וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'מאל לואיס בקליבלנד, מגאהי בבולטימור

8.3.2007 / 21:46

הרץ של הרייבנס חתם בבראונס, העורבים מיהרו למצוא תחליף. ג'ו הורן באטלנטה, פטריק ראמזי בדנבר ואריק ג'ונסון בניו אורלינס

אחרי שג'מאל לואיס שוחרר מבולטימור, קיוו הרייבנס להחתימו שוב, על חוזה נמוך יותר. אלא שלואיס לא שמר אמונים לקבוצה שניפתה אותו, וינדוד למיד-ווסט. הרץ האחורי סיכם על חוזה לעונה אחת בקליבלנד. לואיס שוחרר מהרייבנס בגלל חוסר רצונם של העורבים לשלם לו חמישה מיליון דולר בבונוסים. אם הם באמת רצו אותו (כמו שהם אומרים) אז מגיע להם.

אבל בולטימור לא חיכתה יותר מדי, ועשתה טרייד עם בפאלו. וויליס מגאהי יחליף את לואיס על משבצת הרץ הפותח, הבילס יקבלו שלוש בחירות דראפט - סיבוב שלישי וסיבוב שביעי בדראפט הנוכחי, וסיבוב שלישי ב-2008.

ג'ו הורן, התופס ששוחרר מניו אורלינס, מצא בית חדש באותו בית. הורן סיכם אצל היריבה ממזרח, אטלנטה פאלקונס. פרטי החוזה לא ידועים, אבל הפאלקונס ממשיכים למצוא מטרות נוחות למייקל ויק הבלתי מדויק בעליל.

דנבר ממשיכה לעבוד, והחתימה את פטריק ראמזי, הקוורטרבק ששיחק העונה בניו יורק ג'טס. ראמזי, שיהיה מחליפו של ג'יי קאטלר, היה מבוקש גם על ידי קרוליינה ויוסטון. הוא ישתכר 5 מיליון דולר בשנתיים, מתוכם 1.5 מיליון בכסף מובטח.

וושינגטון שיחררה את הבועט ג'ון הול, בעיקר בשל בעיות בריאותיות. ניו אורלינס החתימה את הטייט אנד אריק ג'ונסון, ששיחק בשש העונות האחרונות בסן פרנסיסקו.

עדכון ראשון: 8.3.07, 08:07
עדכון אחרון: 8.3.07, 21:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully