וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה התלוננה על מאיר לוי

רומן רוזנבלט

7.3.2007 / 20:00

הקבוצה שיגרה מכתב להתאחדות, בו היא מבקשת לפסול את השופט ממשחקיה. שכטר וסטרול חזרו להתאמן, טגה ואוקוצ'ה ייעדרו בשבת

מיד בסיום המשחק מול הפועל אביב בשבת האחרונה (0:2 להפועל ת"א), הבטיחו במכבי נתניה להתלונן על שיפוטו של מאיר לוי, והיום (רביעי) הדבר אכן נעשה. הקבוצה שלחה מכתב לאיגוד השופטים, ובו ביקשה כי לוי לא ישפוט יותר במשחקי הקבוצה עד סוף העונה. בתלונה נכתב בין היתר: "מכבי נתניה קופחה באופן בולט על ידי השופט, עניין שבא לידי ביטוי, בין היתר, בשליפה סיטונית של כרטיסים צהובים, ובכלל זה שליפת כרטיס צהוב שני לשחקן מוסא סנוגו והרחקתו ללא כל צידוק. למעלה מכך, מכבי נתניה קופחה מהחלטתו של השופט לבטל בעיטת עונשין מ-11 מטר, לאחר שזו נפסקה לטובת הקבוצה".

אחר הצהריים קיימה הקבוצה אימון, ממנו נעדר סאמד אבודו אוקוצ'ה הפצוע שצפוי להיעדר מול מכבי תל אביב. המאמן ראובן עטר התרשם לגבי מידת כשירותם של איתי שכטר ואבי סטרול, שחזרו להתאמן, וההערכה היא ששניהם יוכלו לשחק בשבת מול מכבי תל אביב.

גם זנו בונדאה, שחש אמש בתשישות, נטל חלק באימון ונמצא בתוכניות של עטר לשבת. בשל ריבוי הפציעות, סובלת נתניה ממחסור בחלוצים ונכון להיום, החלוץ אופיר חיים צפוי לפתוח לצדו של שכטר בחוד ההתקפה מול הצהובים.

אמיר טגה, שספג היום מכה חזקה בראשו במהלך משחק הנבחרת האולימפית בבולגריה, סובל מזעזוע מוח ונאסר עליו להתאמן בשבוע הקרוב. במידה וירגיש טוב יותר במהלך השבוע, הוא יחזור להתאמן באופן הדרגתי אבל בכל מקרה, לא ישחק בשבת, ובמקומו צפוי לפתוח תמיר כהן.

עדכון ראשון: 13:28, 07/03/07
עדכון אחרון: 20:00, 07/03/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully