וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הניפה דגל לבן

7.3.2007 / 22:45

ריאל מדריד הפסידה 2:1 לבאיירן וסיימה עוד עונה אירופאית כושלת. פ.ס.וו עברה את ארסנל, יונייטד את ליל. גם מילאן ברבע הגמר

כמו פסח, גם בכל מחזור ליגת האלופות יש חג שני. אחרי החגיגות אמש (שלישי) עלו הערב על כרי הדשא באליאנס ארנה, אצטדיון האמירויות, סן סירו ואולד טראפורד 8 קבוצות נוספות שתרו אחר 4 כרטיסים לרבע גמר תחרות הקבוצות היוקרתית בעולם.

ריאל מדריד הגיעה לבוואריה עם הרכב חסר, אבל לא כזה שייתן לפאביו קאפלו סיבות להעלות בהרכב את רוביניו. האיטלקי חטף וחטף וכשכבר הכניס את הברזילאי זה סחט עבורו פנדל. זה לא הספיק, באיירן ניצחה 1:2 ועלתה בזכות צמד החוץ במשחק הראשון. רבע הגמר ייחסר גם את ברצלונה וגם את ריאל מדריד, האימפריות מהליגה שנחשבת לטובה בעולם, שייאבקו במחזור הקרוב בסופר הקלאסיקו.

ליל הגיעה חסרת סיכויים על הנייר למפגש עם מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, אבל הביטה לה בעיניים ולא התביישה לנסות ולהפתיע. היא לא הצליחה והנריק לארסון, שאוטוטו חוזר לשבדיה, עשה את ה-0:1 שהשלים 0:2 בסיכום שני המשחקים.

בלמה של פ.ס.וו איינדהובן, אלכס, היה אחד מהשמות המועמדים להגיע לצ'לסי בינואר. פרנק ארנסן רצה, מוריניו סירב והברזילאי נשאר באיינדהובן. היום הוא כבש פעמיים אחרי קרנות, פעם לשערו הוא ופעם לשער ארסנל. צ'לסי או לא צ'לסי, האוהדים שלה בוודאי יהללו את הבלם בכל מקרה, כי השער שהוא כבש מול יינס להמאן עשה 1:1 במשחק, 1:2 לפ.ס.וו בסיכום וארסנל הלכה הביתה. שתי הפיינליסטיות מהעונה שעברה בחוץ.

הקשקשת באיטליה טוענת בתקופה האחרונה שסילביו ברלוסקוני ינסה להביא את רונאלדיניו למילאן. הנשיא הנצחי יצטרך לשלם הרבה כסף, אבל ההערכות מדברות על מעבר של קאקה בכיוון ההפוך כחלק מהעסקה הספקולטיבית. אם זה אכן יקרה, אל תתפלאו אם מהלך כזה ייכנס בעוד כ-10 שנים לרשימת "עשרת המהלכים המטופשים בהיסטוריה של הכדורגל".

קאקה, שבמו רגליו העלה את מילאן לשמינית הגמר, עשה זאת שוב עם שער ניצחון בהארכה מול סלטיק. מילאן ניצחה 0:1 אחרי תיקו מאופס בגלזגו ועלתה בצורה מכוערת מול קבוצה נחותה ממנה בהרבה.

באיירן מינכן - ריאל מדריד 1:2

האובייקטיבים באוהדי הכדורגל הדליקו את הטלוויזיה על המשחק הזה. 2:3 לספרדים במשחק הראשון והתמודדות פתוחה על כל הקופה בגומלין, איזה כיף. אלו מהם שאיחרו, פיספסו את אחד השערים שבוודאי ייזכרו עוד הרבה זמן.

11 שניות, לא יותר, זה היה הזמן שלקח לבאיירן לכבוש את השער הראשון. סאליחמידזיץ' קיבל כדור בצד ימין, הכניס לרוי מקאיי כדור וההולנדי הדהים את ריאל וכבש בבעיטה שטוחה לפינה הימנית של קסיאס. השער המהיר בהיסטוריה של ליגת האלופות.

באיירן נסוגה, נתנה לריאל להחזיק בכדור, אבל יצאה למתפרצות וכמעט כבשה באחת כזו בדקה ה-21, כשרק קסיאס מנע מפודולסקי לעשות את השני. התסריט חזר על עצמו 6 דקות מאוחר יותר, כשהפעם השוער עצר את מקאיי.

ריאל התחילה להיכנס למשחק לקראת סיום המחצית ואז גם חדרה סוף סוף לרחבה, אבל ללא תוצאות. 9 דקות בתוך המחצית השנייה הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של הספרדים, כשנגיחה של ואן ניסטלרוי ממצב נוח פגשה זינוק גדול של אוליבר קאן.

הלבנים חשבו שהנה הם חוזרים, אבל קרן של באיירן בדקה ה-66 סגרה את הסיפור, כשכמו במשחק הראשון, גם הפעם לוסיו הגיע ראשון כדי לנגוח פנימה ולקבוע 0:2 לבאיירן.

פאביו קאפלו הבין סוף סוף שהמצב לא טוב ורק בדקה ה-75 הכניס את רוביניו. הברזילאי הנהדר סחט פנדל 7 דקות מאוחר יותר ו-ואן ניסטלרוי כבש וצימק. עוד לפני כן דחפו מחמדו דיארה ומארק ואן בומל אחד את השני בזמן ההכנות לפנדל, שניהם ספגו צהוב שני והורחקו.

באיירן מינכן: אוליבר קאן, ווילי סניול (אנדרס גרליץ 85), לוסיו, דניאל ואן בויטן, פיליפ לאהם, חסן סאליחמידזיץ', מארק ואן בומל, אואן הארגריבס, בסטיאן שווינשטייגר, רוי מקאיי (קלאודיו פיזארו 69), לוקאס פודולסקי (מרטין דמיקליס 88).

ריאל מדריד: איקר קסיאס, מיגל טורס, סרחיו ראמוס, איבן הלגרה, רוברטו קרלוס, אמרסון (גוטי 32), פרננדו גאגו (רוביניו 75), מחמדו דיארה, ראול, גונזלו היגואין (אנטוניו קסאנו 46), רוד ואן ניסטלרוי.

מילאן - סלטיק 0:1 (אחרי הארכה)

אחרי 0:0 במשחק הראשון, מילאן עלתה לדשא הביתי כפייבוריטית ברורה. הרוסונרי פתחו העונה בצורה חלשה, אבל לאחרונה מצאו פורמה והם טרם הפסידו ב-2007. אחרי שפתח עם חלוץ אחד במשחק בפארקהד, הייתם מצפים מקרלו אנצ'לוטי לחזור לשחק עם צמד בחוד לפני קאקה, אבל לא, פיליפו אינזאגי עלה כחלוץ בודד. איזה נקניק.

האיטלקים פתחו חזק וניסו לכבוש כבר בפתיחה, אבל בעיטה של קאקה בדקה ה-4 נעצרה אצל בורוץ. מילאן הגבירה את הלחץ לקראת סיום המחצית, אבל קאקה שוב מצא את בורוץ בדקה ה-38 ודקה מאוחר יותר הרמה של הברזילאי מצאה את הראש של אמברוסיני, שנגח למשקוף.

הייתם מצפים מקרלו אנצ'לוטי לחשוב קצת ובדקה ה-72 אולי הגיעה קצת תקווה, כשג'ילארדינו פשט את האימונית והגיע לקו החצי כדי להכנס כמחליף, אלא שהמאמן שילב אותו על חשבון אינזאגי. איזה נקניק.

קאקה כמעט הציל את המאמן הפחדן בדקה ה-88, כשבעט למשקוף והמשחק הלך להארכה. בדקה ה-94 הברזילאי הנהדר כבר עשה את זה עם פריצה אופיינית לתוך ה-16 וסיומת בין הרגליים של השוער הפולני, שעד אז הציל את סלטיק מספר פעמים. 0:1 למילאן.

מילאן ניסתה עוד פעמיים בבעיטות מרחוק, אבל הסתגרה והרשתה לסקוטים לבלות יתר על המידה בחצי שלה. סלטיק רצתה אבל פשוט לא יכלה ומילאן עלתה.

מילאן: דידה, מאסימו אודו (דריו סימיץ' 116),דניאלה בונרה, פאולו מאלדיני, מארק ינקולובסקי, ג'נארו גאטוסו (כריסטיאן ברוקי 80), אנדראה פירלו, מאסימו אמברוסיני, קלארנס סידורף, קאקה, פיליפו אינזאגי (אלברטו ג'ילארדינו 72).

סלטיק: ארתור בורוץ, פול טלפר, סטיבן מקמנוס, דארן א'ודי, לי ניילור, שונסוקה נקאמורה (קני מילר 105), ניל לנון, אבנדר סנו (קרייג ביטי 97), איידן מגידי, יירי יארוסיק (תומאס גראבסן 62), יאן ונחור אוף הסלינק.

מנצ'סטר יונייטד - ליל 0:1

הקבוצה של אלכס פרגוסון נהנית מהעונה הטובה ביותר שלה מזה 4 שנים וליגת האלופות היא בהחלט מטרה ראויה לצד האליפות. קשה היה למצוא אנשים שהימרו על ליל כעל העולה מהמפגש הזה והאנגלים ניסו לגמור את המשחק מהר כשבדקה ה-15 נגח ג'ון אושיי כדור לקורה. בדקה ה-22 גם ליל זכתה להזדמנות, אבל נגיחה של מאקון הלכה לידיים של ואן דר סאר.

3 דקות בתוך המחצית השנייה הצרפתים כמעט הדהימו. הגנת יונייטד לא הצליחה להרחיק כדור חופשי ואודמווינגי הצמיד כדור לקורה של ואן דר סאר. ליל המשיכה לנסות, אבל יונייטד המנוסה כבשה בדקה ה-72 וסגרה סיפור, אחרי שהנריק לארסון סיים כדור רוחב גאוני של רונאלדו עם נגיחה מושלמת ברשת.

ליל רצתה, ניסתה, אבל זו פשוט העונה של מנצ'סטר יונייטד.

מנצ'טסר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל, ריו פרדיננד, נמנייה וידיץ', מיקאל סילבסטרה, כריסטיאנו רונאלדו (קירן ריצ'רדסון 82), ג'ון אושיי, מייקל קאריק, פול סקולס, ווין רוני (פארק 82), הנריק לארסון (אלן סמית 74).

ליל: טוני סילבה, מתיו צ'אלמה, אפסטאתיוס טלברידיס, ניקולס פלסטן, גרגורי טאפורו, ז'אן מאקון, סטפאן דומונט (קווין מיראלס 74), קאדר קייטה, מישל באסטוס (מתיו דבושי 47), לודוביק אוברניאק, פיטר אודמווינגי (ניקולס פאוברג 74).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ארסנל - פ.ס.וו 1:1

לצד המשחק במינכן, זו הייתה צריכה להיות התמודדות המותחת של הערב, לפחות על הנייר. ההולנדים עשו 0:1 קטן בבית, במשחק בו השחקן המצטיין שלהם היה השוער גומס וההערכות היו שההולנדים יגיעו לסגור.

למרות זאת דווקא פארפאן היה קרוב לכיבוש בדקה ה-12, כשבעיטה שלו פגשה את הרשת החיצונית. מהצד השני, ארסנל שלטה והלכה קדימה, אבל אדבאיור מצא פעמיים את גומס מוכן בשער. בהמשך גם בפטיסטה נכנס לרשימת המחמיצים ואת המחצית מסיימת ארסנל עם 12 בעיטות לשער לעומת 2 של פ.ס.וו.

בדקה ה-57 הסכר נפרץ. דנילסון הרים כדור קרן, גומס פיספס דווקא הפעם והכדור פגש את הרגל של הבלם הברזילאי אלכס והלך לרשת. 0:1 לארסנל. בדקה ה-66 נכנס למשחק תיירי הנרי ו-12 דקות מאוחר יותר הוא כמעט כבש בבעיטה חופשית, אלא שגומס הציל.

ההולנדים לא רצו להגיע להארכה, התחילו לתקוף והשיגו את השער הכל כך מיוחל בדקה ה-83. אדיסון מנדז העלה כדור קרן אליו שוב הגיע אלכס, שהפעם כבש לשער הנכון. פ.ס.וו חוזרת לרבע גמר ליגת האלופות אחרי שנה עקרה, ארסנל יכולה לתכנן את העונה הבאה ולהיזהר שבדרך היא לא תשכח לזכות באחד מ-4 המקומות הראשונים באנגליה.

ארסנל: יינס להמאן, גאל קלישי (תאו וולקוט 85), וויליאם גאלאס, ז'ילברטו סילבה, קולו טורה, פרדי ליונברג (וסיריקי אבו דיאבי 75), דנילסון, ססק פברגאס, אלכסנדר חלב, ז'וליו בפטיסטה (תיירי הנרי 66), עמנואל אדבאיור.

פ.ס.וו: גומס, סון שיאנג, קרלוס סלסידו, אלכס, צ'אבה פהר, פיליפ קוקו, טימי סימונס, ג'ייסון קולינה, ג'פרסון פארפאן (אריק אדו 88), אדיסון מנדז (מיקה ואירינן 90), ארונה קונה (איברהים אפלאיי 41).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully