וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-נתניה: האוהדים מחזקים את ידי ביטון

לי בוץ ורומן רוזנבלט

9.3.2007 / 14:28

החלוץ לא פוגע, אבל הקהל לא מוותר וגם דורש הבהרות מכהן. הקבוצה של עטר רוצה לשבור להם את הרצף. נציגי אספניול יעקבו אחרי שכטר

מכבי ת"א תארח בשבת את מכבי נתניה למשחק שיכול להיות קריטי עבורה במאבקי האליפות. לשחקני הקבוצה ברור כי עוד תוצאת תיקו לא תספיק, ולמרות שמשחק נוסף ללא הפסד ימשיך את הרצף היפה של מכבי (שעומד ערב המשחק על 18), רק ניצחון ישאיר סיכוי משמעותי לתואר.

אוהדי הקבוצה הגיעו הבוקר (שישי) לאימון המסכם על מנת להביע תמיכה בחלוץ הקבוצה משה ביטון ועל מנת ליישר את ההדורים עם המאמן אלי כהן, שקרא להם מפונקים לפני יומיים.

האוהדים חיזקו את רוחו של ביטון, שלא פוגע מתחילת העונה. "תרים את הראש", אמרו לו האוהדים, "אנחנו מאמינים בך וצריכים אותך מחר (שבת) ועד סיום העונה בשיא כושרך". במשחק מול נתניה בשבת, צפויים האוהדים לתמוך בביטון יותר מהרגיל, זאת על מנת להחזיר לחלוץ את הביטחון מול השער.

בסיום האימון, ניגשו האוהדים לקבל הסברים מהמאמן על התבטאויותיו האחרונות לפיהם "הקהל של מכבי די מפונק". אלי כהן התפנה לשוחח עם האוהדים ואמר להם: "ההתבטאויות שלי צוטטו לא נכון. מכבי חשובה לי לא מהיום, אלא עוד מלפני הרבה שנים מאז שהייתי שחקן. בכלל לא התכוונתי לדברים האלה, למכבי יש את הקהל מספר 1 בארץ".

האוהדים שקיבלו את הסבריו של כהן, השיבו: "אתה תמשיך לעשות את העבודה שלך ואנחנו נמשיך לתמוך בשחקנים ובקבוצה. אנחנו יודעים שאתה עובד תחת אילוצים רבים ולא באים אליך בטענות".

מילאן מרטינוביץ', שנעדר מול הפועל פ"ת בעקבות חמישה כרטיסים צהובים, יחזור למרכז ההגנה, כשמושיקו מישאלוב יילחם על מקומו בקישור האחורי עם יוסי שבחון, שכבש בשבת האחרונה מול האקסית. אבי נמני, שעורך אימונים מלאים ביומיים האחרונים, יפתח גם הוא.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית; דיאן איליץ', מושיקו מישאלוב (יוסי שבחון), ג'ובאני רוסו, אבי נמני; משה ביטון, מיליאן מרדקוביץ'.

נציגי אספניול יעקבו אחרי שכטר

אחרי שקטעה בשבוע שעבר רצף של 10 משחקים ללא הפסד מול הפועל תל אביב, מכבי נתניה מקווה לעשות את אותו הדבר למכבי תל אביב, שעושה זאת כבר במשך 18 משחקים.

ראובן עטר כינס היום (חמישי) את השחקנים לאסיפת קבוצה, הראה להם קלטות ודיאו של מכבי תל אביב וניסה להחדיר עוד קצת מוטיבציה כשאמר: "יש לכם הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות מול קבוצה שלא הפסידה זמן רב". אורי אוזן אמר לקראת המשחק: "יש למשחק הזה חשיבות גדולה יותר בגלל ההפסד שלנו במחזור הקודם".

מגן הקבוצה אורי אוזן אמר לקראת המשחק: "משחקים מול מכבי תל אביב הם תמיד חשובים והקבוצה הזאת היא סדין אדום למכבי נתניה. מאז שאני ילד לימדו אותי שלנצח את מכבי ת"א זה הכי חשוב לאוהדים, ובמיוחד בבלומפילד".

סאמד אובודו אוקוצ'ה עבר היום (שישי) מבחן כשירות ויעמוד לרשותו של עטר. אמיר טגה (זעזוע מוח) ומוסא סאנוגו (אדום), יעדרו, כשטגה יפסיד גם את המשחק בשבוע הבא מול הפועל פתח תקוה בשל צהובים. תמיר כהן יחליפו. דלה ימפולסקי ואלמוג כהן מהנוער יזומנו למשחק.

קבוצת אספניול, שהתעמתה עם מכבי חיפה בשמינית גמר גביע אופ"א, תשלח נציגים מטעמה לעקוב אחר חלוץ הקבוצה איתי שכטר.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, תמיר כהן, זנו בונדאה, איתי שכטר; אופיר חיים, סאמד אובודו אוקצ'ה (דלה ימפולסקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully