וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלמה שרף הוא גזען עלוב"

לי בוץ

5.3.2007 / 20:42

הפועל ת"א תקפה את שרף על דבריו על אוגבונה ("לשים אותו בכלוב ולשלוח אותו לניגריה"). שרף הוסיף: "מי שפירש זאת כגזענות הוא הגזען"

הרוחות בהפועל ת"א סוערות בעקבות אמירותיו הקשות של מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שלמה שרף, כלפי חלוצה הניגרי של הקבוצה איבזיטו אוגבונה.

שרף התראיין הערב (שני) לאתר טלספורט ואמר על אוגבונה: "כמו שהוא נראה, הייתי שם אותו בכלוב ושולח אותו בחזרה לניגריה". האמירות הללו כוונו כתגובה לתנועת שחיטה שביצע אוגבונה לאחר השער שכבש בשבת מול מכבי נתניה בקופסא (0:2). יש לציין כי החלוץ עצמו טוען שלא אמר לאף כלי תקשורת, כי התנועה כוונה כלפי שלמה שרף.

"אני לא רוצה להגיד למי כוונה התנועה", אמר אוגבונה לאתר וואלה! ספורט. "זה משהו אישי ואני רוצה לשמור את זה לעצמי. לא אמרתי לאף אחד שזה כוון לשרף".

מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "שלמה שרף הוכיח באמירתו שהוא לא יותר מגזען עלוב שעוסק באובססיביות חסרת תקדים בשחקן זיטו אוגבונה. זיטו משמש דוגמא להשתלבות של שחקנים זרים בהפועל ת"א הן בפן האישי והן בפן המקצועי".

תגובת ערוץ הספורט, בו מועסק שרף בפאנל של "יציע העיתונות", הייתה מעניינת: "ערוץ הספורט ביקש משלמה שרף הבהרות והסברים על דבריו, ולאחר ששלמה הבהיר כי לא היתה בהם כל כוונת רוע או זדון, נדרש משרף להבהיר את דבריו בפני כל מי שעשוי היה להבין אותם שלא כהלכה".

"אני רוצה להבהיר שדברי נאמרו כתגובה לתנועה המאיימת שביצע אוגבונה וכוונה כלפי", קבע שרף, וניסה לסובב את היוצרות בצורה מקוממת ובלתי משכנעת בעליל. "אם מישהו הבין אותי לא נכון ופירש את דברי כגזעניים, הוא חוטא בעצמו בגזענות. אדם שמאיים ברצח, ראוי שישב מאחורי סורגים. איני חוזר בי מהביקורת המקצועית על השחקן, אך אם מישהו נפגע מדברי, אני מתנצל". וכך, מי ששמע הקשרים גזעניים באמירה שצריך "לשים את אוגבונה בכלוב", הוא הוא הגזען. מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully