וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגבונה: "מעכשיו כל משחק יכול להכריע את העונה"

לי בוץ

8.3.2007 / 14:02

חלוץ הפועל ת"א מודע לחשיבות המשחק מול אשדוד בשבת. באדיר: "מקווה שבסוף השנה יהיה לנו משהו מתוק ביד". ניירה חזר לאימונים

הפועל ת"א עשויה לעלות בשבת (14:50) למקום הראשון בטבלה ולעקוף לראשונה העונה את בית"ר ירושלים, כל זאת במידה שתנצח את מ.ס. אשדוד. האדומים מתייחסים ברצינות יתרה למשחק ולא מזלזלים לרגע ביריבה, שעשתה חיים קשים ביום ראשון לחניכים של יוסי מזרחי. לפני אימון הבוקר (חמישי) של הקבוצה ערך המאמן ניר לוין אסיפה של קרוב לשעה, ובה הראה בין היתר לשחקנים קלטות וידאו של היריבה בשבת.

רמי דואני וגילי ורמוט, שחזרו אתמול בלילה מבולגריה, שם שיחקו במדי הנבחרת הצעירה, ערכו אימון שחרור קל, בעוד שדני בונדר, שחזר איתם, לא התאמן קל בעקבות פציעה קלה, אך הוא צפוי להיות כשיר לשבת. עם זאת, הבשורה של האימון הגיעה מכיוונו של החלוץ הצ'ילאני, מנואל ניירה, שאת משחק הבכורה שלו בהפועל סיים עם שני שברים בקרסול. ניירה, שלאחר הפציעה נראה היה כי הוא סיים את העונה, לבש הבוקר את מדי האימון ונעלי הספורט ובעודו על קביים, ערך מספר תרגילים עם כדור וטיפולים פיזיותרפיים על כר הדשא.

לפני האימון שידר ואליד באדיר אופטימיות לגבי המשך העונה: "אנחנו מוכנים לרוץ עד הסוף בשביל התואר. כל שנה מתמודדים פה על תארים, גם השנה ואם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו לאחרונה בליגה, אני מקווה שבסוף השנה יהיה לנו משהו מתוק ביד".

על המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת אמר באדיר: "המשך העונה לא יהיה קל, והמשחק נגד אשדוד הוא עוד צעד בדרך לסיום העונה. זאת קבוצה טובה מאוד, ראינו אותם משחקים מצוין נגד בית"ר ירושלים". באדיר סיים בבקשה לקהל האדום: "אנחנו צריכים את הקהל עכשיו. הגיע הזמן שכל אלפי האוהדים שלנו יבואו ויתמכו בנו. הקהל זה השחקן ה-12 שלנו ואני קורא לכל אלו שלא באו בתקופה האחרונה, לבוא ולדחוף אותנו קדימה".

חלוץ הקבוצה, איבזיטו אוגבונה, שסיפק בשבוע האחרון לא מעט כותרות בשל פרשת שלמה שרף ותנועת השחיטה, ביקש שלא להתייחס לעניין היום והעדיף לדבר על אוהדי הקבוצה: "אני מקווה שהאוהדים ימלאו את בלומפילד, כי מעכשיו כל משחק יכול להכריע את העונה ואנחנו צריכים אותם. בכל מקרה, ניתן בשבילם את הכל".

כפי שזה נראה כרגע, ניר לוין הסתפק בהתנצלות ובעונשים הקלים שספגו שי אבוטבול ואליניב ברדה בעקבות מחאתם על חילופם בשבת האחרונה בקופסא. ברדה צפוי לפתוח בהרכב גם השבת, בעוד שאבוטבול יילחם על מקומו ב-11 עם הברזילאי וולינגטון דה אוליביירה. האדומים יחסרו במשחק את הקפטן יוסי אבוקסיס, שחזר מבלגיה, שם קיבל טיפול מפרופסור מרטנס, אך לא התאמן במהלך השבוע ויקבל מנוחה גם מול אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully