וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי נחוש להרוס את אוסישקין

שגיא ניר

8.3.2007 / 12:14

מספר שעות אחרי אירוע התמיכה באולם שאירגנו האוהדים, עוכבו יושבי עיר האוהלים לחקירה במשטרה בעקבות תלונת עיריית תל אביב

אולם אוסישקין בתל אביב חזר לחיים אמש (רביעי) במפגן תמיכה מרשים של מטה המאבק להצלת האולם, שאירח אוהדים, אנשי ציבור, שחקני עבר ושחקני קבוצת הכדורגל של המועדון להפנינג של תמיכה. אלא שהבוקר נפגמה האופוריה, כאשר ניידת של משטרת ישראל עיכבה לחקירה שישה מאוהדי הקבוצה שלנו באוהלים לצידו של האולם מפאת מה שהוגדר "הסגת גבול".

השישה עוכבו כאמור לחקירה, ובסיומה שוחררו בערבות והורחקו מסביבות האולם לתקופה של 15 ימים. יש לציין כי העיר תל אביב מוצפת באזרחים הלנים בצידי הרחובות, כך שעיכוב האוהדים האדומים נעשה לאור תלונה שהוגשה במשטרה על ידי עיריית תל אביב.

אוהדי האדומים זועמים על ראש העיר תל אביב רון חולדאי, שעשה זאת, לטענתם, בעקבות הצלחת האירוע של אמש. "כנראה שחולדאי נלחץ ממפגן הכוח והדברים שנאמרו על תפקודו כראש עיר", אמרה אחת האוהדות. "הוא הבין שמכל הקצוות מתעניינים בהשארת אוסישקין על תילו, מה גם שאין כאן קייס משפטי ותוך מספר שעות האוהדים יחזרו לעיר האוהלים. אנחנו מציעים לחולדאי שבמקום לשדר לחץ שיראה אמפתיה וינסה לפתור את המצב. במקום להמשיך לסרב להיפגש איתנו - זה הזמן לעשות את זה".

מלשכת דובר עיריית תל אביב נמסר כי "עיריית תל-אביב-יפו הגישה ביום שני תלונה במשטרה על הסגת גבול של האוהדים שהמשיכו את ההפגנות מעבר לזמן הסביר. המשך הטיפול באוהדים הינו באחריות משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully