וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פאלרמו: "אני עוזב את הכדורגל"

6.3.2007 / 14:39

זמפריני טוען לקונספירציות שיפוט, שמאחוריהן עומדים כוחות שלא רוצים לראות את קבוצתו בליגת האלופות. מצלדר וז'ואן בדרך לליגה האיטלקית

נשיא פארלמו, מאוריציו זמפריני, כועס על השיפוט בהפסד קבוצתו 2:0 בדרבי מול מסינה. כל כך כועס, שהוא מאיים לנטוש לגמרי את הכדורגל. "החלטתי לעזוב. אני אעזוב את פאלרמו, והפעם אני רציני. אחרי טעויות השיפוט האלה אני מוכרח לומר שאני מצטער, אבל זו השנה האחרונה שלי בכדורגל".

פאלרמו חשבה שהגיע לה פנדל, ושחקן שלה הורחק לאחר שנפנף במספריים דמיוניים לעבר השופט. זמפה לכשעצמו מאמין שהכל קונספירציות, שמאחוריהן עומדים כוחות שלא רוצים לראות את הקבוצה שלו מניפה את הדגל האיטלקי בליגת האלופות.

"אחרי שערוריית מכירת המשחקים שנחשפה בקיץ, האמנתי שיש רצון לבנות הכל מחדש. אבל אני רואה שהמשטר השולט נבנה שוב. זה חבל. אני עוזב כי אני אדם בעייתי בגלל שאני אומר מה שאני חושב. אולי אשאר בפאלרמו כבעל מניות", משאיר לעצמו הבוס פתח מילוט, "אם אמצא מישהו שיוכל לנהל את המועדון".

ז'ואן בדרך לרומא

באייר לברקוזן רוצה למכור את ז'ואן הברזילאי לרומא. שמו של הבלם הברזילאי נקשר לג'יאלורוסי בעבר, וכעת נראה שהמהלך ייצא לפועל בקיץ. "אנחנו בטוחים שנאבד אותו", אמר המנהל הספורטיבי של לברקוזן, רודי פלר.

ז'ואן הצטרף ללברקוזן ב-2002, ויש לו חוזה במועדון עד 2009, כך שבאייר מנסה למכור אותו כבר עכשיו כדי להרוויח כמה לירות מהעניין.

שתיים רבות, השלישי נהנה

גם אינטר וגם יובנטוס ממשיכות במירוץ החימוש לקראת העונה הבאה בסרייה A, וכעת שני המועדונים מנהלים קרב ראש בראש על בלם דורטמונד, כריסטוף מצלדר.

בורוסיה דורטמונד הציעה לגרמני הבינלאומי חוזה חדש, אך הוא לא הגיב וכעת הבינו במועדון שיש בכוונתו לנטוש, כך שהם לא לוקחים אותו בחשבון ל-2008.

יובה כבר הציעה לשחקן עיסקה ל-4 שנים תמורת 1.7 מליון ליש"ט לעונה.

למילאן נמאס מקלאדזה

המגן קאחה קלאדזה עולה להנהלת מילאן על העצבים. הגאורגי נוהג לצאת לבלות מדי ערב במועדוני לילה, והרוסונרי כבר מתוסכלים מהעניין. עקב כך, הגאורגי לא הוזמן לגומלין ליגת האלופות של מילאן מול סלטיק והוא עשוי להיות מודח גם מהדרבי מול אינטר, לטובת חזרתו של אלסנדרו נסטה מפציעה.

* חוזהו של השוער ז'ליקו קאלאץ' בקבוצה הוארך עד 2009. הרוסונרי החליטו להביע אמון בשוער האוסטרלי בעוד דידה מתלבט לגבי המשך דרכו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully