וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי זרק את מסודי מהסגל

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

7.3.2007 / 20:08

מסודי סירב להוריד את אוזניותיו בחדר ההלבשה, והתבקש לעזוב את המקום. רפאלוב בהרכב. יניב קטן עדיין בספק

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

מסודי נזרק מהסגל

רוני לוי זרק את אלן מסודי מסגל מכבי חיפה לקראת המשחק הערב (חמישי) מול אספניול, לאחר שהקשר לא נענה לבקשתו לא להקשיב למוזיקה בחדר ההלבשה. חמש דקות אחרי הבקשה הראשונה שלו ראה לוי שמסודי עדיין שומע מוזיקה באוזניותיו, והורה לו לארוז את חפציו ולעזוב. ליאור רפאלוב יתפוס את מקומו בסגל.

מכבי חיפה ערכה אתמול (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש הראשון מול אספניול, שייערך מחר באיצטדיון בלומפילד במסגרת שמינית גמר גביע אופ"א.

הבשורה המשמעותית מצד חיפה היא היעדרותם הצפויה של יניב קטן ומאור מליקסון הפצועים. לגבי קטן, רוני לוי עדין מתלבט אם להעלותו בהרכב הפותח או לשלבו כמחליף. מליקסון לא יעלה בהרכב, אך יהיה חלק מהסגל ויישב על ספסל המחליפים.

מאמן האלופה, רוני לוי, שספג שריקות בוז מהקהל שלו לאחרונה, יודע שרק המשחקים באירופה יכולים למנוע מהעונה הזו להפוך לכישלון מהדהד, ושכישלון מביך נוסף עלול לעלות לו במשרת המאמן.

"ההפסד להכח ר"ג לא מתאים לקבוצה כמו חיפה", יודע לוי, "אך העובדה היא שאנחנו מפגינים יכולת רעה בליגה, אבל באירופה מצליחים להתעלות. ואני מקווה שזה יימשך מחר. על הנייר הם פייבוריטים, אבל על הנייר היינו צריכים לנצח את הכח".

"לא משנה אם חסר להם שחקן כזה או אחר, יש להם שחקנים טובים בכל עמדה", התייחס לוי להיעדרותו האפשרית של דה לה פנייה, "כל תוצאה שמעבירה את ההכרעה לגומלין היא טובה. לפני משחק אף פעם אי אפשר לדעת, וזה היופי שבמשחק הכדורגל, שגם קבוצה מליגה פחות טובה יכולה לנצח קבוצה יותר טובה".

לוי התייחס גם לסוגיית הקהל הירוק: "כשיש לקהל גירוי ועניין, ושהוא יודע שהקבוצה שלו מסוגלת להתעלות ושתהיה אווירה טובה, הוא מגיע לתמוך בה. עצם זה שיש תמיכה למרות המצב שלנו בליגה זה כבר דבר חשוב וכיף, גם לשחקנים וגם למועדון".

לגבי יניב קטן אמר לוי: "קטן לא יהיה במאה אחוז ממש, כי מעבר לפציעה ממנה הוא סובל הוא שבועיים וחצי היה מחוץ לסגל. גם מליקסון עדיין לא בשיא הכשירות, אבל רוב השחקנים לרשותנו וזה דבר שונה ממה שהיה לנו בסיבוב הקודם"

דקל קינן: "עבדנו קשה כדי להגיע למשחק הזה, שום תוצאה לא תסגור את הסיפור. זה שזה משחק חשוב לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין. נגיע מוכנים במאה אחוז. אנחנו מכבי חיפה ואנחנו מחוייבים לנצח בכל משחק, לא משנה באיזו מסגרת".

גם אספניול קיימה הערב מסיבת עיתונאים ומאמנה ארנסטו וולוורדה המשיך להחמיא ולהפגין כבוד ליריבה הישראלית: "מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד ויש לה עונה טובה מאוד באירופה השנה. אנחנו לא יכולים לזלזל בה. עם הקהל שיהיה מחר בבלומפילד תהיה אווירה טובה. אנחנו הגענו כדי לנצח, זו מטרתנו". האם הוא יהיה מרוצה גם מתיקו? "זה תלוי בהתפתחות המשחק. אנחנו, כמו שאמרתי באים לנצח". הבוקר טיילו שחקני אספניול בירושלים, במהלך סיורם נתקלו באוהדי בית"ר ירושלים, שאיחלו להם הצלחה במשחק מול מכבי חיפה.

ההרכב המשוער של מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', חיים מגרלשווילי, דקל קינן, שאבייר אנדרסון, אלון חרזי; חאבייר דירסאו, עבאס סואן, גוסטבו בוקולי, יניב קטן (ליאור רפאלוב); אלן מסודי, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully