וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים לנצל את בלומפילד"

לי בוץ

8.3.2007 / 20:41

שחקני מכבי ת"א מודעים כי הם חייבים לצבור נקודות בבית כדי לא לאבד את הסיכויים לאליפות. האוהדים לא שוכחים את אמירותיו של כהן

מכבי ת"א תארח בשבת את מכבי נתניה למשחק שיכול להיות קריטי עבור הצהובים במאבקי האליפות. לשחקני הקבוצה ברור כי עוד תוצאת תיקו לא תספיק, ולמרות שמשחק נוסף ללא הפסד ימשיך את הרצף היפה של מכבי (שעומד ערב המשחק על 18), רק ניצחון ישאיר סיכוי משמעותי לתואר.

"אנחנו חייבים לנצח בשבת", אמר הערב (חמישי) אחד השחקנים. "תיקו במשחק השני מתוך שמונה שיש לנו בבית, יגרום לנו לבזבז את יתרון הביתיות הגדול שזכינו בו בהגרלת הסיבוב השלישי. אנחנו חייבים להתחיל לנצל את העובדה שאנחנו משחקים בבלומפילד".

דבר נוסף שמדאיג את השחקנים הוא העובדה שאוהדי הקבוצה כועסים על המאמן אלי כהן, שאמש קרא להם מפונקים. "לא נשכח לו את האמירה הטיפשית הזאת", הבהירו אתמול אוהדי הקבוצה לוואלה! ספורט, והצליחו להגיע אל לב השחקנים. "אנחנו מקווים שהאוהדים יבינו שאלי לא התכוון לזה", אמר שחקן בקבוצה, "ושזה לא ישפיע עליהם מבחינת התמיכה האדירה שהם נותנים לנו השנה. האוהדים שלנו יודעים שגם אנחנו וגם אלי מעריכים את השקט שהם נותנים לנו השנה, גם כשלא כל כך הולך לנו".

סגל השחקנים המלא עמד הערב לרשותו של כהן, כולל הפצועים שהחלימו ושחקני הנבחרת הצעירה שחזרו מבולגריה. המאמן נמנע מלתרגל את ההרכב שיפתח מול נתניה, אך כפי שזה נראה כרגע יובל שפונגין, שחסר לקבוצה במשחקים האחרון בשל קרע בשריר, יחזור לעמדת המגן הימני על חשבונו של קובי מוסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully