וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ילברטו סילבה: "הקהל של פ.ס.וו גזעני"

5.3.2007 / 20:08

הברזילאי של ארסנל יוצא נגד האוהדים ההולנדים כשבפתח גומלין שמינית גמר הצ'מפיונס. בקהאם לא ישחק מול באיירן

ג'ילברטו סילבה מארסנל יוצא נגד הקהל של פ.ס.וו ערב המשחק החשוב בין הקבוצות בצ'מפיונס ליג.

הברזילאי טוען שהוא מעולם לא נתקל בגזענות במשחק כדורגל לפני שהגיע לאירופה, במשחק הידידות בין התותחנים לקבוצה מאיינדהובן. "האוהדים שלהם שרו שירי קופים" מתעצב סילבה, ומוסיף שגם תיירי הנרי, אשלי קול ולורן ספגו הערות גזעניות, עניין שהשפיע על שחקני ארסנל בחדר ההלבשה.

ההולנדים ניצחו את הקבוצה של ונגר 0:1 במשחק הראשון של שמינית גמר האלופות בהולנד, המשחק השני והמכריע ייערך ביום רביעי באיצטדיון האמירויות.

בקהאם יחמיץ את שמינית הגמר מול באיירן

בעיה קשה עומדת לפיתחו של מאמן ריאל מדריד פאביו קאפלו, לאחר שהתברר היום (שני) כי שחקניו, דיוויד בקהאם וחוסה אנטוניו רייס, פצועים, ולא יוכלו להשתתף במשחק הגומלין של שלב שמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן.

בקהאם, שהיה ממצטייני ריאל מדריד במפגש הראשון מול הגרמנים (2:3), מתח את הרצועה בברכו במהלך משחק הליגה נגד חטאפה (1:1) וייעדר כחודש מהמגרשים. אם עד עכשיו מאמן נבחרת אנגליה סטיב מקלארן עוד התלבט לגבי צירופו של הקשר האנגלי למשחק מוקדמות יורו 2008 נגד ישראל, הרי שהפציעה פתרה לו את הדילמות.

גם רייס, כמו עמיתו האנגלי, סובל מאותה פציעה והשניים צפויים להיעדר מהמגרשים לפחות עד סוף מארס. קאפלו יכול להתנחם בכך שאמרסון, ראול, רוד ואן ניסטלרוי וגונזלו היגואין החלימו מפציעותיהם ויהיו כשירים למשחק החשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully