וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם עשו רק חצי סוויץ'

8.3.2007 / 22:35

מכבי חיפה שוב נתנה הצגה באופ"א, הפעם מול אספניול, אבל סיימה ב-0:0 ביתי. מסודי נזרק מהסגל, סואן ודירסאו לא ישחקו בגומלין

בהגנה (הרבה בזכות השמיכה האנושית בשם דקל קינן), נועלת את מרכז המגרש (דה לה פנייה לא יכל לסואן, דירסאו ובוקולי), ובמשך דקות ארוכות מכתיבה את הקצב גם בצד ההתקפי, עם כמה התקפות לתפארת מדינת ישראל. הערב (חמישי) אספניול הגיעה לבלומפילד, ותחזור לספרד עם 0:0, תוצאה בעייתית מאוד מבחינתם, ולא רעה בכלל עבור חניכיו של רוני לוי, שיקוו לגנוב שער חוץ שילחיץ את הברצלונאים.

במחצית הראשונה עלו הירוקים על היריבה, עם כמה הזדמנויות של רוברטו קולאוטי, ועבודה גדולה של ליאור רפאלוב בצד שמאל של הקישור החיפאי. וכמובן שהיה שם בוקולי - הו, בוקולי - המנוע של האלופה הישראלית, שחקן שתמונתו מופיעה בערך במילון "קשר 50-50". איבן דה לה פנייה ניסה, רופטה דחף, וולטר פאנדיאני ולואיס גרסיה רצו, אבל היתרון של אספניול נותר רק על הנייר, כשרוב ההזדמנויות היו דווקא ליד שערם. וכשהיו הזדמנויות ליד שערו של ניר דוידוביץ', התמנון דאג להשקיט את הסכנה.

חדשות קצת פחות טובות לקראת הגומלין מגיעות מגזרת סואן ודירסאו, שספגו צהוב שלישי ולא יעלו עם חיפה למונטז'ואיק שבברצלונה, שם משחקת אספניול באצטדיון האולימפי. חדשות הרבה פחות טובות מגיעות מגזרת אלן מסודי, שנזרק לפני המשחק מהסגל על ידי רוני לוי, כנראה בגלל ששמע מוזיקה באוזניות בחדר ההלבשה, וסירב להיענות לבקשתו של המאמן להניח אותם בצד. בחדשות 10 דווח שהקשר אמר כי מאמנו "משוגע".

אבל לא צריך להיות משוגע כדי להמר על העפלה של חיפה לרבע גמר גביע אופ"א. נכון, אחרי הניצחונות הביתיים על אוקזר וצסק"א היא סיימה הפעם בתיקו, למרות שיכולה הייתה לנצח, אבל העמידה האיתנה והבטחון ההולך וגובר ככל שמתקדמים במפעל יהיו נכסים חשובים בהר היהודים. ואולי גם השם הזה יסדר לנו אווירה יותר אוהדת.

מחצית ראשונה

דקה 3: כדור ארוך של קינן נשלח לקולאוטי, שניצח בקרב הגובה, ובעט במהירות בשמאל בעיטה שטוחה, אבל איראיסוס קלט ללא בעיות.

דקה 16: רופטה משאיר את חרזי מאחור באגף, ומופל. את הבעיטה החופשית עוצר דוידוביץ'. אבל ההתקפה לא נגמרה, והכדור מגיע ללואיס גרסיה, ששולח וולה מצוינת, אבל דוידוביץ' שוב במקום.

דקה 24: קולאוטי השאיר לקטן על סף הרחבה, קטן העביר לבוקולי, והברזילאי שלח בעיטה חדה שהוסטה לקרן.

דקה 27: בוקולי נכנס דרך המרכז והעביר לקולאוטי, שחתך בין שני ספרדים ובעט בעוצמה מ-22 מטרים, אבל למרכז השער.

דקה 38: משחק צירופים יפה בין קולאוטי ורפאלוב הסתיים בבעיטה בשמאל של האחרון, שעלתה מעל לשער.

דקה 41: דוידוביץ' הדף לא טוב הרמה של דה לה פנייה לרחבה, אבל הבעיטה של לקרוז לכיוון השער החשוף גבוהה מדי.

דקה 44: איבוד כדור של דירסאו התניעה מתפרצת מסוכנת של האורחים. דה לה פנייה הכניס לשמאל, הכדור עבר לימין, אבל קינן עלה גבוה ומנע את הנגיחה מפאנדיאני.

מחצית שנייה

דקה 54: התקפה מתפרצת של אספניול הוציאה מדוידוביץ' שתי עצירות גדולות. הראשונה אחרי נגיחה מתוחכמת, והשנייה רגע אחריה, בהשתטחות על הריבאונד.

דקה 62: בוקולי הרים כדור מימין, אבל קולאוטי לא תיזמן טוב את הקפיצה שלו, והנגיחה יצאה רעה.

דקה 64: מוחה קיבל כדור ברחבה, ומהקו הקפיץ רוחב שחלף על פי השער, ולמזלה של חיפה לא חיכה בצד השני אף שחקן בכחול-לבן.

דקה 67: מגרלשווילי פירפר באגף שמאל את מגן אספניול, אבל לא דייק במסירה מהרחבה. הכדור קפץ לרפאלוב, שהבעיטה שלו מהאוויר לא הייתה מדויקת.

דקה 82: רפאלוב הכניס את מגרלשווילי לרחבה במתפרצת, אבל הבעיטה של המגן הייתה מזווית קשה, והלכה החוצה.

דקה 84: ההזדמנות של המשחק. ארבייטמן קיבל כדור לאחד על אחד מול איראיסוס, כשהכדור קופץ מעט, בדיוק מה שצריך כדי לשלוח בומבה לחיבורים, אבל החלוץ הצעיר ניסה להתחכם עם הקפצה ונתן את הכדור לשוער האורח.

הרכבים:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, שאבייר אנדרסון, דקל קינן, חיים מגרלשווילי; עבאס סואן, דירסאו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (רביד גזל, 86), רוברטו קולאוטי, יניב קטן (שלומי ארבייטמן, 70).

אספניול: בורקה איראיסוס; פרנסיסקו צ'יקה, מארק טורחון, חסוס לקרוז, דניאל חארקה; מורטדו מואיסס, רופטה, מוחא (ריירה, 75), איבן דה לה פנייה (אדוארדו קוסטה, 63); וולטר פנדיאני, לואיס גרסיה (קורו, 85).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully