וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן צפוי לשחק מול אספניול

רומן רוזנבלט

6.3.2007 / 19:59

החלוץ אינו כשיר ל-90 דקות, והצוות המקצועי מתלבט אם יפתח או יעלה כמחליף. מאמן אספניול וולוורדה: "הסיכויים הם 50-50"

מכבי חיפה קיימה הערב (שלישי) את האימון האחרון שלה בקרית אליעזר, לקראת משחק שמינית הגמר הראשון של גביע אופ"א. לרשותו של המאמן רוני לוי עמד סגל מלא, כולל יניב קטן ומאור מליקסון. לפי האימון, עדיין לא ניתן היה להתרשם את מי יציב לוי בהרכב הפותח מול אספניול.

ההערכה על פי האימונים האחרונים היא שרוברטו קולאוטי יפתח בחוד ההתקפה, ובהגנה, רוני לוי צפוי לשחזר את הקו ששיחק מול צסק"א עם דקל קינן ואלון חרזי כבלמים. בקישור צפויים לפתוח חאבייר דירסאו ועבאס סואן. יניב קטן לא עדיין לא כשיר לשחק 90 דקות והצוות המקצועי ייאלץ להכריע אם לפתוח איתו, או להכניסו במהלך המשחק כמחליף.

הערב נחתה היריבה הקטאלונית בישראל וניכר כי המאמן ארנסטו וולוורדה ושחקניו מכבדים את היריבה הישראלית, ודי חוששים לקראת המפגש מול רוני לוי ושחקניו. "ראינו את חיפה בכמה משחקים, ראינו אותם נגד צסק"א, נגד ריינג'רס וליברפול. אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה מסוכנת. הסיכויים שווים, חמישים-חמישים", החמיא מאמן אספניול ארנסטו וולוורדה.

גם מגן אספניול דניאל חארקה נתן כבוד לירוקים: "אנחנו לא יודעים הרבה על חיפה, אבל אם הם ניצחו את צסק"א מוסקבה והדיחו אותה, סימן שהם קבוצה קשה. יהיה קשה לנצח, אבל נעשה הכל כדי להוציא תוצאה טובה. גם צסק"א היתה פייבוריטית נגד חיפה והודחה. אנחנו באים מרוכזים ומוכנים למשחק קשה מאוד, ויודעים שלא יהיה פשוט לעבור שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully