וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי וטעייה

7.3.2007 / 16:25

הנבחרת הצעירה סיימה עוד 90 דקות בלי לכבוש, והפסידה 1:0 לבולגריה משער של בוז'ינוב מיובנטוס. גיא לוי מרוצה: "היה משחק הכנה טוב מאוד"

שלושה חודשים לפני אליפות אירופה, נבחרת ישראל הצעירה הפסידה היום (רביעי) 1:0 לבולגריה במשחק הכנה בעיר בלאגובגרד שבבולגריה. את שער הניצחון לבולגרים כבש בדקה ה-63 חלוצה של יובנטוס, ואלרי בוז'ינוב.

אחרי ה-0:0 הביתי מול אוקראינה, הצעירה שוב סיימה 90 דקות בלי לכבוש. אליפות אירופה תיפתח בתחילת יוני בהולנד, אבל נראה שהחלק ההתקפי של גיא לוי עדיין לא מוכן. עמית בן שושן ורועי דיין פתחו היום בהרכב כצמד החלוצים, אבל גם כניסתו של בן סהר במחצית לא עזרה לנבחרת.

המאמן שוב ערך ניסויים, והעלה שלושה שחקנים בהופעת הבכורה שלהם במדים הלאומיים: אורי שטרית, מגן מכבי ת"א; תום מנשרוב, קשר הפועל פ"ת; וניצן דמארי, בלם מכבי פ"ת. גם ההברקות האלה התגלו כלא מספיקות.

בדקה ה-32 ליאור ז'אן החליף בקישור את אמיר טגה, שנפגע בראשו, פונה לבית חולים מקומי אך נמצא בריא בבדיקות שנערכו לו וחזר לאיצטדיון לקראת סיום המשחק. עם פתיחת המחצית, כשבן סהר נכנס במקומו של רמי דואני, עבר ז'אן לעמדת הבלם. גם בעמדת השוער ביצע לוי חילוף בהפסקה, כשהכניס את שקל במקום לויטה.

יש לציין כי מהמשחק נעדרו חמישה שחקני מכבי חיפה (שמתכוננת לקראת אספניול), וגם אם מדובר במשחק לא רשמי שמטרתו לבחון שחקנים - כרגע נראה שיש מקום לדאגה.

בדקה ה-56 התעמת רועי דיין עם איוולין פופוב המקומי, ושניהם ספגו כרטיס צהוב.

הרכב הנבחרת הצעירה: אוהד לויטה (יוסי שקל, 46), דני בונדר (נאור פסר, 46), רמי דואני (בן סהר, 46), ניצן דמארי, אורי שטרית (אלירן דנין 46), תום מנשרוב (עודד אלקיים, 60), אמיר טגה (ליאור ז`אן, 32), אבירם ברוכיאן, גיל ורמוט (חן עזריאל, 78), עמית בן שושן, רועי דיין (עידן סרור, 60).

הרכב הנבחרת הבולגרית: ניקולאי מיכאילוב, איבן באנדלובקי, איבן סקרלב, טיחומיר טריפונוב, פאבל קובאצ`ב, אוולין פופוב, ולדימיר גאז`ב, ניקולאי דימיטרוב, ואלרי דומובצ`יסקי, ואלרי בוז`ינוב, אורלין סטארוקין.

שפט: אנטון גנוב (בולגריה).

גיא לוי מרוצה, השחקנים ממש לא (לי בוץ, מערכת וואלה!)

"היה משחק הכנה טוב מאוד מבחינתנו", סיכם גיא לוי בסיום, "יצאנו לדרך חדשה וניסינו מספר קומבינציות של שיטות משחק וחילקנו את הכוחות בין כולם. באופן עקרוני היו דברים טובים במשחק, ואנחנו נמשיך בהכנות לקראת אליפות אירופה בקיץ".

"מבחינתנו זה היה משחק מבחן טוב מאוד, מול נבחרת קשוחה אגרסיבית ואיכותית. רצינו לבדוק שחקנים חדשים שהצטרפו אלינו ולבדוק שחקנים שכבר היו אצלנו ויצאו מפעילות בשבועות האחרונים. ניסינו לבדוק קומבינציות מסויימות של משחק, ומבחינת הדברים האלו עשינו כאן משחק מבחן מצוין. התרשמתי מהשחקנים החדשים לחיוב, הם השתתפו בצורה פעילה וטובה במהלך המשחק".

"אנחנו צריכים להתקדם בסבלנות ובצורה הדרגתית כדי להגיע לאליפות מוכנים. יש חשיבות מרובה לסגל החסר שלנו, כי בכל רגע נתון באליפות עצמה נצטרך להשתמש בשחקן כזה או אחר, כך שכל הסגל צריך להיחשף לאווירה הזו ולסגנון של היריבות. אני חושב שגם מהבחינה המקצועית אנחנו צריכים לבדוק מי יותר מתאים לצורת המשחק שלנו. הבסיס שלנו של הנבחרת היה כאן הערב".

לגבי העובדה שסרט הקפטן במשחק ניתן לאבירם ברוכיאן, אחד מהגיבורים המובילים של פרשת הקלפים, אמר לוי: "עברנו את העניין הזה ואנחנו הולכים קדימה. בהתאם לכך קיבלתי את ההחלטה ואני חושב שאבירם בהחלט ראוי".

שחקני הנבחרת היו מאוכזבים מאוד מההפסד לבולגריה, על אף שמדובר במשחק ידידות. "אף אחד פה לא יודע להפסיד", הסביר אחד השחקנים לוואלה! ספורט, "גם אם מדובר במשחקי ידידות. אנחנו מבואסים מאוד".

נאור פסר הוסיף: "אנחנו לא רגילים ולא אוהבים להפסיד, אבל אנחנו נבחרת טובה וחזקה ונתגבר על זה. שיחקנו עם הרכב נסיוני, וכולם עשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר, למרות שהפסדנו. גם הצעירים והמוזמנים החדשים היו טובים והשתלבו יפה".

"אני בטוח שבהמשך נפיק לקחים ונראה יותר טוב", המשיך פסר. "היה משחק פתוח לשני הצדדים. הם הבקיעו את הראשון, היו לנו מצבים להשוות, אך לא השכלנו לעשות זאת. זה לא נורא, עכשיו נרים את הראש ונחכה לפעם הבאה כדי לעשות תוצאה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully