וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד דרמטי לדייויד בלאט

8.3.2007 / 22:06

בנטון טרוויזו נכנעה בבית 79:76 למלאגה והסתבכה בתמונת העלייה לשלב הבא בטופ-16. פנאתינייקוס הבטיחה מקום בהצלבה

שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי נשרו כבר בשמינית הגמר בליגת האלופות, אבל שתי הגדולות של הכדורסל כבר בדרך למשחקי ההצלבה ביורוליג. אחרי שטאו ויטוריה כבר הבטיחה את מקומה שם, גם ברצלונה עשתה צעד חשוב כשהביסה בפולין את פרוקום סופוט 59:77 בקרב על המקום השני בבית ו'. בארסה ניצחה את הפולנים גם במשחק הראשון, ורק שני הפסדים במחזורים שנותרו לצד שני ניצחונות של הפולנים, ימנעו ממנה להגיע להצלבה.

הפולנים פתחו את המשחק בנחישות ויסמין הוקיץ' הוביל אותם ליתרון 16:21. מהצד השני, יאקה לאקוביץ' טווח מעבר לקשת וסידר לקטאלונים ריצת 0:8 כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 21:24. דקות טובות של פראן ואסקז העלו את בארסה ליתרון דו ספרתי באמצע הרבע השני, שהלך וגדל ל-32:45 בהפסקה.

דונאטאס סלאנינה וראשיד אטקינס השיגו אחוזים מרשימים מהשדה ברבע השלישי וצימקו את הפער בהדרגתיות. מהצד השני יאקה לאקוביץ' נעצר וברצלונה הובילה רק 52:59 בסיום הרבע. ג'יאנלוקה באזילה ומיכאליס קקיוזיס החזירו את בארסה ליתרון דו ספרתי בתחילת הרבע האחרון וכאן סופוט כבר התפרקה.

מיכאליס קקיוזיס הוביל את קלעי ברצלונה עם 13 נקודות (6 מ-7 ל-2), לאקוביץ' הוסיף 12 וחואן קרלוס נבארו סיים עם 10 נקודות ו-5 אסיסטים. סלאנינה קלע 16 לסופוט, אטקינס הוסיף 13 (4 מ-5 לשלוש).

אפס פילזן - פנאתינייקוס 79:65

זו הייתה ההזדמנות האחרונה של הטורקים לנסות ולהציל משהו מהעונה האירופית שלהם ובהתחלה זה באמת נראה טוב. דרו ניקולןס ומרכוס הייסליפ נלחמו בשיניים וכפו על היוונים שיוויון במחצית וגם בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון, האחוזים הרעים של הטורקים מהשלוש באו לידי ביטוי ומהצד השני היו אלה סאני בצ'ירוביץ' ורמונאס שישקאוסקאס, שהובילו את פאו לריצה מטורפת ברבע האחרון וניצחון נוסף, ששמר על מאזנם המושלם ושלח אותם להצלבה.

בצ'ירוביץ' הוביל את קלעו פאו עם 16 נקודות ו-4 אסיסטים, שישקאוסקאס הליטאי הוסיף 14 וקוסטאס צרצאריס סיים עם 10 נקודות ו-9 ריבאונדים. דרו ניקולס קלע 21 ומסר 5 אסיסטים בפילזן, הייסליפ הוסיף דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-12 ריבאונדים.

גם דינמו מוסקבה מתקרבת

ערב המחזור הרביעי לדינמו מוסקבה היה מאזן זהה לזה של המוליכות מלאגה ובנטון טרוויזו. כדי לשמור על סיכוי טוב להגיע להצלבה היא הייתה חייבת ניצחון על אריס סלוניקי, שהערב איבדה סופית את הסיכוי לעלות לשלב הבא.

אנטוניוס פוטסיס, היווני של דינמו, קלע 10 נקודות באחוזים מושלמים כדי להעלות את הרוסים ל-17:21 בסיום הרבע הראשון. אריס התאוששה ברבע השני בעיקר בזכות אלכס סקיילס והישוותה ל-38:38 במחצית. סקיילס המשיך לטווח מעבר לקשת והביא למהפך ברבע השלישי, בסיומו הובילה אריס 53:57. דינמו חזרה לעצמה ברבע המכריע בזכות דקות טובות של הרכש טקוואן דין ושני היוונים שלה. בויאן פופוביץ' העלה אותה ל-66:71 דקה לסיום וסגר עניין.

פוטסיס סגר ערב אדיר עם 28 נקודות (7 מ-9 ל-2) ו-10 ריבאונדים. גם פאפאדופולוס סיים עם דאבל-דאבל (11 נקודות ו-10 ריבאונדים) וטקוואן דין הוסיף 10 נקודות.

בנטון טרוויזו - אוניקאחה מלאגה 79:76

בנטון טרוויזו ודייויד בלאט הסתבכו בתמונת הבית וירדו למקום השלישי עם הפסד ביתי דרמטי 79:76 למלאגה שעלתה למקום הראשון. המשחק היה צמוד לכל אורכו ובנטון עוד הובילה סמוך לסיום, בעיקר בזכות מרקוס גורי שהיה מצויין בשורות האיטלקים עם 20 נקודות. אבל יירי וולש עם 21 ודניאל סנטיאגו שקלע 23 לספרדים היו גדולים בסיום על טרוויזו.

יורוקאפ: בולוניה עלתה לחצי גמר

וידיויצ'י בולוניה ניצחה את טלקום אנקרה 54:59 במשחק השני בסדרת רבע הגמר של היורוקאפ, השלימה סוויפ של 0:2 ועלתה לחצי הגמר.

פאניוניוס ניצחה את ג'ירונה 69:82 במשחק השני בסידרת רבע הגמר ביניהן, והישוותה את הסידרה ל-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully