וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראוויס הנרי לדנבר, תומאס ג'ונס לג'טס

6.3.2007 / 19:10

הברונקוס מילאו את החלל שנוצר אחרי עזיבת בל, ניו יורק צירפה את הרץ משיקגו במקום קרטיס מרטין הפורש. ג'ואי פורטר בדרך למיאמי

השוק החופשי ב-NFL ממשיך לעלות על דציבלים גבוהים, עם מספר עסקאות ופעולות מפתיעות.

תחילה, הרצים האחוריים. טראוויס הנרי, שנופה מטנסי, לא חיכה יותר מדי ומצא בית חדש בדנבר. הברונקוס השלימו בכך מהלך שבמסגרתו צירפו מגן פינה ומילאו את החלל שנוצר עם עזיבתו של טאטום בל. הנרי והברונקוס סיכמו על חוזה בן 12 מיליון דולר לחמש שנים.

מהלך משמעותי גם אצל הניו יורק ג'טס, כשתומאס ג'ונס, שהגיע עם שיקגו לסופרבול העונה, יצטרף אליהם בעסקת חליפין שנחתמה עם הברס. ג'ונס יעבור לניו יורק תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט. קרטיס מרטין, הרץ הותיק של הסילונים, צפוי להודיע בקרוב על פרישה מפוטבול.

וגם בהגנה מהלך משמעותי, כשפטריק קרני, אחד משחקני ההגנה החמים בשוק החופשי השנה, עושה את הדרך האלכסונית מאטלנטה לסיאטל. קרני, קיצוני הגנתי שהיה אחד ממנהיגי הגנת הפאלקונס, חתם לשש שנים על חוזה של 39 מיליון דולר, מתוכם 19 מיליון בכסף מובטח. אין ספק שהשחקן בן ה-30 יחסר לבזים.

דאלאס ממשיכה לעבוד, והחתימה את הקוורטרבק הותיק בראד ג'ונסון, ששוחרר בשבוע שעבר ממינסוטה. הקאובויס היו מעוניינים בשחקן ותיק לצידו של טוני רומו.

ולבסוף, מיאמי שיחררה את רנדי מקמייקל, אחד הטייט אנדים המובילים בליגה, וגם את הקוורטרבק ג'ואי הרינגטון. הדולפינס, תחת המאמן החדש קאם קמרון, ערכו לפני כן שינוי נוסף בסגל, כשהעבירו את התופס ווס וולקר לניו אינגלנד תמורת שתי בחירות דראפט.

אבל הדולפינס לא מסתפקים בשחרורים, ובדרך להחתמה ענקית לסגל: הליינקר ג'ואי פורטר, ששוחרר מפיטסבורג. על פי דיווחים פורטר יחתום על חוזה לחמש שנים, שיכלול 24 מיליון דולר בכסף מובטח, מחציתם כמענק חתימה.

שמועות סנטר: הפטריוטס רוצים את מוס

עוד במהלך העונה שעברה היו דיבורים שקשרו את רנדי מוס במעבר לניו אינגלנד. כעת מאשש ביל בליצ'יק, מאמן הפטריוטס, את העניין בתופס מאוקלנד: "אם המחיר יהיה נכון, אשמח לצרף אותו", אמר בליצ'יק למקורבים.

האם ג'מרקוס ראסל הולך לאוקלנד? מה שנראה כבול פגיעה מבחינת מנחשי המוק דראפט כבר לא כל כך בטוח. אחרי שנציגי הריידרס חזרו מהתרשמותם בקומביין, הם פחות משוכנעים שראסל יגיע אליהם. בשיחות פנימיות אמרו בכירים בקבוצה, כי המשקל של ראסל ומבט לשנים הקרובות שמים סימן שאלה כבד על בחירתו במקום גבוה. כרגע נראה שאוקלנד תכוון לעבר קלווין ג'ונסון, התופס מג'ורג'יה טק.

עדכון ראשון: 6.3.07, 16:36
עדכון אחרון: 6.3.07, 19:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully