וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאליקוביץ' מונה למאמן טאו ויטוריה

8.3.2007 / 16:34

בעוד מכבי ת"א מפסידה בלי הפסקה ונותנת גיבוי למאמן, הקבוצה שהביסה אותה החליטה למנות אישיות מנוסה לרגעי ההכרעה

בעוד מכבי ת"א מובכת מדי יום חמישי ביורוליג וראשיה מסרבים לפטר את המאמן ספאחיה, מתברר שבספרד עובדים אחרת. טאו ויטוריה הביסה אמש (רביעי) את מכבי והבטיחה (בקלילות) את המקום הראשון בבית תחת פיקודו של עוזר המאמן, נאצ'ו לסקאנו, אך במועדון לא נחים על זרי הדפנה, ומינו את בוז'ידאר מאליקוביץ' למאמן הקבוצה.

מאליקוביץ', אחד המאמנים המעוטרים ביבשת, מחליף בתפקיד את ולימיר פראסוביץ', שנאלץ לעזוב את התפקיד בגלל סיבות בריאותיות. עוזרו של פראסוביץ', לסקאנו, מילא בהצלחה את התפקיד והשיג שישה ניצחונות רצופים באירופה ובליגה המקומית, אבל בקבוצה יודעים שלרגעים המכריעים של העונה נדרש מאמן מנוסה ומצליח.

למאליקוביץ' ארבעה גביעי אירופה - שניים עם יוגופלסטיקה, אחד עם לימוז' ואחד עם פנאתינאייקוס. ויטוריה תהיה תחנתו השלישית בספרד, אחרי שבילה את העונות האחרונות במלאגה (אותה הוביל לגביע קוראץ' ב-2000/1) ובריאל מדריד (עימה זכה באליפות ב-2004/5, אחרי ניצחון דרמטי בגמר על טאו). בקבוצה הבאסקית לא הודיעו לכמה זמן חתם המאמן, אך ספק רב אם מאמן במעמדו של מאליקוביץ' יסכים לחתום על חוזה לחודשים ספורים בלבד, כך שסביר להניח שהוא יאמן את טאו גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully