וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה לא שמרה על הכבוד הספרדי

8.3.2007 / 23:55

מחזיקת גביע אופ"א סיימה בביתה בתיקו 2:2 מול שחטאר דונייצק בשמינית הגמר. ניוקאסל-אלקמאר 2:4, ריינג'רס-אוסאסונה 1:1

אחרי יומיים ושמונה משחקים בסך הכל בשמינית גמר ליגת האלופות, קשה לשאוב כוחות למפעל השני בחשיבותו, אבל היה כדאי למי שהצליח. בדומה לאח הגדול שלו, גם גביע אופ"א אף פעם לא מאכזב ובמשחקים הראשונים בשמינית הגמר קיבלנו לא מעט דרמות.

את אחת הדרמות סיפקה שחטאר דונייצק האוקראינית. אולי זו הייתה הקבוצה שהרשימה פחות מבין הרוסיות והאוקראיניות בטורניר הערוץ הרוסי הראשון שהתקיים בארץ לאחרונה, אבל נראה שיש לה את הכלים להגיע הכי רחוק, אחרי שסחטה תיקו 2:2 בספרד מול מחזיקת גביע אופ"א סביליה.


סביליה זכתה בפנדל בדקה השמינית, אחרי שהשוער האוקראיני הכשיל את אלכסנדר קרז'קוב. חוזה לואיס מרטי לא איכזב בבעיטה והעלה אותה ל-0:1. דונייצק הישוותה בדקה ה-19 כשהבלם הצ'כי תומאס הובשמן השתלט על כדור במרכז הרחבה וכבש מקרוב. האוקראינים הכניסו את הקהל בסביליה להלם כשהשלימו מהפך בדקה ה-60. בייליק הוכשל ברחבה על ידי דניאל ופרנסלינו מאטוזלם הברזילאי דייק בפנדל כדי לקבוע 1:2. שער השיוויון של סביליה הגיע שתי דקות לסיום, בפנדל נוסף, שהיה השלישי במשחק. מרסקה הוכשל ברחבה וכבש בעצמו את הפנדל.

ניוקאסל - אלקמאר 2:4

הקבוצה ההולנדית הייתה הכובשת המצטיינת עד עכשיו בגביע אופ"א, אלא שהפעם היא ראתה את השערים נכנסים בזה אחר זה לרשת שלה. ניוקאסל, שנהנית מתקופה מצויינת, פתחה את החגיגה בדקה ה-7 כשסטיינסון מאלקמאר כבש שער עצמי. בדקה ה-22 השער כבר הגיע ממהלך של ניוקאסל כשסיביירסקי מסר לקרון דאייר, שהקשית מעל השוער וקבע 0:2. עברה לה דקה בלבד והפעם זה היה אובפמי מרטינס הניגרי, שקיבל כדור בצד שמאל, פרץ לרחבה תוך כדי שהוא מעביר שני שחקנים וכבש את השלישי. שוטה ארבלדזה צימק בדקה ה-31 להולנדים, אבל ניוקאסל הגיבה עם השער הרביעי בדקה ה-37. הפעם זה היה נולברטו סולאנו, שפרץ מימין ובישל למרטינס את השני שלו. דני קוברמאנס כבש את השני של אלקמאר בדקה ה-73 בריבאונד מפנדל שהוחמץ, והפיח מעט תקוות, שכן במצב הזה ההולנדים יוכלו להגיע לשלב הבא אם ינצחו בבית 0:2. .

גלאזגו ריינג'רס - אוסאסונה 1:1

האורחת מספרד זכתה בכבוד להיות הקבוצה האירופית הראשונה שמבקיעה העונה באייברוקס במסגרת גביע אופ"א. אם זה לא מספיק, ראול גארסיה שנגח לשער בדקה ה-17 חגג גם את שערו הראשון במסגרת אירופית.

התוצאה נשמרה עד לדקה ה-90 והקהל באייברוקס כבר החל להשלים עם המצב, אלא ששתי דקות בתוך תוספת הזמן חמדני כבש את שער השיוויון לריינג'רס וסידר להם כוחות מחודשים לקראת הנסיעה לספרד בשבוע הבא.

פ.ס.ז' - בנפיקה 1:2

הפורטוגלים עלו ליתרון מפתיע בדקה התשיעית בפארק דה פרינס כשסימאו התרומם גבוה ונגח פנימה ממסירה של נלסון. הצרפתים התאוששו בדקה ה-36 משער של הפורטוגלי שלהם, פאולטה, שכבש את החמישי שלו העונה בגביע אופ"א בבעיטה מ-16 מטר. פ.ס.ז' השלימה מהפך בתוך חמש דקות כשבונאבנטור קאלו שלח כדור לפייר אלן פראו, שכבש מתוך הרחבה.

בסופו של דבר, הקבוצה שקיבלה בראש בבית מהפועל תל אביב, ממשיכה בקו החיובי מאז הגעתו של פול לה גוון, אבל צריך לזכור שהפסד 1:0 בפורטוגל יסיים עבורה את העונה האירופית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שאר המשחקים

לאנס - באייר לברקוזן 1:2

אוליבייה מונטרוביו העלה את הצרפתים ליתרון 0:1 בדקה ה-17. קארים חאג'וי התוניסאי הישווה בדקה ה-51 בנגיחה אבל גרם לפנדל 18 דקות לאחר מכן והשאיר את לברקוזן בעשרה שחקנים בגלל עבירה על כובש השער הראשון מונטרוביו. דניאל קוזין דייק בבעיטה וקבע את תוצאת המשחק.

סלטה ויגו - ורדר ברמן 1:0

היכולת של שתי הקבוצות בליגות המקומיות באה לידי ביטוי גם בגביע אופ"א. סלטה עסוקה במאבקי התחתית שלה בספרד והתקשתה לשכנע בביתה מול הקבוצה מצמרת הבונדסליגה. בסופו של דבר, הוגו אלמיידה הפורטוגלי כבש את שער הניצחון לגרמנים 6 דקות לסיום וסידר מקדמה רצינית לקראת הגומלין בגרמניה.

בראגה - טוטנהאם 3:2

אחרי שעלו לשמינית הגמר ללא משחק בגלל העונש של פיינורד, התרנגולים הוכיחו שהם בכושר עם ניצחון חוץ חשוב בפורטוגל. אחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיע האקשן האמיתי בשניה. זה התחיל בשער יתרון של רובי קין בדקה ה-57, שקיבל מסירה מארון לנון, עצר על החזה ובעט מהאוויר פנימה. בדקה ה-72 סטיד מלברנק הבלגי השתלט על ריבאונד מבעיטה של לנון וכבש את השני. 4 דקות מאוחר יותר נשרק פנדל לזכות בראגה. פאולו ז'ורז'ה החמיץ, אבל השתלט על הריבאונד וצימק. כעבור 5 דקות הפורטוגלים הישוו כשזה רוברטו השתלט מצויין על כדור חופשי ונגח פנימה ל-2:2. שתי דקות בתוך תוספת הזמן רובי קין השלים צמד יקר ורשם ניצחון גדול לספרס.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully