וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לא תתבע את שלמה שרף

לי בוץ

7.3.2007 / 13:42

למרות זאת האדומים עדיין טוענים כי מדובר ב"גזען עלוב". אוגבונה שוקל לתבוע באופן פרטי, ברדה ואבוטבול יצאו בזול מועדת המשמעת

אליניב ברדה ושי אבוטבול התייצבו הבוקר (רביעי) לפני האימון לועדת משמעת פנימית של המועדון, זאת לאחר שהשניים מחו על חילופים בניצחון 0:2 על מכבי נתניה בשבת.

ברדה, שעם ירידתו מכר הדשא סינן לספסל: "כל שבוע הוא מחליף אותי, נמאס לי", בעט בכיסא עליו ישב המאמן, זרק בקבוקים והוציא אגרסיות על צידנית הקרח, קיבל עונש קל יחסית של 3,000 דולר על תנאי לשנה.

אבוטבול, שמחאתו על החילוף היתה עדינה יותר, יצא בזול עוד יותר עם נזיפה בלבד. העונשים הקלים שספגו השניים נובעים מהעובדה שברדה ואבוטבול התנצלו על התנהגותם הן בפני המאמן ניר לוין והן בפני חבירהם לקבוצה.

בהנהלת הפועל ת"א מרוצים מהצורה בה טיפל לוין בשניים ומהעובדה שהוא לא חיפש פרובוקציות על ידי נתינת עונשים כבדים. גם מהדרך בה טיפל המאמן בחאבייר פאאס לאחר אירועי סקוטלנד הביאה לשביעות רצון מצד ההנהלה.

האדומים פתחו הבוקר בהכנות למשחק הליגה החשוב מול מ.ס. אשדוד בשבת בבלומפילד (14:50), שניצחון בו יכול להעלות את הקבוצה למקום הראשון על חשבון בית"ר ירושלים לפחות עד יום ראשון. האדומים יחסרו במשחק את הקפטן יוסי אבוקסיס, שיחזור רק הערב מבלגיה, שם טופל וקיבל זריקה מפרופסור מרטנס.

בהפועל החליטו בינתיים שלא לתבוע את שלמה שרף בעקבות האמירות הקשות שלו כלפי חלוצה הניגרי של הקבוצה, איבזיטו אוגבונה, אותן הגדירו במועדון כגזעניות. עם זאת, אוגבונה עצמו לא שולל אפשרות לתבוע את שרף באופן אישי.

הערב ישתתפו מספר משחקני הקבוצה במשחק ראווה באוסישקין מול כוכבי העבר של קבוצת הכדורסל, זאת על מנת להביע תמיכה במאבק כנגד הריסת האולם המיתולוגי.

במשחק מול אשדוד בשבת, יכבדו השחקנים והאוהדים את האוהד הותיק של הקבוצה, נחום סול, הידוע בכינוי טורקו, שהלך לעולמו בגיל 84.

עדכון ראשון: 11:00
עדכון אחרון: 13:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully