וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-אשדוד: האדומים מקווים לכבוש את הפסגה

לי בוץ ויואב ויכסלפיש

8.3.2007 / 14:02

הקבוצה של לוין יכולה לטפס למקום הראשון, לפחות עד משחקה של בית"ר. לוסקי הגיע לאימון וסולק. בעיר הנמל לוטשים עדיין למקום שמוביל לאירופה

יממה לפני המשחק החשוב מול מ.ס. אשדוד בבלומפילד (14:50), נפל לאוהדי הפועל ת"א האסימון כי תואר האליפות העונה בהחלט יכול להגיע לוולפסון. עשרות אוהדים הגיעו הבוקר (שישי) לאימון המסכם של הקבוצה והטריפו את השחקנים עם קונפטי, שלטים, שירים ובעיקר הרבה אהבה.

עיר האוהלים, שהוקמה באוסישיקין כחלק מהמאבק נגד הריסת האולם המיתולגי של האדומים, עברה זמנית למתחם האימונים בוולפסון, זאת לאחר שפורקה מאזור אולם הכדורסל על ידי המשטרה. האוהדים העליזים מתכוונים ללון באזור המתחם בתקופה הקרובה ולהטריף את השחקנים לקראת המשחק מחר, שניצחון בו יעלה את הקבוצה למקום הראשון בטבלה לראשונה העונה, לפחות זמנית, עד משחקה של בית"ר בראשון נגד מכבי חיפה.

על פי האימון המסכם נראה כי המאמן ניר לוין ימשיך לתת את הקרדיט להרכב שניצח את מכבי נתניה בשבוע שעבר. שי אבוטבול ואליניב ברדה, שמחו על חילופיהם בשבת האחרונה (כל אחד בדרכו שלו) ועמדו השבוע לועדת משמעת פנימית של המועדון בה ספגו עונשים קלים בעקבות התנצלותם בפני המאמן וחבריהם לקבוצה, יפתחו בהרכב. גם דני בונדר, שלא התאמן אמש לאחר שחזר פצוע ממשחק הנבחרת הצעירה בבולגריה, ערך אימון מלא ויקבל מחר את חולצת ההרכב.

האדומים יחסרו גם השבת את הקפטן יוסי אבוקסיס, שטרם החלים לחלוטין מהפציעה במשחק מול צסק"א מוסקבה במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון. אבוקסיס חזר מבלגיה, שם קיבל טיפול מפרופסור מרטנס, אך לא קיבל את זריקה הקוקטייל שאמור היה לקבל ובמקום חזר עם תחבושת אלסטית מיוחדת שאמורה לעזור לו בהחלמה. אבוקסיס צפוי לשוב לאימונים בתחילת השבוע הבא, ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק בקרית אליעזר מול מכבי חיפה.

קשרה הצעיר של הקבוצה, יקיר לוסקי, ממשיך לספק כותרות שליליות והבוקר הוא הגיע לאימון כרגיל, אך סולק ממתחם האימונים בוולפסון. בקבוצה כועסים על הקשר, שלא נרגע לאחר הפרובוקציה שעשה לפני מספר שבועות כשנעלם למספר ימים מבית הוריו כמחאה על אי שחרורו בחלון ההעברות, והחליט לתבוע את הפועל על סך 100 אלף שקלים בטענה של הלנת שכר. לוסקי מושעה כרגע עד להודעה החדשה, וכפי שזה נראה ספק אם הוא יחזור ללבוש את המדים האדומים העונה.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאאס, רמי דואני, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ואליד באדיר, סלים טועמה, ברוך דגו, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

הדרך לאירופה עוברת בבלומפילד

ביום ראשון מ.ס. אשדוד הרשימה מול בית"ר ירושלים, אבל הוציאה רק נקודה ובסך הכל נקודה מתשע אפשריות מול בית"ר העונה. השבת תגיע אשדוד למפגש נוסף מול הפועל ת"א אחרי ההפסד 1:0 לפני מספר שבועות, בגינו נקנסו השחקנים בפרמיות של חמש נקודות.

ניצחון עשוי לשכנע את הנשיא ג'קי בן זקן לבטל את הקנס. אגב, הניצחון היחיד של אשדוד על אחת מארבע הגדולות הושג מול הפועל בסיבוב הראשון, 1:2 בבית. אייל אלמושנינו אמור לחזור להגנה בגלל שובו של יוסי אופיר לקישור והיעדרותו של גורה טל (צהובים). אמיר אלקריף ימשיך בעמדת המגן הימני בגלל פציעתו המתמשכת של תומר חליבה. המאמן אלון חזן הכחיש שמועה כאילו החליט לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה.

ביציע בבלומפילד יישב סקאוט של אספניול שיעקוב אחרי שחקנים משתי הקבוצות, ומאוחר יותר אחרי שחקני מכבי ת"א ומכבי נתניה. רונן קצב, סוכנו של יניב עזרן, הסביר שלשחקן יהיה קל יותר לעבור לאירופה אם יהיה בו עניין, בגלל הדרכון האירופאי שהוא אמור לקבל בחודש מאי.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, רחמים צ'וקול: יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully