וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאראו יעזוב את בית"ר בעונה הבאה

אסף שקד

7.3.2007 / 13:50

תקרית מביכה באימון, בה דאראו דרש מהשחקנים להפסיק לחתום לילדים וספג מהם קללה, תאיץ את התכנית. ארזי לשחקנים: "תהיו רגועים"

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק החשוב ביום ראשון מול מכבי חיפה. התיקו מול אשדוד הוריד במעט את ההתלהבות בבירה מהגעתה של האלופה, אך בקבוצה יודעים שהמשחק מול חיפה הוא אחד החשובים העונה ויסמן את מבחן הבגרות שלה.

"המשחק מול מכבי חיפה הוא הכי חשוב שהיה לנו עד עכשיו", אומר אחד משחקניה הבכירים של בית"ר. "עכשיו אנחנו נכנסים לתקופה הכי קשה ואם נמעד מול האלופה, יכול להיווצר כדור שלג מסוכן. נהיה חייבים את התמיכה של הקהל, הוא המפתח שלנו לניצחון על חיפה".

בינתיים נראה כי יוסי מזרחי למד מהטעויות מול אשדוד וכבר במשחק הקרוב צפויים מילובאן מירוסביץ' וגל אלברמן לחזור להרכב. הראשון שותף במחצית השנייה מול אשדוד והיה חלק מהשיפור של הקבוצה, בעוד השני לא זכה לדקת משחק אחת, אך בקבוצה יודעים כי חסרונו על המגרש הורגש באופן ברור.

צמד הברזילאים ליבוניר רושל "טוטו" וז'וזה רמאליו יהיה אלה שישלמו את המחיר וירדו לספסל במשחק מול האלופה. שינוי נוסף שצפוי המאמן לעשות הוא החזרתו של דוד אמסלם להרכב, לאחר חודשיים בהם היה פצוע המגן הוותיק. אגב, אוהדי מכבי חיפה אמורים לשבת ביציע הצפוני. בהוראת המשטרה, בעלי המנוים הקבועים ביציע הצפוני ינסו לחפש להם מקום אחר בטדי.

בסיום האימון היום (רביעי) היה שותף טיבריוס דאראו לתקרית לא נעימה: בזמן שהשחקנים הקדישו זמן לילדי הבר-מצווה שהגיעו במיוחד לאימון, השתולל המאמן הצרפתי וביקש מהם לעזוב את הילדים ולחזור להתאמן. המהלך הוולגרי של דאראו גרם להרבה שחקנים להביע את כעסם על הצרפתי. אחד השחקנים אף זרק קללה לאוויר, בזמן שדאראו צעק על השחקנים.

"דאראו חושב שבית"ר שייכת לו", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "הוא כל הזמן צועק, משתולל ולא נותן שקט אף פעם. שילמד קצת מדרור שמשון- מאמן שנותן את כולו לבית"ר, לא מחפש פרובוקציות ויודע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה מסכים: "אולי זה נכון שהוא מקצוען ויש לו אימונים מעניינים, אבל לא יתכן שהוא כל הזמן ישתולל ויתייחס לאנשים בצורה מזלזלת. אולי דאראו הוא הבעיה של בית"ר. הוא משתלט על האימונים, מכניס הרבה פאניקה ולא נותן שקט. לא פלא שעם דרור שמשון כולנו נהנים להתאמן ואף פעם לא נשמעה תלונה כלפיו".

גם בצוות הניהולי של בית"ר חושבים על העונה הבאה והתכנון הוא להיפרד מהמאמן הצרפתי. משה חיון, שהצטרף למועדון לפני כחודשיים, עושה את מלאכתו בינתיים בקבוצת הנוער, אך עוקב באופן רציף אחרי הקבוצה הבוגרת. התכנון של ארזי בעונה הבאה הוא לתת את מפתחות אימון הכושר בידיהם של שמשון וחיון, שנמצאים בקשר טוב מאוד.

היו"ר אלי ארזי הגיע הבוקר לאימון הקבוצה וערך שיחת מוטיבציה עם שחקני בית"ר. "כולם אומרים שאתם בלחץ ואני לא מבין מדוע", אמר היו"ר לשחקנים. "כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות רגועים ולדעת שיש תקופות כאלה בספורט, בהן אתה פחות טוב. אנחנו בתקופה לא טובה עכשיו, אבל אני בטוח שנצליח לצאת ממנה ביחד.

"דיברתי עם גאידמק על כל מה שנכתב בתקשורת בימים האחרונים ואני מבקש לא להתייחס לכל מה שכותבים, במיוחד על מעמדו של יוסי מזרחי, שהוא יציב ואיתן".

בסיום השיחה העביר היו"ר מסר חיובי לקבוצה וחיזק את השחקנים, כשאמר: "אם יש רוח צוות ולחימה אז זה מביא לניצחון. אם אין ניצחון אבל כל השאר קורה, אז זה בסדר. אני רואה שאתם עושים הכל כדי להצליח. תמשיכו להאמין וזה יבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully