וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אמסלם מול שביט אלימלך, למען אוסישקין

שגיא ניר

6.3.2007 / 17:32

מטה המאבק למען אוסישקין אירגן משחק כדורסל בין שחקני העבר של הכדורסל לקבוצת הכדורגל הנוכחית, להעלאת התמיכה באולם

הפנטזיה של לא מעט מאוהדי הפועל תל אביב לדורותיה תתגשם מחר (רביעי, 19:30) מחוץ לאולם אוסישקין, שם ייערך משחק כדורסל בין כוכבי קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב לבין שחקי עבר של קבוצת הכדורסל, במגרש הפתוח שמחוץ לאולם שתכולתו נהרסה על ידי עיריית תל אביב לפני שנה. את האירוע מארגן מטה המאבק למען אולם אוסישקין.

את נבחרת הותיקים יעטרו שמות כמו שמעון אמסלם, עמוס פרישמן, דני ברזילי, דני ברכה, יעקב אפלשטיין, דוד קמינסקי, שוקי ויינגרטן, דויד מירמוביץ, עופר פליישר, אמנון ביגמן והשייט אודי גל, כשמנגד יוביל קפטן קבוצת הכדורגל הנוכחית, שביט אלימלך, את האדומים שיגיעו למקום היישר מאימון הערב בוולפסון.

במסגרת האירוע יתקיימו משחקי ראווה ותחרות שלשות בהשתתפות ספורטאים מכלל מחלקות המועדון, ביניהם עשרות שחקני עבר והווה של נבחרות ישראל והפועל תל אביב, שחקני קבוצת הכדורגל ומחלקת השיט של המועדון. כמו כן, ישתתפו באירוע אוהדים מפורסמים של האדומים כמו רוני דניאל ואחרים אשר מזוהים עם המועדון והמאבק להצלת האולם.

כזכור, דחה לפני שבוע בית המשפט העליון את הדיון בענין הריסת האולם לסוף חודש מאי. מטה המאבק למען אוסישקין הציף בחודשים האחרונים את העיר בשלטים הקוראים לראש עיריית תל אביב להימנע מהרס האולם, תחת הססמה "חולדאי, אני מאוהב באוסישקין, ואתה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully