וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עדיף לשלוח את משה ביטון לישון מוקדם?

לי בוץ

6.3.2007 / 13:57

אלי כהן זימן את חלוץ מכבי תל-אביב חובב הבילויים, משה ביטון, לשיחת מוטיבציה על רקע היכולת החלשה שלו בתקופה האחרונה

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, הזמין הבוקר (שלישי) את חלוץ הקבוצה, משה ביטון, לשיחת מוטיבציה. הרקע לשיחה - העובדה שביטון לא פוגע מתחילת העונה, ולאחרונה זוכה לביקורות רבות הן מחבריו לקבוצה והן מהתקשורת.

כמו כן, בשבועות האחרונים שוב עולים קולות הטוענים כי היכולת הדלה של החלוץ במגרש קשורה לתדמית הבליין שנוצרה לו. הצהובים משתדלים לגבות את ביטון ככל יכולתם ולפני מספר ימים הוציאו הודעה גורפת לכלי התקשורת במטרה להבהיר כי "אף גורם בכיר במכבי לא העביר ביקורת על אופן תפקודו של משה ביטון במגרש או מחוצה לו".

היום, כאמור, לקח המאמן את החלוץ לשיחה אישית, שהוגדרה כחיובית על ידי שני הצדדים. שיחה דומה, אגב, עשה כהן עם מיליאן מרדקוביץ', שנראה שפוף במיוחד אחרי היכולת החלשה שלו במשחק מול הפועל פ"ת.

הבוקר ערכה הקבוצה אימון בסגל מצומצם, שכלל עשרה שחקנים בלבד, איתם רצה כהן לעבוד על יציאה מהירה למתפרצות. שחקני ההרכב הראשון, למעט שני החלוצים ביטון את מרדקוביץ', שוחררו מהאימון, בו נכחו הפצועים יובל שפונגין, עומר פרץ ושירן ייני, שצפויים להיות כשירים למפגש מול מכבי נתניה בשבת. אחר הצהריים ערכה מכבי אימון בסגל מלא, למעט אבי נמני, שהסתפק באימון קל וטיפולים, ורועי דיין, אורי שטרית וליאור ז'אן, השוהים עם הנבחרת הצעירה בבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully