וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר מאשים את צ'לסי

8.3.2007 / 8:18

אחרי ה-1:1 מול איינדהובן אמר מנג'ר ארסנל: "אלכס הכריע אותנו, והוא שייך לצ'לסי". קרע במפשעה להנרי, אנצ'לוטי מחכה לנקמה בליברפול

ארסנל, פיינאליסטית העונה שעברה, הודחה מהמשך המשחקים, לאחר תיקו 1:1 באיצטדיון האמירויות מול איינדהובן. אלכס, הבלם הברזילאי של איינדהובן, העלה את התותחנים ליתרון בשער עצמי בדקה ה-57, אבל שבע דקות לסיום התרומם, החליק כאפה עם העננים, ומגובה עצום נגח לרשת של להמן.

המכה של ארסנל הייתה כואבת, כשארסן ונגר, מאמן הקבוצה, גילה שלתיירי הנרי יש קרע במפשעה ובשריר הבטן. "הוא לא היה מוכן לפתוח במשחק, ולכן לא עלה בהרכב, ועכשיו הפציעה שלו חמורה", אמר ונגר. "הוא ייבדק שוב ונראה את התוצאות". הנרי צפןי להיעדר בשלושת השבועות הקרובים.

ונגר התייחס למשחק: "כפינו את המשחק שרצינו, אבל לא ניצלנו הזדמנויות. הם היו טובים מאוד". ואחר כך פנה, איך לא, לתאוריית הקשר: "אלכס לבד הכריע אותנו. הוא שייך לצ'לסי, ואני לא מכיר את החוקים, אבל אני לא יודע איך זה עובד. זה שיש להם כסף - זה לא חדש".

רונאלד קומאן, מאמן איינדהובן, התרגל לטוב באנגליה, אחרי שבשנה שעברה הדיח עם בנפיקה את ליברפול באנפילד. הוא אפילו התוודה אחרי התיקו כי הוא מעוניין לאמן בפרמייר ליג: "אני לא יודע מה יש פה באנגליה, אבל אני אוהב את המדינה הזו ורוצה לאמן פה. כבר ניצחתי את ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל לפני כן ועכשיו ניצחתי שוב את ארסנל, ככה שאני מכיר את הכדורגל כאן".

אנצ'לוטי רוצה את ליברפול

שער אחד של קאקה בהארכה היה היחיד ב-210 דקות בין מילאן לסלטיק, ועשה את ההבדל. אחרי 0:0 במשחק הראשון הושגה תוצאה זהה ב-90 דקות בשני, אבל בדקה ה-94 כבש הברזילאי והעלה את הרוסונרי לשמונה הגדולות.

"שיחקנו פשוט ומבוקר", אמר קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן, בסיום. אנחנו מנסים לנצח כל משחק, והיה קשה הפעם, אבל השגנו את המטרה". והמאמן לא שוכח את ההפסד הקשה בגמר ליגת האלופות ב-2005: "אם הייתי בוחר קבוצה אחת לשחק נגדה, הייתי אומר שאני רוצה את ליברפול".

גורדון סטראכן, מאמן סלטיק, לא נשמע שפוף: "למילאן יש יותר טכניקה ויותר שליטה בכדור. אני גאה בשחקנים, עשינו את המיטב. האמנתי מהרגע הראשון שנוכל להבקיע, לצערי זה לא קרה".

פרגוסון משאיר את ליל מאחור

הנריק לארסון כבש את השער היחיד לזכות מנצ'סטר יונייטד, והפעם הניצחון 0:1 על ליל עבר בשקט. היריבות בין קלוד פואל, מאמן ליל, ואלכס פרגוסון שככה לפחות רגעית.

פואל תקף את פרגוסון עוד לפני המשחק: "שמענו אותו אומר הרבה דברים מהרגע שהסתיים המשחק הראשון. אצלנו בצרפת נותנים יותר כבוד בין מאמנים. קשה גם לראות למה זו אשמתנו, כי הם אלה שהתחילו לנהוג כלפינו בחוסר כבוד. האוהדים שלהם הם אלה שהיו אלימים בצרפת". אחר כך הוא נשמע מפויס ואמר על שחקניו: "אני גאה בהם. הייתה להם הופעה טובה ואני מאמין שנהיה במפעל גם בעונה הבאה".

פרגוסון עצמו הגיב אחרי המשחק: "רציתי שלארסון יבקיע. היה לנו קהל פנטסטי שעודד ודחף אותנו". אבל הוא לא יכול להיות אופטימי מדי, כי למיקאל סילבסטרה יש חשש לכתף פרוקה. חומרת הפציעה תתברר מאוחר יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully