וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש יועמד לדין משמעתי

שגיא ניר

5.3.2007 / 18:11

בדו"ח השיפוט במשחק בין הגליל ועירוני רמת גן נכתב כי מאמן הגליל התפרץ לעבר השופטים, ומנע מהם כניסה לחדר ההלבשה

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, החליט להעמיד לדין משמעתי את מאמן הפועל גליל עליון עודד קטש, בעקבות דו"ח השופטים מהמשחק אתמול (ראשון) מול עירוני רמת גן.

בדו"ח, אותו מילאו השופטים ספי שמש, דודי רומנו ושרון נחמן, נכתב כי "מיד עם השריקה לסיום המשחק, התפרץ מאמן הגליל, עודד קטש, כלפי השופט דודי רומנו שעמד במרכז המגרש, ומנע ממנו בגופו מלנוע לחדר ההלבשה תוך שהוא צועק ונצמד לגופו של השופט... קטש המשיך לרדוף אחר השופט בצורה מאיימת וברוטאלית, תוך שהוא מתעלם במפגיע מדרישות השופט ספי שמש, לשלוט בעצמו, ולחדול מהתפרצותו משוללת הרסן. בשלב זה נראה אחד ממנהלי הגליל העליון מנסה אף הוא לעצור את ההתפרצות אך ללא הצלחה... לאחר שנפתחה דלת חדר ההלבשה והשופט רומנו הצליח להיכנס פנימה, התעקש עודד קטש להיכנס אף הוא לחדר ההלבשה, תוך שהוא מתעלם מבקשתו של השופט ספי שמש להישאר בחוץ, ודוחף את הדלת פנימה...".

בדו"ח השיפוט נכתב עוד, כי "בעת האירוע ניסו השופטים לאתר סדרנים או שוטרים אשר יסייעו לסיים האירוע במהרה, אך זאת ללא הצלחה, וזאת על אף הקרבה הידועה של חדר ההלבשה של השופטים לשולי המגרש באולם הגליל, מרחק של 2-3 מטרים לכל היותר".

קטש, שהורחק על ידי השופטים במשחק הליגה בין הפועל ירושלים לגליל עליון בתחילת העונה שעברה, יעמוטד לדין בישיבה שתתקיים ביום חמישי במשרדי איגוד הכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully