וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד לא מתרוממת

עדי פרג' ויואב ויכסלפיש

12.3.2007 / 17:35

נועלת הטבלה נפרדה בתיקו 0:0 מרמת השרון. הפועל ב"ש שמטה הזדמנות לעבור את עכו וסיימה בתיקו 2:2. 2:3 דרמטי לק"ש על רעננה

המחזור ה-24 בלאומית נפתח ביום שישי עם שלושה משחקים, נמשך בשבת עם קרב בין שתי טוענות למצרת ומלחמה בין שתי מועמדות לירידה בתחתית וננעל היום (שני) בלוד, שם ערן קוליק, מאמנה החדש של הקבוצה המקומית, סיים בתיקו 0:0 מול רמת השרון.

במשחק המרכזי של המחזור נפגשו ביום שישי לקרב הצמרת קרית שמונה, שאירחה את הפועל רעננה, בשחזור של המשחק מלפני כשבועיים. גם הפעם הצליחה הקריה לנצח, אחרי סיום דרמטי, את הקבוצה שנחשבה עד לא מזמן לכבשה השחורה שלה. בסיום 2:3. בני סכנין הותירה את המשבר הקטן שפקד אותה מאחוריה ולא השאירה סיכוי להפועל חיפה, עם ניצחון חד משמעי 1:4. הפועל באר שבע שמטה הזדמנות לעבור את עכו עם ניצחון חוץ ולהידבק למוליכות כשסיימה מולה בתיקו 2:2. בקרבות התחתית גברה הפועל אשקלון על אחי נצרת 0:1, והפועל ירושלים ונצרת עילית התחלקו בנקודות בתיקו 1:1.

עירוני קרית שמונה - הפועל רעננה 2:3

איזו דרמה הייתה בצפון. הקבוצה של רן בן שמעון אירחה לקרב צמרת את הפועל רעננה, במפגש שני תוך שבועיים בין הקבוצות. אז כזכור, הגיעה רעננה על תקן הכבשה השחורה, אך בסיום 90 הדקות דאגו חסארמה ונימבה לעוד ניצחון לקריה. היום צבעה קרית שמונה את רעננה בלבן בוהק.

הקבוצה מהשרון הגיעה יותר מוכנה, הובילה והייתה קרובה 6 דקות לניצחון מצוין בצפון, אבל ספגה שער בדקה ה-84 של איליה יבוריאן. עמוק בתוספת הזמן פטי נימבה, הסקורר המצוין של בן שמעון, עשה את המהפך הדרמטי וקבע כי שלוש הנקודות נשארות בצפון.

לפני הדרמה גומז מרטינז העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה הששית. פטי נימבה איזן בדקה ה-28, אבל משה אבוטבול החזיר את היתרון לרעננה 22 דקות בתוך המחצית השנייה. בסוף היו אלו כאמור, יבוריאן ונימבה, שקירבו את קרית שמונה צעד משמעותי אל עבר ליגת העל.

בני סכנין - הפועל חיפה 1:4

המוליכה שיחקה נגד הקבוצה של שלומי דורה לפני כשבועיים ונפרדה ממנה בתיקו (1:1). הפעם הגיעה הקבוצה של אלישע לוי דרוכה למשימה, זאת לאחר שצברה שתי נקודות בשלושת המחזורים האחרונים.

לאדומים מהכרמל אין עוד עניין בליגה והם התרכזו השבוע בתביעה האפשרית של יואב כץ נגד אתר "אדומים". וככה זה גם נראה על המגרש.

עומאר סאני, שחזר להרכבו של לוי, כבש עוד לפני ש-120 שניות עברו. ארבע דקות חלפו ואוהד קדוסי סגר למעשה את הסיפור. חאמד גנאים (27) כבש את השלישי. יובל אבידור צימק בדקה ה-78, לפני שעומאר סאני כבש את השני שלו, שש דקות לסיום. בני סכנין יכולה לתכנן את העונה הבאה בליגת העל.

הפועל אשקלון - אחי נצרת 0:1

הדרומיים אירחו את אחי נצרת בקרב על שש נקודות. אשקלון הפסידה בשני המחזורים האחרונים והיו חייבים נקודות כדי לשמור על מרחק סביר מהפועל ירושלים, שעושה קאמבק ומאיימת להפילם אל מתחת לקו האדום. אייל שן, אקס ליגת העל, עשה את ההבדל בדקה ה-63 ושלח את חבריו לחגוג ניצחון קריטי במאבקי התחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הפועל עכו - הפועל ב"ש 2:2

הפועל באר שבע איבדה היום (שבת) צ'אנס גדול בנסיון להיצמד לשתי מוליכות הליגה הלאומית, סכנין וקרית שמונה, כשנתנה לניצחון חוץ קריטי על הפועל עכו לברוח לה מבין האצבעות. המשחק הסתיים בתוצאה 2:2, אחרי שבדקה ה-87 עכו הישוותה משער של אורן יעקב.


בעקבות התוצאה, הקבוצה של גילי לנדאו לא הצליחה לדלג מעל עכו למקום השלישי, והיא נשארת בינתיים במקום הרביעי במרחק נקודה מהקבוצה הצפונית, ולא פחות מ-10 נקודות מאחורי המקום השני שמבטיח עליה לליגת העל.


החלוץ הגיאורגי אקקי מיקוצ'דזה נתן לבירת הנגב צמד צמד (21, 45), כפיר לייבוביץ' (69) כבש את הראשון של העכואים.

הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 1:1

גם בקרב התחתית בין הפועל ירושלים, שנמצאת במקום הלפני אחרון, להפועל נצרת עילית שנמצאת מקום אחד מעליה, התחלקו הקבוצות בנקודות עם תיקו 1:1. שחר סימנטוב כבש לאורחים מנצרת (27), אדיר מעודה הישווה (69).

הפועל בני לוד - עירוני רמת השרון 0:0

ערן קוליק, מאמנה החדש של המארחת, פתח את משחקיו עם לוד בתיקו ביתי מאופס ומאכזב, אשר לא שיפר את מצבה של נועלת הטבלה. רמת השרון, עם תיקו שמיני העונה ומקום טוב במרכז הטבלה, כבר יכולה לתכנן את העונה הבאה.

עדכון ראשון: 16:40, 10/03/07
עדכון אחרון: 17:35, 12/03/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully