וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש של ראובן עטר

רומן רוזנבלט

6.3.2007 / 22:59

אוקוצ'ה, שכטר, סטרול ובונדאה פרשו מאימון הקבוצה בשל פציעות ותשישות, ולמאמן מכבי נתניה צפויה התלבטות בקשר להרכב בשבת

מכבי נתניה חזרה היום (שלישי) להתאמן לאחר יום חופשי שקיבלו שחקני הקבוצה, והאימון שהעביר ראובן עטר עמד בסימן פציעות. החלוץ אבודו סאמד אבודו אוקוצ'ה נטש היום את האימון בשל כאבים ברגלו, ולאחר בדיקה נראה כי הוא סובל ממתיחה חזקה בשריר (קרע חלקי), והוא צפוי להעדר מספר ימים מאימונים. בימים הקרובים השחקן, יחד עם הצוות המקצועי והרפואי, יקיימו הערכה לגבי כשירותו. נכון להיום אוקוצ'ה לא ישחק בשבת.

גם איתי שכטר ואבי סטרול נטשו את האימון לאחר שסבלו מפגיעות בקרסול. השניים יבדקו מחר (רביעי) שוב לפני אימון הקבוצה, וככל הנראה יחזורו לאימונים סדירים. הקשר מריוס זנו בונדאה ניסה לחזור ולהתאמן, אך פרש בשל תשישות. במידה שבונדאה יצליח לחזור לאימונים רגילים במהלך היומיים הקרובים, הוא בהחלט ילקח בחשבון על ידי הצוות המקצועי לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת.

נתניה תחסר בשבת את החלוץ מוסא סאנוגו שהורחק מול הפועל תל אביב, מה שאומר, כי לאור הפציעות וההרחקות צפוי לראובן עטר כאב ראש לא קטן לקראת המשחק. אופיר חיים צפוי לחזור להרכב בשל הפציעות מהן סובלים רוב חלוצי הקבוצה. אמיר טגה יצא עם הנבחרת הצעירה לבולגריה ויחזור להתאמן עם הקבוצה לקראת המשחק עצמו.

החלוץ הצעיר אמיר חלבי שפצוע בברכו זה מספר שבועות, נבדק והתגלה כי הוא סובל מקרע במניסקוס, מה שיצריך ניתוח והיעדרות של חודש מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully