וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קלאסיקו בלי רונאלדיניו?

8.3.2007 / 23:18

כוכב ברצלונה מתח שריר והוא בספק למשחק מול ריאל מדריד בשבת. קלדרון מתחיל לבשל את פיטורי קאפלו, גודיונסן משמיץ את חבריו

ריאל מדריד שוב נראתה רע באליאנז ארינה ביום רביעי. ההפסד 2:1 לבאיירן מינכן, שבעקבותיו הודחה בגלל שערי חוץ, משלה. הקבוצה הספרדית לא התקרבה כמעט לשער באיירן, קיבלה פנדל במזל ובגדול הייתה חיוורת, כמו כל העונה הזו.

פאביו קאפלו, שלפני שבועיים הוזכר כמי שיפנה את כסאו, שוב נמצא בסכנת הדחה. קאפלו אמר כי יתפטר אחרי המשחק הראשון מול באיירן, אבל ריאל ניצחה 2:3, והמאמן נשאר כצפוי. הפעם ההפסד וההדחה עלולים לא לעבור לו בשתיקה. המנהל המקצועי של ריאל, פרדראג מיאטוביץ', אמר: "כרגע אני לא מוכן להגיב בנושא", וכשהעיתונאים היקשו עליו ואמרו כי הוא לא בדיוק משדר ביטחון לסביבת המאמן, הגיב: "כרגע הוא המאמן שלנו".

קאפלו עצמו הגיב בלאקוניות: "העתיד שלי נמצא בידי הנשיא. זה כל מה שיש לי לומר". דבר אחד בטוח - זה יהיה סופר קלאסיקו עצוב מאוד בספרד בסוף השבוע.

אוטמאר היצפלד, מאמן באיירן, לא ממש רוצה לחגוג. "זה היה משחק שיכול וצריך היה להיגמר ב-1:3 או 2:4 אבל אני לא מתלונן. חשוב לזכור שלא הבטחנו דבר בעליה לרבע הגמר. אפילו מהבונדסליגה עדיין לא הבטחנו מקום באירופה בעונה הבאה".

"גם לשחקנים יש חלק בבעיה"

נשיא ריאל, רמון קלדרון, כבר רומז שקאפלו בדרך החוצה. כשנשאל אם הישארותו של המאמן תלויה בסכום הפיצויים שהוא אמור לקבל, אמר קלדרון: "הבעיה היא לא כלכלית. השאלה היא איזה איכות יש לאנשים שאחראים על הקבוצה, ואם המאמן יגיד שהוא באמת יכול לקחת אותנו קדימה".

"נצטרך לשלם לו רק חצי מהמשכורת שלו", התייחס קלדרון לסוגיית הפיצויים, "למרות שהוא מעולם לא עשה בעיות בנושא הזה. הוא לא דיבר על תשלום עבור העונה השלישית. הוא יקבל שכר של עונה אחת אם החוזה יופסק. להביא מאמן אחר עכשיו, בחודש מארס, זה לא הפתרון האידיאלי. גם לא קל למצוא מאמן שמוכן להיכנס לתקופה כזאת קצרה. בכל אופן, אני לא בטוח שהמאמן זה הבעיה היחידה שלנו. גם לשחקנים יש חלק לא קטן בזה".

המנהל המקצועי, פדראג מיאטוביץ', הודיע כי קאפלו יישאר בתפקיד לסופר קלאסיקו מול ברצלונה בשבת, ורק לאחר מכן יתכנסו חברי ההנהלה כדי לקבל החלטות לעתיד.

עוד בריאל, ה"בילד" טוען כי כריסטוף מצלדר על סף חתימה במועדון. לפי הדיווחים, בלמה בן ה-26 של דורטמונד כבר עבר בדיקות בספרד, ואף דחה הצעות מקבוצות אחרות מהבונדסליגה וסירב לחתום באינטר וביובנטוס. מצלדר צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים בברנבאו, ולהרוויח למעלה משני מיליון יורו לעונה.

סופר קלאסיקו בלי מאסטרו?

הקוסם של ברצלונה בספק גדול לסופר קלאסיקו בשבת. הקשר הברזילאי רונאלדיניו לא התאמן היום (חמישי) בגלל מתיחה בשריר רגל שמאל, ויעבור בדיקות כשירות לקראת המפגש הגדול מול ריאל מדריד בליגה.

המועדון הקטלוני הוציא הודעה לפיה "הוא יקבל טיפול מיוחד, ואז נחליט אם אפשר לשתף אותו".

גודיונסן: "חסרה לנו אחווה קבוצתית"

איידור גודיונסן ביקר את שחקני ברצלונה אחרי ההדחה בידי ליברפול ביום שלישי. האיסלנדי אומנם כבש את שער הניצחון, אבל אלופת אירופה לא השיגה את התוצאה הדרושה. "אין ספק שאנחנו קבוצה יותר איכותית מליברפול, אבל לא הקרבנו מספיק", אמר גודיונסן, "כישרון לא מספיק בשביל לנצח את המשחקים האלה. כל אחד מאיתנו היה יכול לתת יותר. חסרה לנו אחווה, אנחנו חייבים לעבוד יחד".

"כשמשחקים מול קבוצות ברמה בינונית זה פחות משמעותי", המשיך גודיונסן, "אבל ברגעי האמת, מול קבוצות קשות וחזקות, אם רק נקריב יותר מעצמנו, אףך אחד לא יוכל לנצח אותנו. אם היינו עובדים קשה כמו ליברפול, הם לא היו עוברים אותנו".

"ליברפול היא לא קבוצה גדולה ואין לה את האיכות שלנו, אבל הם עבדו כקבוצה, והשחקנים רצו וחיפו בשביל החברים שלהם, דבר שהיה חסר אצלנו", אמר גודיונסן, "אנחנו לא חייבים להיות חברים מחוץ למגרש, אבל חשוב שנעבוד יחד על הדשא".

עוד בבארסה, מונאקו ומארסיי הצרפתיות מעוניינות לצרף לשורותיהן את שחקן ההגנה הוותיק לילאן תוראם, שלא הצליח לתפוס מקום קבוע בהרכב של ברצלונה. תוראם, 35, מעדיף את מארסיי, אך גם מונאקו, אותה עזב לפני 11 שנה, היא אופציה אטרקטיבית עבורו.

בראחה ייעדר לפחות חודשיים

ולנסיה הדיחה את אינטר מליגת האלופות, אבל נאלצה לשלם מחיר כבד: הקשר רובן בראחה, שקרע שריר ברגל ימין במהלך המשחק ביום שלישי, ייעדר כמעט עד סוף העונה וצפוי להיות מושבת לפחות חודשיים.

בראחה, שכבר קרע 4 פעמים שרירים שונים, יחמיץ כמובן את רבע גמר הצ'מפיונס אבל כנראה יהיה כשיר לסוף העונה בליגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully