וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח-מכבי פ"ת: מכת פציעות במלאבס

אורי לוזון, סבסטיאן רוזנטל ודודי אונגר לא יהיו כשירים למשחק בוינטר. הקבוצה של מלמיליאן רוצה להמשיך את המומנטום

מכבי פתח תקוה קיימה הערב (חמישי) את האימון המסכם שלה לקראת משחק החוץ מול הכח עמידר רמת גן. בתום האימון התברר ששלושה שחקנים לא יהיו כשירים למשחק בשל פציעות, וספק אם יכללו בסגל הרחב. החלוץ סבסטיאן רוזנטל, חש רגישות בשריר והוא צפוי לפתוח על הספסל. דודי אונגר הצעיר נפצע גם הוא והוא יראה את המשחק מהיציע. ספק אם הקשר, אורי לוזון, סבל מ"נעילת ברך" ולא ברור אם ייכלל בסגל.

הבלם מוראד מגמאדוב ערך אימון חלקי והוא צפוי לפתוח בהרכב לצד הבלם קובי גנון. ניצן דמארי הצעיר, שערך אימון חלקי לאחר ששב ממשחק הנבחרת האולימפית בבולגריה, יפתח על הספסל. נאור פסר שחזר אף הוא מבולגריה, וערך אימון חלקי, צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. החלוץ דובב גבאי ערך אימון חלקי משום שהוא סובל מעייפות בעקבות משחק גביע הטוטו, שנערך שלשום, מול הפועל תל אביב.


"זאת ההזדמנות האחרונה שלנו להוכיח שאנחנו קבוצת צמרת", סיכם אחד השחקנים לאחר האימון המסכם. "המשחק הזה ייקבע האם מכבי פתח תקוה היא קבוצה עם אופי, או קבוצת מרכז טבלה משעממת. גיא (לוזון) מאוד משתדל בשבילנו, אנחנו חייבים להחזיר לו עם ניצחון".

הכח: רוצים להמשיך במומנטום

שבוע אחרי הניצחון המדהים בקרית אליעזר מקווים בהכח להמשיך את המומנטום נגד מכבי פ"ת, אחרי שתי תוצאות תיקו 0:0 העונה. שוקי נגר יחזור להרכב, ולכן ליאור ראובן יוסט חזרה לעמדת המגן הימני, אותה יפנה סביטי ליפניה.

החלוץ פפי קימוטו יחזור להרכב, אבל מור גולן יחמיץ גם את המשחק הזה ויחזור לאימונים רק בשבוע הבא. גם דן רומן מחכה לבדיקת MRI ואמור להיעדר אחרי שהחמיץ שני אימונים.

הניצחון בשבוע שעבר הושג אחרי מתפרצת ומשחק הגנתי של הכח, בניגוד לסגנון בתבוסה באשדוד, אבל רומן טוען שלא מדובר בתכנון מוקדם: "הובלנו בשלב מוקדם בגלל הגול העצמי של קולאוטי וספגנו שער שוויון די מהר. באופן טבעי קבוצות מתגוננות בקרית אליעזר, וכך גם אנחנו, עד למתפרצת והשער של יוסי רוזן. ההצלחה של המתפרצת לא תגרום לנו להתגונן גם נגד מכבי פ"ת ולנסות רק לעקוץ".

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, סביטי ליפניה (יוסי ביטון), איציק כהן, שוקי נגר: דניאל היידמן, דודי ליברמן, יוסי רוזן, אבי תקוה, אושרי גיטא: פפי קימוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully