וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה התנצל, אבל עדיין ממורמר

לי בוץ

5.3.2007 / 19:01

החלוץ התנצל בפני לוין והשחקנים, אבל עדיין לא מרוצה ממעמדו. חבר בקבוצה: "אצל ניר זיטו לא יורד מהמגרש". אבוקסיס ייעדר מול אשדוד

חלוץ הפועל ת"א אליניב ברדה, שהגיב בזעם על החילוף שלו בשבת, התנצל בפני המאמן ניר לוין ובפני השחקנים בטרם התחיל אימון הערב (שני). כזכור, ברדה לא אהב את החילוף שלו בדקה ה-74 בשבת האחרונה מול מכבי נתניה ובתגובה לכך סינן לעבר הספסל: "כל שבוע הוא מחליף אותי, נמאס לי".

למרות ההתנצלות, נראה כי החלוץ עדיין איננו מרוצה ממעמדו תחת המאמן החדש, ובאימון נראה ברדה מדוכדך. "אליניב חושש שמעמדו בקבוצה פוחת", הסביר אחד מחבריו של ברדה לקבוצה. "אצל לוין אוגבונה הוא מלך, ולא רק שהוא פותח בכל משחק, הוא גם לא מוחלף. שומי בנה רק על ברדה, וזיטו היה אצלו שחחקן ספסל. הוא יודע שעשה טעות ושזה לא מתאים לו, אבל זה נבע רק מהרצון שלו לשחק ולתתרום לקבוצה".

במהלך השבוע יעמוד ברדה בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון, כמו גם שי אבוטבול שמחה בצורה עדינה יותר על חילופו בשבת.

עם או בלי קשר לאירועים האחרונים, לפני פתיחת האימון כינס את השחקנים ואמר: "כל אחד ואחד מכם צריך לשחק בשביל הקבוצה, שימו בצד את האגו ותחשבו רק על הביחד, על החברות ביניכם".

מספר שחקני נוער הצטרפו לאימון כדי לעבות את סגל הקבוצה לקראת משחק גביע הטוטו מחר מול מכבי פתח תקווה, אותו יארחו האדומים בשכונת התקווה (14:30) על מנת לשמור על משטח הדשא בבלומפילד לקראת המשחק של מכבי חיפה מול אספניול. לוין צפוי להעניק מנוחה לרוב שחקני ההרכב הראשון, מאחר ומדובר במשחק השלמה במפעל, בו איבדה הפועל איבדה כל סיכוי להעפיל לחצי הגמר.

ביום רביעי יפתחו האדומים בהכנות לקראת משחק הליגה החשוב מול מ.ס. אשדוד בשבת, אשר ניצחון בו יעלה את האדומים למקום הראשון על חשבונה של בית"ר ירושלים. לוין יחסר בשבת את הקפטן יוסי אבוקסיס, שימריא מחר בבוקר ליומיים בבלגיה, שם יקבל טיפול מפרופסור מרטנס בעקבות הכאבים מהם הוא סובל זכר לפציעה מהמשחק מול צסק"א מוסקבה.

"אני יכול לרוץ, אבל עדיין כואב לי בכל בעיטה", הסביר אבוקסיס. "אני נוסע כדי לקבל זריקה ורק כי הוא באמת עזר לי בעבר, אחרת לא הייתי נוסע סתם". לאימון הערב הגיע אבוקסיס עם בגדים אזרחיים, נכח באסיפה ולאחר מכן צפה בחבריו מהספסל. כרגע עדיין לא ברור מתי יוכל לחזור להתאמן, וניתן יהיה לדעת זאת רק כשיחזור מבלגיה.

גיל ורמוט, רמי דואני ודני בונדר נעדרו מהאימון בשל שהותם עם הנבחרת הצעירה בבולגריה וצפויים לחזור להתאמן עם הקבוצה רק ביום חמישי. איבן יוליץ', שנפצע בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים בשבוע שעבר לאחר שעיקם את הקרסול, חזר לאימונים לראשונה מאז הפציעה.

"בית"ר הוכיחו שתקציב לא משחק על המגרש"

הקפטן הנוסף, שביט אלימלך, התייחס למירוץ האליפות שנפתח מחדש: "זו ליגה צפופה עם הרבה קבוצות שוות, לבית"ר יש תקציב גבוה יותר, אבל על המגרש תקציב לא משחק תפקיד והם הוכיחו את זה. בשני הניצחונות האחרונים הוכחנו שיש לנו אופי ונדבקנו לצמרת, אני לא חושב שאנחנו צריכים להסתכל על בית"ר כי אם נסתכל רק על היריבות נהיה מרוכזים בהם במקום בנו וזה הכי נורא שיכול להיות. מעבר לזה שבית"ר נראית פחות טוב, חשוב לי שאנחנו נראים יותר טוב. יש לנו דרך קשה מאוד, ואם נצליח להידבק לבית"ר עד הסוף מחכה לנו המשחק הקשה של העונה בדרבי".

"אם זה טוב או רע שהאליפות יכולה להיות מוכרעת בדרבי נדע רק אחרי המשחק", המשיך השוער. "מה שבטוח זה שמה שקשה בסוף מתוק. אנחנו רוצים לנצח את אשדוד בשביל ההרגשה שלנו, שנדע שאנחנו לא צריכים טובות מאף אחד. לא האמינו שניקח נקודות גם בפתח תקווה וגם בנתניה. יכול להיות שלא נראינו עד עכשיו טוב בליגה כי גם אירופה עשתה את שלה, קשה לשחק בשתי המסגרות בייחוד כשאין לנו סגל כמו למכבי חיפה או בית"ר".

"אליפות היא לא מילה גסה במועדון כמו הפועל ת"א"

"העובדה שמוני הראל בא ודרש מהשחקנים אליפות שינה לנו משהו בראש. השחקנים הבינו שאליפות זו לא מילה גסה בשביל מועדון כמו הפועל ת"א. עכשיו יהיה לחץ של כיף, של צמרת. אני מקווה שנעבור את הלחץ הזה בשלום".

על העובדה שבפעם האחרונה שהפועל ובית"ר רצו בצמרת הסיפור נגמר בצורה צורמת עם פרשת בית שאן, אמר השוער: "הרבה דברים השתנו מאז וגם בית שאן כבר לא בליגה, כך שזה לא יכול לקרות שוב. מה גם שאני לא יודע אם המאבק על האליפות יהיה רק בינינו לבין בית"ר, אי אפשר לפסול גם את מכבי ולכן אי אפשר לדבר על נקמה על מה שקרה ב-1998".

עדכון ראשון: 5.3, שעה 17:46
עדכון אחרון: 5.3, שעה 19:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully