וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טגליאבו בישראל: "התרשמתי מקהילת הפוטבול כאן"

8.3.2007 / 22:00

קומישינר ה-NFL לשעבר היה אורח הכבוד בטקס חניכת ליגת התאקל פוטבול באיצטדיון קראפט בירושלים: "התפתחות הענף מרשימה"

לו היה דייויד שטרן מגיע לישראל, סביר להניח שההמולה סביבו הייתה גדולה. אבל ענף הפוטבול עדיין לא כזה פופולארי בארץ הקודש, ורק כמה מאות אנשים, מרביתם יוצאי ארה"ב, הגיעו לכבד את הקומישינר לשעבר של ה-NFL, שהגיע לאיצטדיון קראפט בירושלים כאורחו של רוברט קראפט, בעלי ניו אינגלנד פטריוטס ומממן האיצטדיון.

קראפט וטגליאבו היו האורחים המרכזיים בטקס חניכת ליגת התאקל פוטבול הישראלית. בישראל משחקים פוטבול מגע כבר שמונה שנים, אולם עד לשנה שעברה המשחק שוחק ללא ציוד מלא. השנה רכשו מארגני הליגה ציוד בשווי אלפי דולרים, כשהתקווה היא שהתפשטות הענף תוביל למציאת ספונסרים שיאפשרו את התפתחות הליגה. בראשית הדרך שוחק פוטבול במגרשים בודדים בלבד, אולם כיום ניתן למצוא קבוצות מתל אביב, חיפה, כפר סבא ושחקנים מאילת ועד רמת הגולן.

סטיב לייבוביץ', שכבר 18 שנה מפתח את הענף בישראל, אמר: "אנו שמחים שליגת התאקל בישראל נפתחת ומשוחקת עם ציוד מלא, סופסוף, שכן משחק הפוטבול עלול להיות מאוד מסוכן ללא הציוד הנאות". עפרי בקר, מייסד ה-IFL, הוסיף כי זהו רגע היסטורי, ולאחר מכן נשאו טגליאבו וקראפט דברים.

טגליאבו, שכיהן 16 שנים כקומישינר ה-NFL, ציין את הפתעתו מהאירוע: "משחק הפוטבול דורש נכונות ופעילות קהילתית, ואני רוצה לציין את העובדה שיש כאן עבודה והרבה השקעה. ניכר שאתם בדרך הנכונה. תמיד רציתי להגיע לישראל, והחוויה כאן נפלאה".

קראפט עצמו לא שכח להזכיר את הפטריוטס, שבזכות ביקוריו כאן יצרו אוהדים רבים בארץ. הוא גם התבדח: "יש כאן נערות שמשחקות פוטבול מצוין ותופסות היטב את הכדור. חסרים לנו תופסים, אולי ניקח שתיים מכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully