וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד כבר חושבים על גביע אופ"א

יואב ויכסלפיש

5.3.2007 / 18:00

רק תיקו מול בית"ר ובעיר הנמל כבר אופטימיים. בן זקן: "אין סיבה שלא נגיע לאופ"א עם היכולת שאנו מציגים". שריקי: "הוכחנו שהמשבר מאחורינו"

תוצאת התיקו (1:1) נגד בית"ר ירושלים חיזק את האמונה במ.ס. אשדוד שאפשר לשחזר את העלייה לגביע אופ"א מלפני שנתיים. הקשר עידן שריקי כבר חושב היום (שני) שקבוצתו יכולה להביט קדימה באופטימיות: "אנחנו צריכים להיות מאוכזבים מהתוצאה כי שלטנו במשחק אבל גם צריך להתעודד מהיכולת. הוכחנו שהמשבר מאחורינו ועכשיו המטרה היא להגיע לגביע אופ"א דרך הליגה או דרך גביע המדינה".

מגן נבחרת הנוער רחמים צ'וקול הדהים אתמול את הצופים בכמה מבצעים, אבל מאמן הקבוצה אלון חזן לא רואה בכך משהו חריג: "רחמים קיבל ביטחון עצמי ויש לו חופש לעשות דברים, והתוצאות היו יפות. כל השחקנים היו אתמול בסיטואציה טובה והראו מה הם שווים".

הנשיא ג'קי בן זקן אינו מתכוון בשלב זה להמתיק את קנס חמש הנקודות שהוטל אחרי ההפסד להפועל ת"א לפני שבועיים, אבל הוא שולח רמז עבה: "אם תהיה המשכיות ליכולת ולנקודות במחזורים הקרובים ונטפס לצמרת, הקנס יפוך לפרמיה מוגדלת. אין סיבה שלא נגיע לגביע אופ"א עם היכולת שאנחנו מציגים, אמנם אפשר לטפס לאופ"א גם דרך האינטרטוטו ומקומות 4 או 5, אבל אנחנו צריכים לשאוף להבטיח את העלייה כבר בתום העונה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully