וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אפיק ניסים נפרד מגביע יול"ב

6.3.2007 / 23:45

שטרסבורג הובסה על ידי ריטאס 72:56 שתפגוש את ז'לז'ניק בחצי הגמר. בחצי השני: ריאל - קאזאן. ביורוקאפ: ניצחונות לאסטודיאנטס וג'ירונה

זה היה ערב נוראי לישראלים ברבע גמר גביע יול"ב. חוץ מהפועל ירושלים שהודחה בסרביה, גם אפיק ניסים ושטרסבורג איבדו יתרון מבטיח מהמשחק הראשון והובסו בליטא לריטאס וילנה 72:56.

הליטאים שנהנו מ-11 אלף צופים ב"סימנס ארינה" המפואר שלטו במשחק כבר מהפתיחה, כאשר סטלמאהרס וקארים ראש הובילו אותם ליתרון 15:20 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני ההגנה שלהם השתפרה ובמקביל גם האחוזים מעבר לקשת, מה שהוביל אותם ליתרון 26:40 בהפסקה.

ברבע השלישי ריטאס כבר עלתה ליתרון של 18 נקודות, אלא שהצרפתים, יחד עם אפיק ניסים שהיה לא רע, התעוררו וצימקו ל-54:46. ברבע האחרון גוטייה דריגאן עוד הספיק לצמק בשלשה למינוס 5, כשנותרו 5 דקות לסיום, אלא ששחקני ריטאס שאבו כוחות אחרונים מהמקל המקומי, בדרך לריצה מטורפת במאני טיים שכללה שלושה מהלכים רצופים של שלוש נקודות. ריטאס ניצחה בסופו של דבר 56:72 והיא זו שתתמודד מול ז'לז'ניק בחצי הגמר.

קארים ראש ומריונאס פטרויציוס הובילו את ריטאס עם 11 נקודות כל אחד. צ'אק אידסון קלע 15 לשטרסבורג ואפיק נסיים הוסיף 13 (2 מ-5 ל-2, 1 מ-6 לשלוש) ו-3 ריבאונדים.

ריאל מדריד עלתה לשלב חצי הגמר אחרי ניצחון ביתי 78:79 על הכוכב האדום בלגרד. דושאן שאקוטה, מאמן הכוכב האדום בלגרד, התפטר בעקבות ההפסד לאולימפיה לובליאנה בסוף השבוע, ועוזרו סטפן קראזיץ' החליפו כמאמן הקבוצה בגומלין רבע גמר שנערך הערב. הספרדים שניצחו בסרביה בפער של 11 נקודות נזקקו לקור רוחו של לואיס בולוק מקו העונשין, כדי להבטיח את הניצחון בדקת הסיום. בולוק הוליך את המדרידאים עם 21 נקודות ואקסל הרוולה הוסיף 14 משלו. מילאן גורוביץ' בלט בשורות הסרבים עם 19 נקודות.

קזאן הרוסית ניצחה בחוץ 96:97 את סיינה ועלתה לשלב חצי הגמר. אחרי שהובסו ב-30 הפרש במשחק הראשון ברוסיה, היה נדמה בסוף הרבע הראשון שהאיטלקים בדרך למחוק את הפיגור הגדול מול קאזאן, כשהובילו ב-16 נקודות הפרש. הרוסים לא התרגשו ו-21 נקודות של סרגיי צ'יקאלקין בתוספת 19 של דאריוס לאברינוביץ', סידרו ניצחון כפול לקאזן. ג'וזף פורטה הצטיין בשורות הטוסקאנים עם 30 נקודות.

בשלב חצי הגמר ריטאס וילנה תתמודד מול ז'לז'ניק בלגרד וריאל מדריד מול קאזאן. המפגש הראשון בין הקבוצות ייערך ב-13 במארס, והגומלין ישוחק כעבור שבוע.

יורוקאפ: ניצחונות למאריופול, וירטוס בולוניה, אסטודיאנטס וג'ירונה

הערב נערך מחזור המשחקים הראשון של שלב רבע הגמר ביורוקאפ. שלב זה משוחק בשיטת הטוב משלושה משחקים.

אזובמש מאריופול האוקראינית ניצחה בביתה את לימסול הקפריסאית 63:88. ריצת 3:15 של האוקראינים בתחילת הרבע השלישי שברה את האורחים שדהרו לניצחון הגדול. ההפרש אינו מבטיח דבר משום שמדובר בסדרת הטוב משלושה, אך לאור יחסי הכוחות בין הקבוצות, לא יהיה זה מפתיע אם האוקראינים יסגרו את הסיפור כבר במשחק הבא שייערך בקפריסין. אנאגיוטיס ליאדליס, חאליד אל אמין וקנאן באג'ראמוביץ עם 15 נקודות כל אחד הוליכו את קלעי מאריופול. ראיין רנדל עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים בלט בשורות הקפריסאים.

וירטוס בולוניה ביצעה צעד גדול בדרך לחצי הגמר כשניצחה את טלקום אנקרה בחוץ, 87:95. אחרי שלושה רבעים צמודים, ריצת 5:12 של האיטלקים באמצע הרבע הרביעי, פתחה עבורם הפרש קטן עליו שמרו עד לסיום. ארווין דאדלי הפציץ 35 נקודות עבור הטורקים, אבל זה לא הספיק מול 24 נקודות של טרוויס בסט ו-18 של ולאדו אילייבסקי, שהוליכו את האיטלקים.

אסטודיאנטס מדריד עלתה ליתרון 0:1 מול דינמו מוסקבה האזורית אחרי ניצחון 70:80. הספרדים, שהוליכו ביתרון 3 בסוף המחצית, נהנו ממחצית שניה טובה של סרחיו סאנצ'ס קרדנאס, שהוליך את קלעיה עם 13 נקודות. הרנן יסן וגונזלו מרטינז תרמו 11 כל אחד והאפילו על 20 הנקודות שקלע סרגיי דמשקין מדינמו.

ג'ירונה, אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכיה בטורניר, גברה הערב בביתה על פאניוניוס היוונית 68:76. הקטאלונים הוליכו לאורך כל המשחק, והאורחים מיוון שכבר היו במינוס 3 בתחילת הרבע הרביעי, לא הצליחו לבצע את המהפך המיוחל מבחינתם. גרגורי פוצ'קה הוליך את ג'יורנה עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים. אריאל מקדונלד תרם 8 נקודות. אנדרה האטסון נצץ עם 22 נקודות בשורות היוונים.

עדכון ראשון: 20:39, 06/03/07
עדכון אחרון: 23:45, 06/03/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully