וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר אנטי קליימקסיקו

גיל קדרון

9.3.2007 / 23:59

ברצלונה וריאל מדריד ייפגשו בקמפ נואו (23:00, ערוץ 5), כשהראש שלהן עדיין בהדחה בשמינית גמר ליגת האלופות. רונאלדיניו ישחק

הסופר קלאסיקו הוא המשחק - בה"א הידיעה - של הליגה הספרדית כל עונה בעונה, אבל איכשהו הפעם שתי הקבוצות יגיעו מחר (שבת) לקמפ נואו נוגות משהו, בלי כל האטרף הרגיל, וכשהראש שלהן במקום אחר. בארסה ספגה במחזור שעבר הפסד ביתי כואב 2:1 בסביליה וביום שלישי איבדה את תוארה האירופי בליברפול, בעוד ריאל מדריד שוב הציגה יכולת חלשה ועפה מהצ'מפיונס אחרי 2:1 במינכן.

בעיתוי הכי גרוע שיש

בסופר קלאסיקו האנטי קליימקטי ביותר בשנים האחרונות ינסו שתי האימפריות להשאיר את הכאב מאחוריהן כדי שתהיה להן את האנרגיה שאנחנו רגילים לקבל במפגשים הללו. מעניין יהיה גם לראות את התגובה של האוהדים הקטלונים כלפי אליליהם שאיכזבו.

רונאלדיניו היה בספק כל השבוע, אבל בתקשורת הספרדית טוענים שיהיה כשיר למשחק. מי שלא יהיה בסגל הוא מוטה, שהמאמן פרנק רייקארד שיחרר אותו מהקבוצה לחופשה של שבוע מסיבות אישיות. "מוטה הוא אחד השחקנים המועדפים עליי, ואני מסתדר איתו מצוין", אמר ההולנדי. "עוברת עליו תקופה קשה במועדון, והוא לא מרגיש טוב עם עצמו, אז אני רוצה לתת לו זמן לנוח. זה לא עונש".

רייקארד גם ניסה קצת להכניס קצת בחניכיו. "אני מקווה שהקהל ייתן לנו אומץ", אמר. "מצב הרוח של השחקנים טוב, ומשחקים כאלה מכניסים אותנו אוטומטית למוטיבציה". כזכור, איידור גודיונסן התבטא אחרי ההדחה מול ליברפול שהקבוצה זקוקה ליותר "אחווה קבוצתית", אולם רייקארד טוען שהאיסלנדי התכוון לתיאום על המגרש מול יריבות מסודרות. נגיד.

הדשא של השכן ירוק יותר

עם כל הכבוד לצרות בברצלונה, בריאל מדריד היו מחליפים איתם בעיות ברגע. בארסה במקום השני עם 49 נקודות ומדריד במקום הרביעי עם 44 נקודות, כשהשמועות סביב עתידו של המאמן פאביו קאפלו כבר מזמן אינן רק בגדר שמועות. "העזיבה שלי תלוי רק בנשיא קלדרון", אמר האיטלקי, ועל התגובות השליליות של השחקנים על שיטת המשחק מול באיירן, הסביר: "מי שמחליט הם לא השחקנים, לא הנשיא ולא העיתונאים, אלא רק המאמן. אני לא מאוכזב משיטת המשחק, הכל היה מתוכנן היטב, רק שבמציאות הכל התפוצץ". אולי הבעיה הייתה במציאות?

בין לבין הודיע רוברטו קרלוס על כוונתו לעזוב את ריאל בתום העונה, מה שלא בדיוק שיפר את מצב הרוח לקראת הנסיעה למגרש בו סבלו הלבנים הכי הרבה אי פעם, עם שני ניצחונות בודדים (אחד בליגה ואחד בליגת האלופות) ביותר מ-20 שנה. אין ספק שהבלאוגראנה הם הפייבוריטים, בטח לאור הפער העצום במחלקת הכשרון, אבל השאלה היא איזה דכאון יהיה קטלני יותר, ומי תצליח לצאת ממנו בזמן. אלו החוקים של הדרבי הזה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully