אני מאוכזב. פתח תקוה התקיפו בסיום עם שמונה שחקנים והגנו עם שניים וחצי, ואנחנו לא עשינו את הפעולה שתעניש אותם.

עוד לא סיימנו את המאבק בתחתית. אנחנו אמנם לא מפסידים 12 ברציפות וזה טוב, אבל אנחנו צריכים עוד ניצחון וחצי או שני ניצחונות כדי להבטיח את ההישארות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully