וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד אבו: "אוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לבן חיים ולטל"

8.3.2007 / 14:11

הסוכן דיוויד אבו ממשיך את מלחמתו בשחקני בולטון. מקאללה בדרך החוצה מצ'לסי, רדנאפ ופורטסמות בונים על ירידה של ווסטהאם

סוכן השחקנים דיוויד אבו מגביר את המאבק המשפטי שלו נגד טל בן חיים ועידן טל, ואיים להוציא נגדם צו עיכוב יציאה מהארץ כשיגיעו לישראל למשחק של הנבחרת מול אנגליה ב-24 במארס.

לטענת אבו, הוא אחראי על העברת צמד השחקנים לבולטון, אך טרם קיבל כל תשלום על העסקה. אבו אמר לתקשורת האנגלית כי "כבר תבעתי את בן חיים, ויש לו 30 יום להגיב לטענותיי בבית המשפט. אם הוא יגיע לישראל כדי לשחק נגד אנגליה, אני מתכוון להוציא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ ולפעול נגדו במסגרת החוק. כך אעשה גם עם עידן טל".

"בן חיים הרוויח 4,000 שקל לחודש כשלקחתי אותו לבולטון", אמר אבו, "אף אחד לא ידע מי הוא. עכשיו הוא מרוויח הון, וחייב לי לשלם לי אחוז מהרווחים שלו".

מקאללה בדרך החוצה מצ'לסי

קלוד מקאללה שוקל את המשך דרכו בצ'לסי. הקשר הוותיק כבר בן 34, ולאחר שביקש להאריך את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות, הודיעו לו ראשי הקבוצה כי הם יאריכו לו אותו בשנה אחת בלבד.

הצרפתי אומנם הכריז כי הוא מתכוון לסיים את הקריירה בסטמפורד ברידג', אבל נראה שהוא לא ממש בתוכניות של מוריניו. למפארד ובאלאק השתלטו על מרכז השדה של הכחולים, אבל התקווה החדשה של צ'לסי מגיעה מכיוונו של ג'ון אובי מיקל, שמוריניו כבר הגדיר אותו כ"כוח הדינאמי שלנו".

רדנאפ רוצה את בניון?

הארי רדנאפ, מנג'ר פורטסמות, מאשר כי הוא מעוניין ביוסי בניון. רדנאפ, שאימן בעבר את ווסטהאם, קושר בימים האחרונים לשחקני ווסטהאם, וביניהם דין אשטון, נייג'ל ריו קוקר, מרלון היירווד, אנטון פרדיננד, קרלוס טבז, לואיס בואה מורטה ויוסי בניון.

"ווסטהאם הוציאה סכומי עתק ובנו סגל נהדר", אמר רדנאפ, "הייתי לוקח שישה או שבעה מהם מחר. יש להם רק 20 נקודות, אבל כשמסתכלים להם על הסגל, זה לא ייאמן".

רשימת הפצועים ביונייטד מתארכת

מגן מנצ'סטר יונייטד, מיקאל סילבסטרה, צפוי להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים לאחר שפרק את הכתף במשחק מול ליל. סילבסטרה מצטרף לרשימה גדולה של חסרים מהיונייטד, יחד עם אולה גונאר סולסשיאר, דארן פלטשר ולואיס סאהה (שייעדר ארבעה שבועות), בעוד הנריק לארסון אמור לחזור לשבדיה ב-12 במארס. "חוץ מהניצחון על ליל, אפשר להגיד כי זה היה שבוע קשה מאוד מבחינתנו", סיכם המנג'ר אלכס פרגוסון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully