וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמולר דה השפלה

9.3.2007 / 18:58

אבישי סמולר ועידן מימון (15 שערים) הובילו את הפועל ראשל"צ לניצחון גדול על מכבי, 24:30, והדרבי השלישי העונה נצבע גם הוא באדום

המחזור ה-18 בליגת הכדוריד עמד, כמובן, בצלו של הסופר קלאסיקו של ראשון לציון בין הפועל למכבי, שהיה כמיטב המסורת סוער (שלא לומר אלים), מעורר מחלוקת, והכי חשוב - איכותי. כשהעשן התפזר האדומים יצאו גם מהדרבי השלישי העונה עם ידם על העליונה (אחד הסתיים בתיקו), כשניצחו את יריבתם הצהובה 24:30, ושלחו הצהרה לקראת הפלייאוף ההולך ומתקרב - שהפעם הם לא מתכוונים לאבד לא את האליפות ולא את הגביע. ההישג הראשון שלה - היא קרובה קרובה לסיים את העונה במקום הראשון.

הפועל ראשל"צ - מכבי ראשל"צ 24:30

הידית של מימון עבדה שעות נוספות עם חמישה שערים בדקות הראשונות שהעלו את הפועל ליתרון 5:7, יתרון שבסופו של דבר קבוצתו לא שמטה עד הסיום. אבישי סמולר עשה את שלו, והעצבים של שחקני מכבי עשו גם הם את שלהם, עם הרחקה של תום מטלון, ושורה של הרחקות לשתי דקות, כששתי הקבוצות טוענות לקיפוח מצד השופטים, שלא הצליחו להשתלט על המשחק ולשמור את הלהבות בגובה סביר.

הפועל עלתה ליתרון שיא של 19:26, אחרי שגם גל אברהם הורחק, אבל הדקות האחרונות היו רחוקות מגארבג' טיים, והגיצים המשיכו להתעופף כשסמולר הורחק ממש בשניות הסיום. מימון סיים את המשחק עם 15 שערים. חוסר הדיוק של מכבי היה בעוכריה, עם לא מעט החטאות ועם 11 איבודים לעומת 4 בלבד להפועל.

"מימון היה בכושר אדיר"

אני לא חושב שההפרש אומר משהו, כי היו להם בעיות והם איבדו שחקן באדום" ניסה סמולר להתייחס להמשך היריבות בין שתי הענקיות לקראת הפלייאוף. "הפועל ראשון לא צריכה להצהיר כוונות, כי כולם יודעים שאנחנו הולכים על כל התארים. אני מקווה שכך ייראה הפלייאוף, ואני מת להגיד לך שזה באמת מה שיהיה, אבל מכבי היא קבוצה גדולה עם לב גדול, והם בטוח לא יפתחו רגליים בפלייאוף".

מימון ניסה להכניס את העימות באימון השבוע בינו לבין גיל יעקב לפרופורציה. "הקבוצה מעל הכל, וזה מה שחשוב", אמר. "את כל שאר הדברים אני שם בצד. המרקם החברתי בהפועל ראשון הוא מצוין, ואני 15 שנה כאן, ומעולם לא הייתה אווירה כזו. שום דבר לא יפגע בנו, כי המטרה היחידה שלנו היא להחזיר את התארים הביתה".

מאמן מכבי גלעד מאור הרעיף מחמאות על מימון: "הוא היה בכושר אדיר".

לתום מטלון היו טענות לשיפוט. "אני חושב שהשופט הרחיק אותי לא בצדק, וזה היה בדקה ה-6 של המחצית השנייה", אמר. "לא הראנו יכולת מספיק טובה שתגרום לקהל לבוא ולעודד. אנחנו אשמים בכך שלא הגיע מספיק קהל".

יואב נאמן סירב להיכנס למרה שחורה מהתוצאה העגומה מבחינתו. "אולי הפועל יותר טובה, אבל אנחנו עדיין לא ממצים את הפוטנציאל שלנו, לא כיחידים ולא כקבוצה", הסביר, "ובגלל זה אני אופטימי כי יש לנו לאן להתקדם".

שאר התוצאות

א.כ נס ציונה - קרית שרת 32:32
אס"א ת"א - מכבי ת"א 23:31
עירוני פ"ת - מכבי ארזים 35:28
בני הרצליה - א.ס רמת השרון 29:31
הפועל רמת גן - מכבי קרית מוצקין 35:36

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully