וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עוזבת את ערוץ 1?

7.3.2007 / 14:33

העיתון גלובס מדווח כי רשות השידור קיבלה החלטה עקרונית לשדר את נבחרות ישראל, ולוותר על שידוריהן של מכבי ת"א והפועל ירושלים באירופה

האם מכבי ת"א תעזוב בעונה הבאה את האכסניה הנעימה של ערוץ 1, שם נהגו לשדר את משחקיה ביורוליג. לפי העיתון גלובוס, רשות השידור כבר קיבלה החלטה עקרונית כזאת. כנ"ל לגבי שידורי הפועל ירושלים ביול"ב קאפ, מה שיחסוך בסה"כ לרשות השידור כ-30 מיליון שקל בשנה.

מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, אישר את הדברים לגלובס: "אנו צריכים לקבוע סדר עדיפויות ובמצבה התקציבי הנוכחי של רשות השידור סדר העדיפויות הוא קודם כל היצירה הישראלית, התחקירים והחדשות. אלה הם הדברים היותר משמעותיים. נושא הספורט הוא בעדיפות שנייה, זאת למעט משחקים של נבחרות ישראליות ואירועים בינלאומיים כמו אולימפיאדה ומונדיאל. בבוא היום, אם מצבה התקציבי של רשות השידור ישתנה באופן משמעותי, ניתן יהיה לחזור ולשדר גם משחקים כאלה". החלטתו של שקלאר תידון בישיבת דירקטוריון רשות השידור, שאמור לאשר את סדר העדיפויות שהומלץ.

לאור ההתפתחויות האחרונות, משחקי מכבי ת"א והפועל ירושלים יכולים לעבור לערוץ 10, שמאמין מאוד בתכני ספורט. גם ערוץ 2 וערוץ הספורט עדיין בתמונה. רשות השידור שילמה למכבי ת"א כ-4 מיליון דולר בשנה, סכום שלא פעם נחשב מופקע. מכבי ת"א תצטרך למצוא גוף שיזרים לתקציבה סכום דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully