וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "התכוונתי לאוהדים של שנה שעברה"

לי בוץ

7.3.2007 / 19:47

אלי כהן הרגיז את אוהדי מכבי כשקרא להם מפונקים וחזר בו: "הקהל שלנו הטוב בארץ". האוהדים עדיין זועמים: "לא נשכח לו את האמירה הטפשית הזו"

"האוהדים של מכבי ת"א די מפונקים", כך אמר הערב (רביעי) מאמן הקבוצה, אלי כהן. "הם רגילים לקבוצות אטרקטיביות וטובות. הקהל שלנו כנראה שבע אכזבות משנת הגלאקטיקוס והשנה הזאת כנראה השאירה להם הרבה טעם מר. כמו כן, לא כולם מאמינים שמכבי ת"א סוף כל סוף חוזרת לימים הטובים שלה".

"לא כל שנה אפשר לבטל את עונת הגלאקטיקוס", הסביר כהן, "שהיתה שופעת כוכבים ולא הייתה מוצלחת, בדיעבד, ולבוא ולבנות קבוצה במחי יד או להביא את אותן ציפיות. עם זאת, גם מהקבוצה הזאת, שאולי נראית קצת יותר אפורה מהמצופה במכבי, אנחנו מצפים ומחכים שהשחקנים שהגיעו השנה יראו עוד ביטחון, עוד ניסיון ויגיעו לתפוקה שנדרשת מהם. אם הם יגיעו לתפוקה, אין לי ספק שנמשיך להיות אותו גורם בצמרת ואפילו נצמצם את הפער ונגיע ליעד הראשון שלנו – אירופה".

"כמו שהבטחתי בהצהרה בתחילת העונה", המשיך המאמן, "מכבי ת"א מתמודדת בצמרת הגבוהה, נמצאת בפער סביר גם מהמקום הראשון, קבוצה שמרגישים שזאת מכבי ת"א ולא כפי שהייתה בשנתיים-שלוש האחרונות - אי שם במעמקי הטבלה או באמצע הטבלה ולא השביעה את רצון האוהדים. קודם כל יש לנו קבוצה שהיא לוחמת, שנותנת הכול על המגרש ואני חושב שזה דבר ראשון שמספק את האוהדים, שמשלמים כסף ובאים ורואים שחקנים שבאים לעבוד, להשקיע, לתת את המקסימום ואני מבטיח שכך זה יהיה עד סוף העונה. אנחנו עובדים קשה על היכולת ודי רגועים בעניין הזה. אנחנו לא בלחץ, יודעים מה מצפים מאיתנו ומשתדלים לעמוד בכל הציפיות".

"זו בושה וחרפה שזאת הכרת התודה של אלי לקהל", אמר אחד האוהדים הוותיקים של מכבי, דוד בר שדה, לוואלה! ספורט. "לא נשכח לו את האמירה הטפשית הזאת והוא שכח את התקופה שאף קבוצה לא רצתה אותו והוא ישב בבית", הוסיף בר שדה וייצג נאמנה את זעם האוהדים הצהובים.

אוהד אחר של הצהובים, ערן חיים, הוסיף: "אם הוא היה מאמן את בית"ר, עשרת אלפים אוהדים היו מקללים אותו כל שבוע על הכדורגל האפור שהקבוצה מציגה. אלפי אוהדים של מכבי יושבים היום בבית בגלל היכולת של הקבוצה. הוא כל הזמן מתלונן על החלוצים שלא כובשים, אבל הוא זה שהביא אותם".

מאוחר יותר הערב, בעקבות הביקורות שספג, הוציא כהן הודעה באתר הרשמי של המועדון בה טען כי "הדברים, אשר הוצאו מהקשרם, נאמרו בהתייחסות לעונה הקודמת, לכך שהקהל הדיר את רגליו מהמגרשים. לא כולו כמובן, אלא חלקים ממנו". אחרי לא מעט הסברים, סיכם כהן כמתבקש: "הקהל שלנו הוא ללא ספק הטוב בארץ. הוא לא מפסיק לעודד אותנו ברציפות במשך כל 90 הדקות בכל משחק. במשחקי הצמרת הקהל הוכיח שכשהקבוצה צריכה אותו, הוא מגיע במלואו ודוחף. אנחנו מקווים לראות אותם גם במשחקים אטרקטיביים פחות, במיוחד במשחקי ההכרעה של סיום העונה.

מלבד אוהדי הקבוצה, כהן גם התייחס למשחק מול נתניה בשבת: "כל המשחקים נגד מכבי נתניה הם קשים. זו קבוצה טובה וחזקה, קבוצת צמרת שעשתה סדרה חזקה מאוד של משחקים. כל הקבוצות בליגה קשות וכולנו רואים מה קורה לבית"ר ירושלים ולהפועל ת"א, כל המשחקים צמודים וקשים, וכך זה יהיה עד סוף הליגה, לאף אחד לא יהיו חיים קלים".

וניסה להסביר מה קרה במפגש מול הפועל פ"ת: "במשחק האחרון קצת השתבשו לנו העניינים כי יצאנו מהתבנית הרגילה שלנו, הקשר הלך להיות בלם ואני לא רוצה לדבר על חסרונות של השחקנים, אבל עצם השינויים בעמדות גרע מאיתנו את משחק הלחץ הנכון. לא כל משחק מתפתח לפי בקשתנו. נתניה היא קבוצה משוחררת מלחצים קבוצה שלמעשה נחשבת לקבוצת צמרת, שבאה לשחק כדורגל אז אני מאמין שהמשחק יתפתח בצורה שהיא טובה לשני הצדדים ומי שיהיה יותר טוב ינצח".

"מכבי ת"א צריכה להיות יותר שוטפת"

ארז מסיקה הוסיף על דברי מאמנו: "אני מסכים שמכבי ת"א צריכה להיות יותר שוטפת, אבל בשבועות האחרונים הגענו להמון מצבים. אנחנו עובדים על זה במהלך השבוע ואני חושב שאם נמשיך ככה, נבקיע בכמות די טובה". כשנשאל האם יש רצון לנקום בשחקני העבר של מכבי שעשו את המעבר לקופסא, אמר השחקן: "אין בספורט בכלל או בכדורגל בפרט עניין של נקמה. אנחנו באים לשחק כדורגל, וכשחקנים רצים כמה שיותר למען המועדון וההצלחה. אנחנו לא מדברים על נקמה לא נגד שטראובר, לא נגד תמיר כהן ולא נגד סטרול".

"כרגע, אני מעדיף לא לחשוב על המקום הראשון", סיכם מסיקה. "המטרה שלנו בסוף היא להתמודד על מקום באירופה. יש עוד עשרה מחזורים, זה ממש המון נקודות, ואני חושב שעד המחזורים האחרונים אי אפשר לדעת מה יקרה. אנחנו עושים את הכול בשביל להיות באירופה. אליפות היא לא מילה גסה וכמובן שזה עובר לי באופן אישי בראש, אבל אני מעדיף לא להתרכז או לחשוב על זה כרגע כי אנחנו בסך הכל במקום השלישי. יש משחק קשה בשבת ויש עוד שלוש נקודות, אז בואו נתקדם שלב שלב ואם נישאר במצב הזה שלושה מחזורים לסוף, אז אפשר יהיה לדבר על אליפות".

קפטן הקבוצה, אבי נמני, ערך היום אימון מלא לראשונה השבוע, זאת לאחר ששוחרר מהאימון ביום ראשון בשל סיבות אישיות ואמש ערך אימון קל וטיפולים על מנת להקהל על העומס. גם שחקני הנבחרת הצעירה, רועי דיין, ליאור ז'אן ואורי שטרית, נעדרו וישובו לאימונים עם הקבוצה כבר מחר. יובל שפונגין, עומר פרץ ושירן ייני, שהחלימו מפציעותיהם, עורכים מתחילת השבוע אימונים מלאים ויהיו כשירים לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully