וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי גמר את העונה

9.3.2007 / 20:00

הכוכב הצרפתי של ארסנל, שהחמיר את פציעותיו בשרירי הבטן והמפשעה במשחק מול פ.ס.וו ייעדר שלושה חודשים. ונגר: "הוא יהיה מוכן לעונה הבאה"

הכוכב הגדול והקפטן של ארסנל, תיירי הנרי, לא ישחק יותר העונה עבור התותחנים, כך הודיע היום (שישי) המועדון). כך מסתיימת לה בצורה עגומה העונה הראשונה של הצרפתי אחרי חתימתו על החוזה החדש בלונדון. קבוצתו ממוקמת רביעית בליגה, ללא סיכוי לתואר, הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פ.ס.וו איינדהובן, הפסידה בגמר גביע הליגה לצ'לסי, בעוד בלקבורן דאגה להעיף אותה מהגביע האנגלי.

החלוץ נכנס במחצית השנייה של המשחק נגד פ.ס.וו והחמיר את פציעתו בשרירי הבטן והמשפעה. "הנרי יהיה מושבת לשלושה חודשים לכל הפחות", אמר המאמן ארסן ונגר. "לצערנו המשמעות היא שהוא לא יעמוד לרשותנו עד סיום העונה, אבל אנחנו בטוחים שיהיה כשיר לקראת העונה הבאה".

הנרי עצמו אמר: "אני כמובן הרוס. זה סיום קשה לעונה רעה, זה מתסכל מאוד". עם זאת, הוסיף, "אני מקווה לחזור לכושר בקרוב ומצפה לעונה גדולה עם ארסנל בשנה הבאה".

המטרה היחידה שנותרה לתותחנים היא לסיים את העונה במקום הרביעי ולהעפיל לליגת האלופות של העונה הבאה. בולטון ממוקמת חמישית עם 5 נקודות פחות ושני משחקים יותר, כך שהעבודה של הצעירים של ונגר לא צפויה להיות קשה במיוחד. מצד שני, לשלישית ליברפול יש נקודה אחת יותר ושני משחקים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully