וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתה רכה לירושלים

10.3.2007 / 23:15

אחרי האכזבה מול ז’לז’ניק, חזרה ירושלים לליגה עם ניצחון קליל 78:97 על גבעת שמואל. עשרות אוהדים נתקעו בלי דרך לחזור לבירה

ההדחה המפתיעה מגביע יול"ב באמצע השבוע על ידי ז'לז'ניק הסרבית תקעה טריז בעונה המוצלחת של הפועל ירושלים, אבל החזרה שלה לליגה הערב (שבת) היתה קלילה במיוחד, עם ניצחון חוץ 78:97 מול גבעת שמואל, שעשתה את מירב המאמצים לא להפריע לירושלמים.

המשחק הוקדם למוצ"ש כדי לאפשר לירושלים עוד יום מנוחה לפני חצי גמר גביע יול"ב, אליו היא לא הצליחה להעפיל, וכתוצאה מכך קיבלנו משחק מנומנם לעיני קהל מצומצם במיוחד. ירושלים, ללא שירותיו של מאיר טפירו החולה ששיחק שלוש דקות בלבד, נתנה גז במחצית הראשונה עם ריצה של 0:20 בין סיום הרבע הראשון לתחילת הרבע השני, ושיחקה את יתר המשחק בניוטרל, שהספיק לה כדי לשייט לניצחון.

מריו אוסטין וטרנס מוריס קלעו פעם אחר פעם מתחת לסל ללא הפרעה ממשית, והגבעה לא הבריקה יתר על המידה גם בחלק ההתקפי, כשבו דייויס וג'יי סטרייט היו היחידים שהצליחו לחצות את רף שמונה הנקודות. עופר ברקוביץ' יצטרך לקבל הרבה יותר אגרסיביות ורצון מהשחקנים שלו אם הוא מתכוון לשחזר את מסע ההחילצות של אשתקד, בעוד שדן שמיר יודע שהמאבקים האמיתיים שלו בהמשך העונה יהיו מול קבוצות ברמה אחרת לגמרי מזו שהוא פגש הערב.

בר שושני מדווח כי בסיום המשחק נתקעו כמה עשרות אוהדי ירושלים נתקעו בלי דרך לחזור לבירה אחרי שההסעה שלהם לא הגיעה. אותם אוהדים ביקשו מהנהלת המועדון לעזור להם להגיע לירושלים באוטובוס של השחקנים, אבל מהקבוצה נמסר להם שזה לא אפשרי והאוטובוס נסע בלעדיהם.

מהלך המשחק

גבעת שמואל פתחה עם ג'יי סטרייט, בו דייויס, דרור דוידי, ווין וואלאס ודיון תומאס, דן שמיר שלח לפרקט את דרור חג'ג', טימי באוארס, גיא פניני, יוריצה גולמאץ ומריו אוסטין, כשמאיר טפירו החולה הושאר על הספסל. בדקות הפתיחה אף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה, והמקומיים התרכזו בטענות לשופטים, שהדביקו לווין וואלאס שתי עבירות מהירות.

בו דייויס, שהגיע הקיץ לגבעה כמחליפו של טימי באוארס שערק לבירה, הקפיץ את מעט הקהל שהגיע לאור יהודה עם דאנק מהדהד, ושלשה נהדרת של דרור דוידי העלתה את המקומיים ל- 15:19. בשלב הזה פתחה ירושלים מבערים, רצה ל- 0:10 מהיר בעזרת שתי שלשות של מריו אוסטין, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 19:25.

הרבע הבא נפתח מאותה נקודה בה הסתיים קודמו, כשריצת 0:10 נוספת, שנתנה לירושלמים עשרים נקודות רצופות בסך הכל, הביאה אותם ליתרון שיא של שבעה עשרה נקודות. בשלב הזה האורחים כנראה החליטו שהמשחק גמור, הורידו הילוך ואיפשרו לגבעה לחזור בריצת 0:12 משלהם שהקטינה את התוצאה ל- 33:38 בלבד. דן שמיר לקח פסק זמן וזעם על שחקניו הרדומים, שהגיבו בפוש נוסף לפני המחצית, שנתן להם את יתרון של 39:50 בירידה להפסקה.

המחצית השניה נפתחה על מי מנוחות, כששתי הקבוצות מחליפות סלים ומשתדלות לא להפריע אחת לשניה. ירושלים הקפידה לא להעלות את הפער לרמה של תבוסה, ואילו הגבעה הקפידה לא לאיים על ניצחונה של האורחת. בסיום הרבע הפרה ירושלים את ההסכם הבלתי כתוב וברחה ל- 55:77 אחרי שלשה מטורפת של גיא פניני.

הרבע הרביעי היה גארבג' טיים למהדרין, כשבסיום פנו שני המאמנים לקצה הספסל שלהם ונתנו דקות נדירות לשחקניהם הצעירים.

קלעו לירושלים: מריו אוסטין 26 (7 ריבאונדים), טרנס מוריס 19 (7 ריבאונדים), טימי באוארס 18 (6 אסיסטים), דרור חג'ג' 14, גיא פניני 10, יוריצה גולמאץ 7, ארז מרקוביץ' 4, מוטי מוסקוביץ' 2, אבישי דרעי ומאיר טפירו שיחקו לא קלעו.

קלעו לגבעת שמואל: בו דייויס 24, ג'יי סטרייט 23, דיון תומאס 8, ווין וואלאס ומשה ברנר 6 כל אחד, דרור דוידי 5, אורן אהרוני 4, אור יעקובוביץ' 2, מיכה ברגיג, דרור כהן ויובל נעימי שיחקו ולא קלעו.

ברקוביץ': "אנחנו יפי נפש"

עופר ברקוביץ': "אנחנו נורא רכים, זה עניין של גישה. אנחנו לא מצליחים להפנים שכדי להישאר בליגה צריך ליפול לדחוף ולהילחם. כל עוד אנחנו יפי נפש נמשיך לאכול חרא. אם הם לא יבינו את זה הם ימצאו את עצמם בליגה השניה. שחקנים לא יכולים לקבל בכזאת קלות סל אחרי סל אחרי סל. אנחנו נאבקים על ההישארות מהיום הראשון, הליגה היא מאוד צפופה ומעבר לכדורסל צריך לתת הקרבה, ולא להסתובב סתם ככה על המגרש. המשחק הזה יכול היה להימשך עוד שלושה חודשים ולא היינו מנצחים".

דן שמיר: "הלך יותר קל ממה שחשבתי. גם כי ציפיתי שלנו יהיה קצת קשה בהתחלה בגללנו, וגם יש לי רספקט לגבעת שמואל שיכולה לעשות הרבה מאוד נקודות. התפתח כזה משחק מאיזו סיבה שלא תהיה. השבוע הגענו ביום רביעי מאוחר בלילה רצוצים, לא רציתי לעשות אימון רציני ביום חמישי, אתמול התאמנו קצת ולא באנו לפה בלוח זמנים הרגיל שלנו ואני שמח שהצלחנו להציג כדורסל טוב".

לגבי אד קוטה אמר שמיר: "אד קוטה הוא לא שחקן שנכנס שהמשחק גמור, הוא נכנס כדי לתרום ברגעי אמת. זה לא הלך עד עכשיו, היו לו כמה משחקים טובים מאוד, אבל הוא לא כל כך הצליח למצוא את הנישה שלו בקבוצה. אני מקווה שזה עוד יקרה בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully