וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס-מכבי הרצליה: הקרב על השרון

בקבוצה של טביב שוקלים אם להאריך את חוזהו של אלי אוחנה. הרצליה חזרה מגיבושון בצפון ותמשיך לנסות ולהיחלץ ממעמקי הטבלה

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, עדיין לא קיבל מהנהלת הקבוצה הודעה בנוגע להארכת חוזהו, ולמרות זאת נראה שהוא ימשיך עונה נוספת עם אלי טביב.

אוחנה, שהצהיר בתחילת העונה על רצונו להשתלב בצמרת, עדיין לא הוכיח שהקבוצה עומדת במטרות שהציב. למרות זאת, הוא מאמין שיישאר בקבוצה. "סביר להניח שאמשיך, מדובר במועדון מסודר, וטוב לי כאן", אמר המאמן.

בניגוד לשמועות, אוחנה לא מרגיש לחוץ מהעובדה שהקבוצה, שפתחה את העונה בסערה, ממוקמת רק שמינית בטבלה. בניגוד לדעת פרשנים, אוחנה מצהיר שהוא כלל לא מביט לעבר התחתית: "יש לנו שאיפות ומטרות להגיע כמה שיותר גבוה. הנדנדה שמאפיינת את הפועל כפר סבא בשנים האחרונות המשיכה לפעול גם העונה, כאשר התקרבנו לתחתית והמטרות השתנו".

"אני לא מבין מדוע כולם מדברים על תחתית", המשיך אוחנה, "כשאנחנו קרובים יותר לצמרת הגבוהה מאשר לתחתית. יש עוד עשרה מחזורים, אני כבר לא מסתכל על התחתית ורוצה להיצמד לצמרת. בסך הכל, המרחקים לא כאלה גדולים".

לקראת המשחק נגד מכבי הרצליה, הקבוצה תחסר את המגנים המורחקים אלירן דנין ועמנואל פאפו. בן לוז בספק למשחק בגלל פציעה. אם אוחנה יחליט לפני המשחק שלא לכלול אותו בהרכב, צפוי אבי כנפו לפתוח בהרכב. דנין והשוער אוהד לויטה שבו היום לאימוני הקבוצה לאחר שהות עם הנבחרת האולימפית בבולגריה.

"זה משחק חשוב לנו ולהרצליה", אמר אוחנה, "מדובר במשחק בית שלהם ואנחנו יודעים שהם עם הגב לקיר, אבל מבחינתנו, להמשיך מה שהתחלנו בהרצליה ולנצח אותה פעמיים בתוך שלושה שבועות, יהיה מצוין. צריך לזכור שאנחנו מגיעים בהרכב חסר", סיכם המאמן.

הרכב משוער: אוהד לויטה; עופר טלקר, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, עידן שום; אביחי ידין, בן לוז, יעוזה אבובקרי, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

הרצליה חזרה הביתה

מכבי הרצליה חזרה היום (חמישי) להתאמן בעיר, לאחר יומיים של גיבושון במלון בנצרת עלית. בקבוצה אמרו שאת תוצאות הגיבושון הם מקווים לראות כבר במשחקים הקרובים, והביעו שביעות רצון רבה מהשהייה בצפון. גורמים במועדון אמרו שהרעיון היה מוצלח הן חברתית והן מקצועית, והם מצפים לראות תוצאות כבר בשבת הקרובה מול כפר סבא.

בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק מול הקבוצה של אוחנה ורוצים להפסיק את רצף ההפסדים (4, כולל לכפ"ס לפני כשלושה שבועות) כדי לחזור אל מעל לקו האדום.

שני הפצועים, הבלם שי מימון (זעזוע מוח) ודייהו דייויס (נפצע בעינו מול מכבי פתח תקוה) שעבר ניתוח לייזר בעינו, יחסרו מול כפ"ס. מדובר בשני שחקנים מאוד משמעותיים, בעיקר דייויס שנחשב למנהיג של הקבוצה. חיים מלכה יחליף את שי מימון בהגנה, ובקישור פרדי דוד טרם החליט סופית מי ימלא את מקןמן של דייויס, כשהאופציות שעומדות לרשותו הן גיא שמיר וגם שי ביטון הצעיר. החלוץ איגור מוסטרליץ' פצוע גם הוא ובמקומו צפוי לפתוח שלומי טולדו.

הרכב משוער: סקוט היגינס, ארז אליאב, רגב וולק, פטי יאיא, אייל טרטצקי (רגב וולק), מהרן ראדי, חיים מלכה, שי ביטון, עומר בוקסנבוים, יאניק קאמינן, שלומי טולדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully